Koni heavy track reguleerimine.

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Vasta
rato
Rock Crawler
Postitusi: 794
Liitunud: P Sept 21, 2003 3:32 am
Asukoht: Emajõe Suursoo
Kontakt:

Koni heavy track reguleerimine.

Postitus Postitas rato »

Kui amordid on autole kataloogi järgi tellitud siis kas neid oleks üldse vaja reguleerida ja kui jah siis mis asju silmas pidades? Saan aru et seal 3 astet(50-tel 3 astet ja 40-tel 2 astet) ,et keera kuidas tahad jäigemaks ja pehmemaks, aga kas see käib kõhutunde ja jäikuse meeldimise järgi või käib see auto massi jms. järgi? või et kui kõvem rada siis keerad kõvemaks ja kui ainult soo ja sitt siis keerad rohkem vedrutama?? mingi teaduse järgi peaks see ju käima? :?
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2516
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

Amordi jäikus käib pigem silla ja ratta ja auto raskuse järgi. Mida suurem raskus, seda jäigem amort.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
rato
Rock Crawler
Postitusi: 794
Liitunud: P Sept 21, 2003 3:32 am
Asukoht: Emajõe Suursoo
Kontakt:

Postitus Postitas rato »

mitte just päris see mis teada tahtsin aga ilus värviline õpetus kruttimise kohta vähemasti..jagan ka teistele kes veel ei tea.
http://www.koni.com/index.php?id=193
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Minu soovitus on selline:Alusta sellest ,et keera võimalikult pehmeks ja sõida.Proovi samu teid mis sa ennem teistega sõitsid kui on pehme keera tsipa juurde.Heavy tracidega on see asi,et algul tunduvad nad jube jäigad.Aga nad lähevd pehmemeks peale sõite.
Amorti on sul vaja kõvema kattega teedel sõites,metsas aeglaselt liikudes on nad rohkem silla käigu piirajad
Mis auto alla nad on?
Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
rato
Rock Crawler
Postitusi: 794
Liitunud: P Sept 21, 2003 3:32 am
Asukoht: Emajõe Suursoo
Kontakt:

Postitus Postitas rato »

LC LJ73 alla lähevad, tühimass 1762kg. Soovitati just ka alguses üldse mitte miskit kruttida ja ajapikku kui vaja siis jäigemaks keerata..et kohe keerates pidi olema võimalik, et läheb kergemini peesse ja siis tehasegarantii ka ei kata seda..kuna tellitud ju vastavalt mudelile ka...vast siis ikka massi järgi juba paigas.
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

ma tegin omadel nii, et keerasin alguses selliselt, et oma jõud käis veel üle. Siis keerasin amordid alla ja regullisin tallinna teede aukude järgi veelgi (mitte väga jäik aga ka samas mitte ka lainetav). Maastikul keeran suht softiks. Kui on aga vaja maastikul kiiresti liikuda, ala mööda põldu kimada siis jätan pigem jäigemapoolseks, muidu peksab läbi.
Ja umbes nii see süsteem mul toimib...
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4495
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Küsiksin samma teemasse:

Kas kusagil netis on üleval Koni sellist kataloogi kus saaks otsida sillakoormuse, täispikkuse ja käigupikkuse järgi ?
tartuoffroad.ee
5581340
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”