Vabaklassi algus ja lõpp

Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE :( ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.

Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17439
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Vabaklassi algus ja lõpp

Postitus Postitas Landy »

Vabaklassi ( 4X4VABA ) algus ja lõpp (2005-2025)
Kõige varsem Vaba kalssi tehniliste reeglite sisseviimise vajdusle viitav psostuis on:
----------------
Postitas MM » L 15.Okt.2005 10:02
Seoses EORK foorumis tolmu keerutanud teemaga panen ka 4X4.ee kasutajatele lugemiseks üleskutse.
Arutelud foorumites on näidanud, et osalejate poolne huvi harrastus klassi vastu on olemas ning huvilistele on vaja siiski pisut rohkem verstaposte mille järgi joonduda. Siit üleskutse aktiivsematele 4x4Vaba klassi huvilistele – palun võtke ühendust mait.mumme@europart.ee või +3725069842 Mait Mumme ja paneme põhitõed millele harrastajate autod peavad vastama paberile kirja. Loodetavasti vähendame sellega võimalust, et kellegi meelest on asjad mitmeti tõlgentatavad.

Mait Mumme
EAL 4x4 alakomitee
------------------------
Vahepele pikem arutelu Vabakalssi sünnivalude teemal:
viewtopic.php?t=3687&hilit=vabaklass

Vabast kalssist sport kalssi:
viewtopic.php?t=9934&hilit=4X4VABA
-------------
Alates 2026 sellist võistluskassi Eesti offroadsi enam ei ole.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2653
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Re: Vabaklassi algus ja lõpp

Postitus Postitas helar »

Meie ja paljud teised lõpetasidki seepärast ,et klassi nõuded lasti liiga vabaks. Enamus ei tahtnud autot läti koledaks lõigata ,selleks et konkurentsis püsida.
Seda trummi sai ka siis põristatud aga keegi ei kuulanud ja tulemus tuli kiirelt.
Siin viskan kivi alamkomitee kapsaaeda.Kas meie klassil seal tookord esindaja sees oli jääb mälu vastuse võlgu. Aga suvesõidu stardis , kui Urvo veel asjas sees oli siis startisid ca 40 vabaklassi autot.
Meil ka praegu punase numbriga vabaklassi võistlusauto "ootel" .Nagu võiks, aga kuhu klassi ?
Osalsesin just EMF korraldatud koolitusel ja ühes plokis tuli jutuks enduuroklassi reguleerimisest. Kohe tuli meelde meie vaba suretamine.
Piksekal oli stardis ca 150 tsiklit. Kui siit nüüd keegi loeb ja teemas sees siis rääkige Rauli või Jaanusega sealt. Saab olukorra ära päästa.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Vasta

Mine “4x4 võistlusauto ettevalmistus”