20000km vahetati garantiiga roolilatt ( pistik ära mädanenud )
40000km vahetati garantiiga mootor ( keps kõver )Nüüd siis viis aastat ja kohe 100000km läbitud ja jõudis ka minul kätte aeg tegeleda selle toreda AdBlue süsteemiga.
Ühel hetkel lõi armatuuris selle kollase AdBlue märgutule põlema ja auto andis teada, et 800km pärast see enam käima lähe kui viga pole kõrvaldatud.
Probleemiks siis Reductant temp.sensor "A". Lisaks tuli välja ka Reductant level sensor viga. Kuna 2019- AdBlue süsteem on täiesti erinev vanema Rangeri omast siis selgus tore tõsiasi, et peale pumba pole sealt paagi küljest võimalik midagi vahetada.
Seega vaja uut paaki, et masinaga normaalselt edasi sõita. Vahepeal olin proovinud vigu kustudada aga kuna probleem endiselt alles siis muutus vahemaa mida ta mul sõita lubas 50km-ni ja siis pidin jälle süsteemile restardi tegema. Ühesõnaga arvuti oli nädalapäevad kogu aeg käe ulatuses autos.
Uut paaki aga ka ei tormanud kohe ostma ( Infos lett 1400.- ) Mõtlesin, et riskin ja proovin kasutatud paaki. Hetkel töötab.
Lisaks tasub üle vaadata ja puhastada need pistikud mis asuvad juhipoolse tagaratta ees kasti seinal. Seda AdBlue paagi viga otsides sai ka need lahti võetud ja kolm klemmi olid mustal pistikul täitsa rohelised juba.
Pilt siis paagist altpoolt.Pump on välja võetud. Kõik need õrnad asjad asuvad paagi all mida kaitseb õhuke plastik kate.

- 20250502_080131.jpg (924.92 KiB) Vaadatud 397 korda

- 20250502_080119.jpg (1.13 MiB) Vaadatud 397 korda

- 20250422_145852.jpg (655.17 KiB) Vaadatud 395 korda