Otsin keevitajat.
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Otsin keevitajat.
Tere. Otsin meistrimeest kes taastaks Patroli y 61 raami tagumise osa, juhipoole sisemist karpi ja tõenäoliselt veel nipet-näpet. Oleks vaja meistrit kes nokitseb oma karaages, mingit firmat või teenindust ei otsi. Talinna ja selle lähiümbrus võiks olla. Tänan.
Re: Otsin keevitajat.
Sarnane mure ja sama piirkond.
Ühesõnaga oma "võistlusautol" (2005 Hyundai Tucson, ei ole tegelikult juba ammu mõnele turistisõidule jõudnud ja autot kasutab mu pensionärist isa) hiljuti tagumist vasakut logarit eemaldades leidsin rattakoopast eest otsast rusikasuuruse augu või noh tegelikult tuli selle "augu sisu" koos logari kinnitustega küljest ära lihtsalt.
Karbist sai sodi välja tõmmatud ja auk sai tsinkpleki ja pop-neetidega kuidagi suletud ja logar püsib all, aga pikemas perspektiivis peaks sellega kindlasti tegelema. Pilti ei taibanud teha
Nüüd otsiks meistrit (AS-de või OÜ-de hind jääb kardetavalt liiga kõrgeks) kes parandaks juba leitud augu ja vaataks üle ka ülejäänud rattakoopa ja vajaduse ilmnemisel paneks paigad peale, kataks krundiga ja mastiksiga. Logarid on Tucsonil kinnitatud (justkui) M6 tikkpoltidega, mis on keevitatud koopa külge ja pärast keeratakse kork poldi otsa. Need poldid peaksid asuma õiges kohas, et logar alla tagasi istuks (täna panin isepuurivatega tagasi selle otsa).
Eeldada võiks, et tagumine parem koobas ei ole paremas seisus, seega ka selle peaks üle vaatama + vajadusel paigad, krunt, mastiks.
Autol on koobaste servad ja karbid kaetud väljast laia plastikuga - tõenäoliselt keevituse järgselt midagi automaalri kvaliteediga üle ei pea värvima ja piisab krundist.
Osad plastikud tuleb ilmselt eemaldada tööde ajaks ja nead peaskpärast jälle viisakalt tagasi kohale minema.
Kunagi uuena on tehtud kerele täis-korrosioonitõrje, seega üldine kere seisukord vast ikka parem kui 2005a "keskmisel" sõidukil. Tungimise kohad kõvad ja sealt august sisse piiludes oli karp seest suht OK seisus, ehk võiks eeldada, et on kuhu/ mille külge keevitada.
Lisaks eeltoodule esimese mootori/silla alusraami (detail 624052E000 front subframe) vasakpoolsel pikitalal on hävinenud eest otsas alumine kiht, (sest järelpaigaldatud karterikaitse sulges selle tala sees olevad tühjendusavad, sodi kogunes ja tala mädanes) - see "alumine kiht" tuleks tagasi keevitada. Terve selle alumise paigaldise vahetamine käib mulle üle jõu ja on €€€
aga altpoolt vaadates tundus (mulle), et see on kohapeal taastatav. Õnneks katab selle paranduse tulevikus seesama karterikaitse (millele nüüd paneks mingi puksi distantsi hoidma) muidu oleks tüv kodanikud juba ammu mu isa jalakäijaks jätnud.
Pilt internetist, kuhu märkisin mälu järgi kahjustuse ulatuse. Nüüd otsikski meistrit, kellel oleks aega ja tahtmist see asi ette võtta ja ka ära teha liigse venitamiseta. Seaks esialgu piiriks Harjumaa + Tallinn<->Püssi trassi äärde jäävad kohad.
Omaltpoolt pakuks vastu €€€ ja õunamahla (kuumutamata, aga mahla ei pea võtma)
! 5267715 või margo.nurk@mail.ee
Ühesõnaga oma "võistlusautol" (2005 Hyundai Tucson, ei ole tegelikult juba ammu mõnele turistisõidule jõudnud ja autot kasutab mu pensionärist isa) hiljuti tagumist vasakut logarit eemaldades leidsin rattakoopast eest otsast rusikasuuruse augu või noh tegelikult tuli selle "augu sisu" koos logari kinnitustega küljest ära lihtsalt.
Karbist sai sodi välja tõmmatud ja auk sai tsinkpleki ja pop-neetidega kuidagi suletud ja logar püsib all, aga pikemas perspektiivis peaks sellega kindlasti tegelema. Pilti ei taibanud teha

Nüüd otsiks meistrit (AS-de või OÜ-de hind jääb kardetavalt liiga kõrgeks) kes parandaks juba leitud augu ja vaataks üle ka ülejäänud rattakoopa ja vajaduse ilmnemisel paneks paigad peale, kataks krundiga ja mastiksiga. Logarid on Tucsonil kinnitatud (justkui) M6 tikkpoltidega, mis on keevitatud koopa külge ja pärast keeratakse kork poldi otsa. Need poldid peaksid asuma õiges kohas, et logar alla tagasi istuks (täna panin isepuurivatega tagasi selle otsa).
Eeldada võiks, et tagumine parem koobas ei ole paremas seisus, seega ka selle peaks üle vaatama + vajadusel paigad, krunt, mastiks.
Autol on koobaste servad ja karbid kaetud väljast laia plastikuga - tõenäoliselt keevituse järgselt midagi automaalri kvaliteediga üle ei pea värvima ja piisab krundist.
Osad plastikud tuleb ilmselt eemaldada tööde ajaks ja nead peaskpärast jälle viisakalt tagasi kohale minema.
Kunagi uuena on tehtud kerele täis-korrosioonitõrje, seega üldine kere seisukord vast ikka parem kui 2005a "keskmisel" sõidukil. Tungimise kohad kõvad ja sealt august sisse piiludes oli karp seest suht OK seisus, ehk võiks eeldada, et on kuhu/ mille külge keevitada.
Lisaks eeltoodule esimese mootori/silla alusraami (detail 624052E000 front subframe) vasakpoolsel pikitalal on hävinenud eest otsas alumine kiht, (sest järelpaigaldatud karterikaitse sulges selle tala sees olevad tühjendusavad, sodi kogunes ja tala mädanes) - see "alumine kiht" tuleks tagasi keevitada. Terve selle alumise paigaldise vahetamine käib mulle üle jõu ja on €€€

Pilt internetist, kuhu märkisin mälu järgi kahjustuse ulatuse. Nüüd otsikski meistrit, kellel oleks aega ja tahtmist see asi ette võtta ja ka ära teha liigse venitamiseta. Seaks esialgu piiriks Harjumaa + Tallinn<->Püssi trassi äärde jäävad kohad.
Omaltpoolt pakuks vastu €€€ ja õunamahla (kuumutamata, aga mahla ei pea võtma)

-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 150
- Liitunud: N Aug 27, 2020 12:09 pm
Re: Otsin keevitajat.
Muud tarka öelda ei ole, aga ei piisa krundist. Krunt, ka epokrunt ei ole mõeldud välistingimusi plekist eemal hoidma, vajavad ikkagi värvkatet lisaks. Selles suhtes on õigus, et kaetavate kohtade all pole kvaliteet oluline, aga kasvõi mingi odava bauhofi värvipüssiga ikka mingi kihi odavat kasvõi veokavärvi peaks peale panema, hoiab niiskust paremini ja on ka katteplastikute hõõrdumise vastu vastupidavam. Sest plastiku ja metalli vahele ikka liiva ja tolmu koguneb ja sõiduvibratsiooniga see ka värvkatet rikub, mida tugevam välimine kiht on, seda parem. Tavatäitekrunt või viimistluskrunt on sealt nädalatega kadunud, epo ehk natuke peab, aga vajaks ka ikkagi lisakatet.
"Pole asja, mida ei saaks parandada"- kadunud vanaisa Evald. Lõpuks leidsid nad ta ikkagi üles.
Jeep Grand Cherokee Overland 2003 2,7crd 120kw
BMW 530D 2002 Touring 3.0d 142kw
Jeep Grand Cherokee Overland 2003 2,7crd 120kw
BMW 530D 2002 Touring 3.0d 142kw