Piduritorude valmistamine
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
- CaveMan
- True Off Roader!
- Postitusi: 1043
- Liitunud: P Dets 12, 2010 10:51 pm
- Asukoht: Tallinn ja Peetri
- Kontakt:
Piduritorude valmistamine
Land Cruiser 100 vaja vahetada üks piduritoru ja kuna ilmselt lähitulevikus veel mõni, siis tundub mõistlik need torud ise teha.
Olen aru saanud, et otsikud on kahte tüüpi:
- SAE / Double / inverted
- DIN/ISO bubble
Välismaa e-poodides on otsikutel juures tähised, kas on SAE või DIN/ISO aga Eestis miskipärast ei ole ja ei saa sotti sellest teemast.
https://www.motonet.ee/et/kategooria/11 ... -uhendused
Näiteks siin lehel on tähised A, D, E … jne. ma ei leia kuskilt infot, mida need tähendavad. Kas keegi oskab viidata vastavale allikale?
Land Cruiser 100 otsik peab olema SAE
Toyota kasutab torudel 96311-11000 Nut, Flare B, mis on SAE otsik aga otsast 3mm ilma keermeta.
Saaks tellida esindusest need aga 1 kuu peaks ootama. Kas saab midagi samaväärset kasutada?
Olen aru saanud, et otsikud on kahte tüüpi:
- SAE / Double / inverted
- DIN/ISO bubble
Välismaa e-poodides on otsikutel juures tähised, kas on SAE või DIN/ISO aga Eestis miskipärast ei ole ja ei saa sotti sellest teemast.
https://www.motonet.ee/et/kategooria/11 ... -uhendused
Näiteks siin lehel on tähised A, D, E … jne. ma ei leia kuskilt infot, mida need tähendavad. Kas keegi oskab viidata vastavale allikale?
Land Cruiser 100 otsik peab olema SAE
Toyota kasutab torudel 96311-11000 Nut, Flare B, mis on SAE otsik aga otsast 3mm ilma keermeta.
Saaks tellida esindusest need aga 1 kuu peaks ootama. Kas saab midagi samaväärset kasutada?
Land Cruiser 100 2005, 4,2TD Aut - 33'' Cooper Discoverer STT PRO - Come Up DV-9
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2442
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Piduritorude valmistamine
Ma nüüd ei tea, palju see aitab, aga seni on Pidurimeistris olnud igat karva nipleid jms vajalikku koha pealt riiulist võtta. Miskine kawal kataloog on neil ka, kust aasta ja mudeli järgi õiget mutrit ja toru pikkust vaadata. Painded peab siiski ise tegema.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Piduritorude valmistamine
Toyotal peaks Double flare ja 10x1 keere olema. Double flare fiting seest kerge faasiga.
Tööriist võiks hea olla selline SELLINE (mul Laser, Balti Autoosadest), saab terastorule ka ilusa otsa.
Kui vaja jätkata kasuta õiget fitingut
Keegi parandab, kui valesti sai midagi
Tööriist võiks hea olla selline SELLINE (mul Laser, Balti Autoosadest), saab terastorule ka ilusa otsa.
Kui vaja jätkata kasuta õiget fitingut
Keegi parandab, kui valesti sai midagi
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2636
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: Piduritorude valmistamine
Lakist 890TX
=
M10x1 Ø5 10x18mm
20-30 € tööriistad selleks tööks unusta ära.
=
M10x1 Ø5 10x18mm
20-30 € tööriistad selleks tööks unusta ära.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Re: Piduritorude valmistamine
Kui vask toru kasutada saab hakkama ka odava tööriistaga. Teras toru puhul kipuvad odavad riistad jänni jääma.
- CaveMan
- True Off Roader!
- Postitusi: 1043
- Liitunud: P Dets 12, 2010 10:51 pm
- Asukoht: Tallinn ja Peetri
- Kontakt:
Re: Piduritorude valmistamine
Kalill, sinu info on õige. Sama tulemuseni ma jõudsin ka mina.
Mind huvitas, kuidas leida õige tarvik, kui müüdavatel otsikutel ei ole märgitud, kas nad on SAE või DIN.
Ma võin ju Helarit pimesi usaldada aga mulle meeldib asjadest aru saada. See on teinekord paras nuhtlus.
Keere ja mõõdud on kõik arusaadav aga Helari viidatud 890TX on lõpuni keermega. Lisaks, kuidas sa aru saad, et see on SAE otsik?
Toyotal on lõpus jupp ilma keermeta. Kas see ei ole oluline?
Jupp minu auto küljest.
Kui juba jutuks tuli, siis internetist lugesin, et Vask/Nikkel toru on hea valik.
Kas kiidate heaks?
Mind huvitas, kuidas leida õige tarvik, kui müüdavatel otsikutel ei ole märgitud, kas nad on SAE või DIN.
Ma võin ju Helarit pimesi usaldada aga mulle meeldib asjadest aru saada. See on teinekord paras nuhtlus.
Keere ja mõõdud on kõik arusaadav aga Helari viidatud 890TX on lõpuni keermega. Lisaks, kuidas sa aru saad, et see on SAE otsik?
Toyotal on lõpus jupp ilma keermeta. Kas see ei ole oluline?
Jupp minu auto küljest.
Kui juba jutuks tuli, siis internetist lugesin, et Vask/Nikkel toru on hea valik.
Kas kiidate heaks?
Land Cruiser 100 2005, 4,2TD Aut - 33'' Cooper Discoverer STT PRO - Come Up DV-9
Re: Piduritorude valmistamine
See toru materjali valik suht keeruline tegelikult. Olen oma töö aastate juures kohanud päris mitut läbi ussitanud vasktoru ka. Mine võta nüüd kinni kui vastupidav miski materjal on meie teedele pandava mürgi sees
Re: Piduritorude valmistamine
Ma ise olen eelnevalt lähtunud sellest, et double flare on sisemine ava faasitud (vt seda võrdlus pilti) ja ilma keermestamata osaga liide võiks olla hea seal, kus pole emane pool lõpuni keermestatud. Oht olemas kuna ava põhi on kumer. Muus osas usun, et pole vahet kas lõpuni keermestatud või mitte.
Vaatasin korra piduriosade kohvrisse. Kasutasin oma Toyota juures sama detaili (WP asendus) mis Helar välja pakkus. Ainuke detail mille juures kataloogis on märge et only double flare. Seda kas teistele liidetele double flare võib teha pole kirjas.
890T võiks korra näpuvahel keerutada ja võrrelda 890TX ga.
Vaatasin korra piduriosade kohvrisse. Kasutasin oma Toyota juures sama detaili (WP asendus) mis Helar välja pakkus. Ainuke detail mille juures kataloogis on märge et only double flare. Seda kas teistele liidetele double flare võib teha pole kirjas.
890T võiks korra näpuvahel keerutada ja võrrelda 890TX ga.
Re: Piduritorude valmistamine
See oskab teha topeltotsa: https://varuosamarket.ee/toode/pidurito ... 5mm-sf-df/ NB 4,75mm toru jaoks!
Vaske on vist lihtsam paigaldada, vähemasti oma peas ma mõtlen nii
Vaske on vist lihtsam paigaldada, vähemasti oma peas ma mõtlen nii