Kui auto minu kätte jõudis, siis kütusenäidik ei töötanud. Ühel hetkel, kui kast maas käis, vaatasin toda sektorit lähemalt ja anduri juhe vedeles kusagil üsna kaugel paagi peal, ise see sinna väga saada poleks saanud, eeldatavasti on paak maas käinud või on seda vahetatud. Ühendasin tagasi, näidik hakkas tööle.
Nüüd aga hädast - näidik näitab, tangid paagi täis (või no selle kohani, kus püstoli lukku lööb), näitab ilusti täis paaki. Nüüd aga sõites hakkab seier väga naljakalt kukkuma, kui paagist on läinud ehk 10L kütust, on juba näit kolmveerand paaki, edasi kukub umbes järgmise 10L peale kell juba veerandi peale, siis seal püsib jupp aega ja ideeliselt kusagil kolmandiku paagi peal näitab juba tühja paaki. Veidra asjana hakkab sealmaal vaikselt ka õhku vahele kakkuma, justkui saakski reaalselt kütus kohe otsa. Täis paagiga käib auto ilusti ja enne sellist kakkumist-jõnksutamist ka sõites ei tähelda. Tunne on, nagu ei läheks võtturiosakond sugugi paagiga kokku. Manuaali lugedes oleks justkui pandud neile tehasest kolmes suuruses paake, kas keegi oskab kommenteerida, kas erinev ainult paagi pikkus või võib erineda ka võtturi paagis istumise sügavus? Minu enda kahtlus on, et emba-kumba on eelnevas elus vahetatud ja nüüd paak ja andur/võttur ei lähe omavahel füüsiliselt kokku. Hetkel tundub, et 70-75 liitri asemel oleks paak justkui umbes 40 liitrit, kui reaalset kütusekulu mõõta
