Grandi küljekarbid
Moderaator: Moderators
Grandi küljekarbid
Kas 2006a Grand Cherole on kuskilt osta valmis küljekarpe (nii sisemised kui välimised),või peab meister need ise valmis väänama?
Re: Grandi küljekarbid
Alvadi ei anna WH jaoks ühtegi küljekarpi.
Re: Grandi küljekarbid
Sellisel juhul näen kahte võimalikku varianti
WJ-i karbid vägisi WH külge väänata või see WH kiirelt minu WJ-i vastu vahetada üksühele
Tegelt tuleks ehk kindlaks teha kui palju ja kas on erinevust WJ -WH karpidel.
WJ-i karbid vägisi WH külge väänata või see WH kiirelt minu WJ-i vastu vahetada üksühele
Tegelt tuleks ehk kindlaks teha kui palju ja kas on erinevust WJ -WH karpidel.
XC 70
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 863
- Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
- Asukoht: Männiku slumm
Re: Grandi küljekarbid
Tere
Miskid koodid neile peaks olema 0488-101 ja 0488-102.
Nt:
https://raybuck.com/product/2005-2010-j ... gers-side/
Klokkerholmi valikus puuduvad WK-le kõneks olevad tükid.
Ka KiviAuto ei näita miskit.
Edu ja asju!
Miskid koodid neile peaks olema 0488-101 ja 0488-102.
Nt:
https://raybuck.com/product/2005-2010-j ... gers-side/
Klokkerholmi valikus puuduvad WK-le kõneks olevad tükid.
Ka KiviAuto ei näita miskit.
Edu ja asju!
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 134
- Liitunud: N Aug 27, 2020 12:09 pm
Re: Grandi küljekarbid
Ma eile sportlikust huvist kaasa googeldades leidsin midagi toppartsist, aga kuna kohal neid kuskil pole ja tellimise kohta midagi ei öelda, siis ei hakanud kirjutama, täna on neil jälle varuosakataloogil mingi tarkvaraline brainfart. Aga vb sealt uurida.
Hind oli muidugi mõistlik 260€ kanti tükk...
Õige aeg karbid üldse maha lõigata ja karprauast korralikud rocksliderid ehitada
Hind oli muidugi mõistlik 260€ kanti tükk...
Õige aeg karbid üldse maha lõigata ja karprauast korralikud rocksliderid ehitada
"Pole asja, mida ei saaks parandada"- kadunud vanaisa Evald. Lõpuks leidsid nad ta ikkagi üles.
Jeep Grand Cherokee Overland 2003 2,7crd 120kw
BMW 530D 2002 Touring 3.0d 142kw
Jeep Grand Cherokee Overland 2003 2,7crd 120kw
BMW 530D 2002 Touring 3.0d 142kw
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 111
- Liitunud: R Juun 05, 2020 10:42 pm
Re: Grandi küljekarbid
Just käisin oma wk/wh1 täpselt sama teema läbi, mõlema poole karbi vahetus. Küljekarpe suht raske saada ning kui saab siis ikka rõvedalt kallis. Pigem lase meistril valmis teha.
Esialgu oli plaan panna nelikkant toru aga oeldi kohe ära, et ei mahu ära (täpselt ei mäleta mis seal see põhjus oli).
Esialgu oli plaan panna nelikkant toru aga oeldi kohe ära, et ei mahu ära (täpselt ei mäleta mis seal see põhjus oli).
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 570
- Liitunud: P Okt 23, 2011 12:13 pm
- Asukoht: harjumaal kemba küla soos
Re: Grandi küljekarbid
Ahoi!
Nende igat tõugu cherode karbid on lahti lõikamisel nagu kapsapead, lible libles kinni. Venitatud siselehe paksus varieerub piilari alt 2 mm-st 0,8 mm-ni. Millele omakorda liidetakse ülekattega jälle järgmine paksem tükk rauda. Nii punktidega kui ka liimiga. Ja kõik need lehed on omavahel seotud karbi alumises servas välis ja siseosaga. Mingise nelikanttoru sinna korralikult külge keevitamine on hullem ona kuubis. Kuna antud masinatel on ka karp kere kandev osa, saab vastava laiusega karbi leidmisel praadida kinni vaid välimise ja sisemise pleki heal juhul. Sisu jääb kõik lahti, kui just ukseaugus kõike lahti ei puuri ja seest välja uuesti vastavalt kinni ei prae. Eeldusel, et kõik detailid on mega sirgelt ühel joonel maha lõigatud ja karp alla toetama pandud. Karbi seina paksusega ei saa ka liiale minna, kuna proovige T-liitega praadida kokku nt 4 ja 0,8 mm.
Praktiliselt oleks isetegijatele soovitus teha uus karp kuni 1mm plekist, kas või jupi kaupa vs lükata masin mõnest keretöödid viljelevast garage uksest sisse.
Ps. Ma olen ka nn mõne “nelikanttorukarbi” tegemisel käe valgeks saanud. Mäletan 2xchero, 2patroli ja 2xlc70. Saan tuua näite kahe lc 70 ne põhjal. Võrdlemiseks nt Rockslider (Uputaja) vs originaal (Aadi) piltidega mul fb galeriis olemas. Äkki aitab kedagi, kes kahtleb kumba tahta.
Päikest!
Nende igat tõugu cherode karbid on lahti lõikamisel nagu kapsapead, lible libles kinni. Venitatud siselehe paksus varieerub piilari alt 2 mm-st 0,8 mm-ni. Millele omakorda liidetakse ülekattega jälle järgmine paksem tükk rauda. Nii punktidega kui ka liimiga. Ja kõik need lehed on omavahel seotud karbi alumises servas välis ja siseosaga. Mingise nelikanttoru sinna korralikult külge keevitamine on hullem ona kuubis. Kuna antud masinatel on ka karp kere kandev osa, saab vastava laiusega karbi leidmisel praadida kinni vaid välimise ja sisemise pleki heal juhul. Sisu jääb kõik lahti, kui just ukseaugus kõike lahti ei puuri ja seest välja uuesti vastavalt kinni ei prae. Eeldusel, et kõik detailid on mega sirgelt ühel joonel maha lõigatud ja karp alla toetama pandud. Karbi seina paksusega ei saa ka liiale minna, kuna proovige T-liitega praadida kokku nt 4 ja 0,8 mm.
Praktiliselt oleks isetegijatele soovitus teha uus karp kuni 1mm plekist, kas või jupi kaupa vs lükata masin mõnest keretöödid viljelevast garage uksest sisse.
Ps. Ma olen ka nn mõne “nelikanttorukarbi” tegemisel käe valgeks saanud. Mäletan 2xchero, 2patroli ja 2xlc70. Saan tuua näite kahe lc 70 ne põhjal. Võrdlemiseks nt Rockslider (Uputaja) vs originaal (Aadi) piltidega mul fb galeriis olemas. Äkki aitab kedagi, kes kahtleb kumba tahta.
Päikest!
Vahetaks 4x4- saani, paadi ja helikopteri vastu, saaks igapäev tööle, poodi ja koju.
Gl
Gl
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 134
- Liitunud: N Aug 27, 2020 12:09 pm
Re: Grandi küljekarbid
Ise küpsetasin justnimelt 4mm seinaga toru. Kõige odavama handymanni migiga kusjuures. Ei ütleks, et kahe käega uuesti tahaks teha, aga mingi üüber keberniit ka ei olnud. Keskosa kokkusidumiseks on vähemalt kaks varianti- keevitada loominguliselt lehtmetall (plekk-metall- misiganes soovitud paksus) sisekarbist välimise servani ja siduda keskelt kas siis punktidega, lõigata sooned vms variant ning pärast karp kahest äärest peale keevitada. Teine variant, mida ma olen näinud ja töötab väga hästi on võtta kaks poole väiksema dimensiooniga karprauda (e nt 60x120 asemel 60x60 2tk) ja keevitada eraldi, keskelt korralikult kinni ja siis teine karp kõrvale ja omavahel kinni. Teoorias jääb isegi tugevam veel. Eks see nelikandist karbi ehitamine on natuke teistsugune tegevus kui tavaline remont ja nõuab veidi loomingulisemat lähenemist et kõik sõlmed valmis fabritseerida. Sõltub ka natuke sõiduki otstarbest, kui auto on maal suvilas käimiseks, tahad ehk vähe siledamat välimust, mina kõõlun tihti metsas kändude-kivide vahel ja metsamasinate jälgedes, siis tegin karbid mis külmunud mullakamaka vastu sõites mõlki ei lähe. Kui originaalosa võtta pole, siis on leiutamist mõlemat pidi niikuinii.
"Pole asja, mida ei saaks parandada"- kadunud vanaisa Evald. Lõpuks leidsid nad ta ikkagi üles.
Jeep Grand Cherokee Overland 2003 2,7crd 120kw
BMW 530D 2002 Touring 3.0d 142kw
Jeep Grand Cherokee Overland 2003 2,7crd 120kw
BMW 530D 2002 Touring 3.0d 142kw