Chevy
Moderaator: Moderators
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 527
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Kõik tööd tuli siiski endal teha. Igatahes käima ta läks, lähipäevil võib saada prooviringile. Sättimist ja nokitsemist veel jagub aga põhiline on paigas.
https://photos.app.goo.gl/TvVNqHKZC2YCErJZ9
https://photos.app.goo.gl/TvVNqHKZC2YCErJZ9
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 527
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Ei tea, midagi ta sealt loeb, tasasem sõit on tehtud. Niipalju kui kodustes tingimustes sain, koormasin, kõik oli hästi. Aga ükskõik kellega räägin, ütlevad, et nagunii lendab õhku. Igasuguseid põhjuseid on. Kõige parem põhjendus on see, et odavad ja väiksed Hiina turbod puhuvad liiga palju ja kõik lendab jällegu õhku (ütles väga maineks tuuner). Kuna ma asjast midagi ei tea ja need kes teavad ütlevad, et kõik ikkagi lendab õhku, siis mul ei jää muud üle kui uskuda ja tegeleda tagajärgedega. Seadistada seda ei võeta ka, kuna dünotada ei saa, seega pean usaldama Holley spetsialiste, kes on aju seade valmis meisterdanud. Konkreetne kütuse seade kohandab end sõites vastavalt parameetritele, mida ta suudab mõõta. Jällegi teadjad ütlevad, et liiga vähe mõõdab ja ikka kõik lendab õhku. Samas peab tunnistama, et nõuannetest olen ka palju kõrvataha pannud. Näiteks väikesed wastegated vahetasin suurtemate vastu, et suudaks madalat rõhku hoida jne. Elu õpetab, elame näeme. Esimene reegel mille selgeks sain, kõlab, et turbodega on kaks varianti, kas puhub liiga vähe, või lasi kõik laiali.
https://photos.app.goo.gl/wNrsPUDVWVAbzZyv8
Videos ei ole wg torusid küljes, ilmselt seetõttu teeb sellist parsa häält. A ja rõhku on 0,3-0,35bar
https://photos.app.goo.gl/wNrsPUDVWVAbzZyv8
Videos ei ole wg torusid küljes, ilmselt seetõttu teeb sellist parsa häält. A ja rõhku on 0,3-0,35bar
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 527
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Mida uskuda ja mida mitte, aga vesteldes tuuneriga, kes igapäevaselt mootorite ja seadistustega tegeleb, väitis, et 0.5bar ja õige seadega teeb see mootor 1000hp. Muidugi minul jääb pritse süsteem ja kütuse pump lahjaks, selliste numbrite jaoks. Mul on holley sniper 650 ja sellele lubatakse, et toimetab kenasti kuni 650hp.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2455
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Chevy
Kõikide turbotatud tuuningmootorite saatus on õhku lennata - piiri otsimine on ju osa mängu ilust. Seega sõida ja ära üle mõtle.
Kui pikalt Sa põhjagaasi saad pruukida enne, kui mootor viimasel käigul piirajasse jõuab? Või on jõuülekandest nii palju vastast, et piisava lageda ala olemasolul saaks mõne minuti lasta makskoormusel? Nii saaks ka timmida...
Kernust leiaks augusti keskel 1100 m selle auto jaoks piisavalt siledat heinamaad naabriga kahe peale kokku.
Kui pikalt Sa põhjagaasi saad pruukida enne, kui mootor viimasel käigul piirajasse jõuab? Või on jõuülekandest nii palju vastast, et piisava lageda ala olemasolul saaks mõne minuti lasta makskoormusel? Nii saaks ka timmida...
Kernust leiaks augusti keskel 1100 m selle auto jaoks piisavalt siledat heinamaad naabriga kahe peale kokku.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 527
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Praegu proovin näite jälgides liigelda. Kruusateid kodukandis jagub. Kui kodused tingimused katsetatud, siis Villu pakkus võimalust dünoga koormust tekitada. Tema lahenduse saaks rakendada silla väljavõttele. Niiõelda kardaani teisele poolele. Siis jääks silla aeglustav ja hirmsaid Nm tekitav ülekanne vahelt ära.
Samas on rõhk väga väike ja süüde ohutu. Pöörete piiraja panin igaksjuhuks 5k peale. Kui wg avanevad ja ülearuse rõhu maha lasevad, ei tohiks midagi juhtuda. Kui seni ühes tükis on, saab võistlustingimustes ka asja katsetada ja jälgida.
Samas on rõhk väga väike ja süüde ohutu. Pöörete piiraja panin igaksjuhuks 5k peale. Kui wg avanevad ja ülearuse rõhu maha lasevad, ei tohiks midagi juhtuda. Kui seni ühes tükis on, saab võistlustingimustes ka asja katsetada ja jälgida.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 527
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Ma ei taha nimedest foorumis rääkida. Juhib holley sniper. Aga üldiselt käib nagu jumal juhatab ilmselt.
No ja mootorisse tuli imelik tiks. Kohati on ja kohati ei ole. Esimene mõte, et vintsi hüdro pumba ajami sidurit pole kordagi vahetanud, et küllap see see kurja juur on. Lahti võttes selgus, et nii lihtne ongi. Käivitades ja lastes kohapeal töötada, ikka kõlab kummaline tiks. Klapikambri kaaned maha ja ... Üks nookur logiseb. Muidu käitub nagu teised ja klapp vajub samamoodi nagu teistel aga see üks kurjam vajub rohkem ja ilmselt see seal tiksutab. Ülejäänud nookurid jäävad võrdselt kerge pinge alla. No mitte just pinge aga vähemalt ei logise nagu see üks.
https://photos.app.goo.gl/4Bz5zmVsyJzBQrrs6
No ja mootorisse tuli imelik tiks. Kohati on ja kohati ei ole. Esimene mõte, et vintsi hüdro pumba ajami sidurit pole kordagi vahetanud, et küllap see see kurja juur on. Lahti võttes selgus, et nii lihtne ongi. Käivitades ja lastes kohapeal töötada, ikka kõlab kummaline tiks. Klapikambri kaaned maha ja ... Üks nookur logiseb. Muidu käitub nagu teised ja klapp vajub samamoodi nagu teistel aga see üks kurjam vajub rohkem ja ilmselt see seal tiksutab. Ülejäänud nookurid jäävad võrdselt kerge pinge alla. No mitte just pinge aga vähemalt ei logise nagu see üks.
https://photos.app.goo.gl/4Bz5zmVsyJzBQrrs6
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4428
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Chevy
Ma olen laisk ja ei viitsi googeldada aga kas see sniper on selline poolik asi mis teeb midagi või on see ikka täis mootori juhtaju ?
Boosti juhitakse ka selle snipriga v
Boosti juhitakse ka selle snipriga v
HM Racing Team
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 527
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Ma ei tea, homme pidi mingi arvutitark vaatama tulema. Eks siis näeb, mida ta juhtida ja regullida saab. Ise sain panna seadetesse, et iga 1psi järelt keerab süüdet ühe kraadi hilisemaks (soovitati). Muud ma ei osanud teha. Rõhku ta mulle ekraalilt näitab. Aga neid holley sniper seadmeid on ka palju erinevaid. Mulle tundub, et minu variant just kõige targem ei ole. Polnud plaani seda turbotama hakata, ei tea mis juhtus, vist hakkas igav. Alguse plaan oli ehitada olemasolevast ...
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 527
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Regullisin klapi, tiks kadunud.
Arvutitark käis külas, võttis masinast kaardi välja, pistis oma arvutisse ja tõdes, et kõik on lihtne ja loogiline. Selle süsteemiga pidavat ka see lugu olema, et salvestab mootori töö ja peale sõitu saab järele vaadata, kuidas mootor töötas. Igasuguseid parameetreid pidi saama regullida. Ohutuse suhtes pidavat ka väga hea seade olema, kuna saab näiteks märkida aja, mille möödudes hakkab süüdet katkestama, kui kütuse suhe on paigast ära jne. Boosti ja kõikide muude näitajatega sama lugu. Võttis kaardi kaasa ja pidi parandama ja sättima näitusid ja seadistama ohutuse, näiteks, kui boost on üle mingi teadud piiri, teatud sekundid, siis katkestab süüte jne. Kohapeal nägi kohe ära, et kütuse segu justkui vabalthingaja kohta hea aga rõhuga peaks rikkam olema.
Pidavat saama ka mitu erinevat seadet salvestada, et siis ekraanilt valida, et millise sätungiga sõita. Ma muidugi ei saanud aru, et miks seda vaja on. Koguaeg võiks võimalikult palju jõudu olla
Arvutitark käis külas, võttis masinast kaardi välja, pistis oma arvutisse ja tõdes, et kõik on lihtne ja loogiline. Selle süsteemiga pidavat ka see lugu olema, et salvestab mootori töö ja peale sõitu saab järele vaadata, kuidas mootor töötas. Igasuguseid parameetreid pidi saama regullida. Ohutuse suhtes pidavat ka väga hea seade olema, kuna saab näiteks märkida aja, mille möödudes hakkab süüdet katkestama, kui kütuse suhe on paigast ära jne. Boosti ja kõikide muude näitajatega sama lugu. Võttis kaardi kaasa ja pidi parandama ja sättima näitusid ja seadistama ohutuse, näiteks, kui boost on üle mingi teadud piiri, teatud sekundid, siis katkestab süüte jne. Kohapeal nägi kohe ära, et kütuse segu justkui vabalthingaja kohta hea aga rõhuga peaks rikkam olema.
Pidavat saama ka mitu erinevat seadet salvestada, et siis ekraanilt valida, et millise sätungiga sõita. Ma muidugi ei saanud aru, et miks seda vaja on. Koguaeg võiks võimalikult palju jõudu olla
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2455
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Chevy
Ülesõitudel ja manööverdamisel pole ju mõtet mootorit lammutada. Siis valid ohutuma (ja tõenäoliselt ka veidi vähem äkilise) seade. Pähe andma hakates siis võtad piirajad maha ja saad mootoritükid orbiidile lasta.KarlReimann kirjutas: ↑N Juul 13, 2023 7:44 pm...
Pidavat saama ka mitu erinevat seadet salvestada, et siis ekraanilt valida, et millise sätungiga sõita. Ma muidugi ei saanud aru, et miks seda vaja on. Koguaeg võiks võimalikult palju jõudu olla
Targem annab alati järele
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 527
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm