Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
ahto42
Rock Crawler
Postitusi: 948
Liitunud: T Mai 11, 2010 7:49 am
Asukoht: Tartu-Luunja

Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?

Postitus Postitas ahto42 »

X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Kasutaja avatar
AndreTGO
Fitting 38"
Postitusi: 337
Liitunud: N Okt 02, 2014 10:19 pm
Asukoht: Tallinn/Hüüru

Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?

Postitus Postitas AndreTGO »

ahto42 kirjutas: P Juul 09, 2023 1:32 pm Kas põletab ka koguaeg?
https://www.youtube.com/watch?v=sKWAbMInu4k
Mul sõitmist palju, pikemate päevadega põletab vähemalt 2-3 korda.
Mind ehmatas uue autoga ära alguses, kuna 2020 aasta masinal ei näinud mina kordagi dpf põletuse märguannet armatuuris. Aga uuemal pidevalt näitab põletamise skaalat. Praktiliselt igapäevaselt, harva kui ei näe seda.
Esindus ütles, et pidi ok olema.
If it ain't broke, don't fix it.... but it's a jeep so always be prepared!
maksipoiss
Rock Crawler
Postitusi: 746
Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
Asukoht: Pärnu

Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?

Postitus Postitas maksipoiss »

ahto42 kirjutas: P Juul 09, 2023 1:32 pm Kas põletab ka koguaeg?
https://www.youtube.com/watch?v=sKWAbMInu4k
Laias laastus nii 200 km tagant.
Kasutaja avatar
ahto42
Rock Crawler
Postitusi: 948
Liitunud: T Mai 11, 2010 7:49 am
Asukoht: Tartu-Luunja

Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?

Postitus Postitas ahto42 »

Siis ma saan täiesti aru, miks see põllumees selle eemaldada lasi. Põrelamise aeg on seal ca 500-600 kraadi. Kui mu minu masinal (Euro 5) tagumine vändasimmer lekkis ja põhi sai karterist roostetõrjet, siis hakkas maanteel põletama ja taga oli selline pilv nagu F1 autol. Kähku seisma ja süüde välja, et põletamise protsess peatada ja kiirelt edasi, et jahutaks põhjaaluse maha.
Ühe teefirma hiluks oleks paar aastat tagasi sammuti maha põlenud. Oli kusagil turbaväljal mootori katte vms vahele natuke turvast. igatahes koduroovis põhjaalt suitses ja aiavoolikust ei piisanud. Pristumehed lasid kapotialuse ja põhja vahuga üle.
Nalja ei ole.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
bushcraft
Mudder
Postitusi: 67
Liitunud: K Mär 04, 2015 10:29 am

Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?

Postitus Postitas bushcraft »

ahto42 kirjutas: P Juul 09, 2023 1:32 pm Kas põletab ka koguaeg?
https://www.youtube.com/watch?v=sKWAbMInu4k
Minul põletab ka umbes iga 200km tagant ja valimata kohta. Ei oota isegi kui lähed pikka sõitu tegema. Mõnikord paned käima ja kuuled, et pöörded vähe kõrgemal ja tead, et 2-3min pärast sõitma hakkamist hakkab DPFi põletama. Käru vedades põletas 2x120km peale kaks korda. Näidik näitab ka, et kui DPF umbes pooltäis, siis ta põletab seda nagu aamen kirikus. Ei lase näiteks 75% peale täis kui sa pikka sõitu tegema ei lähe parasjagu.

Aga see tuleb sellepärast, et 2016, kui see masin tuli, oli Toyotal nii palju probleeme sellega, et DPF ei põletanud ennast tühjaks: https://www.drive.com.au/caradvice/toyo ... d-to-know/
bushcraft
Mudder
Postitusi: 67
Liitunud: K Mär 04, 2015 10:29 am

Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?

Postitus Postitas bushcraft »

Amservi ette on selline, täielikus ARB lisavarustuses mudel tekkinud.

Oli päris huvitav oma silmaga näha ja katsuda nodi, mida olen siiani ainult videotest või piltidelt näinud.

Pilt
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2516
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?

Postitus Postitas boob »

Nina nagu buratiinol pikalt ees😁
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
bushcraft
Mudder
Postitusi: 67
Liitunud: K Mär 04, 2015 10:29 am

Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?

Postitus Postitas bushcraft »

boob kirjutas: T Juul 18, 2023 12:01 pm Nina nagu buratiinol pikalt ees😁
See ARB Euroopa Liidu nõuetele vastav plastikust “kaitse”raud on üsna koomiline jah. Pealtnäha just ei tundunud, et see pealesõidunurka kuidagi parandaks, nagu tavaliselt järelturu stanged teevad. Pigem tundus, et teeb isegi hullemaks.
Kasutaja avatar
MarkM65
Mudder
Postitusi: 81
Liitunud: P Mär 25, 2012 9:07 pm

Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?

Postitus Postitas MarkM65 »

AndreTGO kirjutas: P Juul 09, 2023 3:09 pm .... Aga uuemal pidevalt näitab põletamise skaalat. Praktiliselt igapäevaselt, harva kui ei näe seda.
Esindus ütles, et pidi ok olema.
Seal roolist vasakul all peaks mingi dpf sümboliga nupp olema. Mis otstarve sellel on?
Kõige tähtsam on leida paat, igatahes!
bushcraft
Mudder
Postitusi: 67
Liitunud: K Mär 04, 2015 10:29 am

Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?

Postitus Postitas bushcraft »

MarkM65 kirjutas: K Juul 26, 2023 10:45 am
AndreTGO kirjutas: P Juul 09, 2023 3:09 pm .... Aga uuemal pidevalt näitab põletamise skaalat. Praktiliselt igapäevaselt, harva kui ei näe seda.
Esindus ütles, et pidi ok olema.
Seal roolist vasakul all peaks mingi dpf sümboliga nupp olema. Mis otstarve sellel on?
Sellega saad manuaalse põletamise algatada kui DPF piisavalt täis on. Aga enamasti see sinna ei jõua kunagi, sest ta põletab seda iga 100-200km tagant ise tühjaks. Kui DPF ei ole liiga täis, siis sinna vajutades näeb lihtsalt seda sama skaalat, et kui täis ta siis parasjagu on.
Kasutaja avatar
MarkM65
Mudder
Postitusi: 81
Liitunud: P Mär 25, 2012 9:07 pm

Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?

Postitus Postitas MarkM65 »

Endalegi üllatusena saigi minust taas üle 23 aasta uuesti toyotamees. Kogu loo taustaks on see, et töö tõttu on meil lausa hädavajalik sellise auto olemasolu mis jaksab kahesillalisi paadihaagiseid vedada ja neid ka sadamas slippidest alla ja üles vedada. Ka talvel libedaga ja mõnikord tuleb slipist hoolduseks üles tõmmata haagis paadiga mis oma masside poolest enam maanteeliiklusse ei sobi. Ühesõnaga, 4x4, aeglustiga, soovitavalt difrilukkudega, aga samas ka piisavalt krapsakas ja väle maanteesõiduk. 1996 - 2000 toimetasin neid tegemisi LC HJ80 abil. Alates 2012 olid tööhobusteks Isuzud ( viimase kohta lugemist siin viewtopic.php?f=42&t=50726&start=90 ) ja kuna neid enam EUs "päris mootoriga" ei saa, siis tuli ette võtta margivahetus. Otsus langes esmalt RAMi kasuks ja Hamburgist õnnestus leida ka sobiva varustusega ja sobiva hinnaga isend ning kaubategu kuni päästikuni välmis hõõruda. Kuid,..... Siis tuli taas üks paat koos haagisega Saksamaale toimetada ja juba Isuzuga seigeldes tuletas elu meelde kogu selle piina ja valu parkimisega Euroopas kui auto on keskmisest pereautost kasvõi grammike suurem. Ühesõnaga, peale koduteel sooloautoga kogetud järjekordseid seiklusi "seebiga" parkimismajadesse pressimisega muutsin seisukohta ja võtsin sihi piisava võimekusega "eurojapsi" peale tagasi. VW saadavus on suur küsimärk ja müügimehed võtavad minuga uue Amaroki ostmise osas ühendust juba vist suisa aasta aega. Hea vähemalt et helistati aasta tagasi ja öeldi, et e-meil päringuga saadi ilusti kätte ja kohe-kohe võtab müüja ühendust :D ..... Radaris on kogu aeg olnud ka Toyota just oma 2,8 liitrise mootori tõttu. Ja siinkohal tuleb öelda, et Amserv triblas selle palli väravasse kiiduväärt usinusega. Auto leiti kiiresti ja ka vormistused olid kiired ja sujuvad, suhtlus müügimehega tihe ja oli tunda, et eesmärgiks polnud lihtsalt üks linnuke tabelisse juurde saada vaid süveneti ka minu soovidesse ja erisoovidele otsiti lahendused. Mõned pisiasjad varustuse osas ja funktsioonidest mille kohta Youtube palju ei pajatanud täpsustasin siinsamas foorumis üle ja eile hommikul läksingi siis uuele tööloomale järgi. Enne ostu loomulikult proovisin tuttava Legend varustustasemega Hiluxi ikka järgi ka. Eilse 200km neitsireisi järel saan täitsa rahumeeli autot kiita. On mingeid pisiasju auto ja juhiabide töös mille kohta ootaks paremat või pisut erinevat sooritust, aga see on pigem maitseasi ning päris kindlasti ei olnud ükski neist halb. Salongi kooste on veidi rohmakam ja lahendused "tööriistalikumad" kui Isuzul. Sõiduomadustelt ja mugavustelt on Toyota Isuzust selgelt üle. Salongis on palju-palju vaiksem ja istmed on mugavad. Nupud-lülitid-kangikesed on umbestäpselt sama loogikaga ja enamvähem sama asukohaga nagu jaapanlastel ikka, nii et margivahetus on ka selles osas minu jaoks väga sujuv. Kuidas edeneb kooslus suurte paadihaagistega, seda näeme varsti. Tehnilistelt andmetelt haagiseveo osas on lugu selline: Isuzu 400Nm/163hj; Toyota 500Nm/204hj. Toyota võidab. Küsides võidu eest ka pisut rohkem kütust.
T1.jpg
T1.jpg (689.49 KiB) Vaadatud 1360 korda
2,8 Invincible. Lianduvad veel kasti töötlus Line-X'iga ja rullkate. Need saab paari nädala pärast. Vahepeal üritan auto hellalt sisse sõita. Määrdumise ja putukalaipade vastu võtsin lisaks ka Toyota Protecti ehk mingi keraamika. Oma teistele autodele olen lasknud Kuressaares Shiny Car pesulas keraamilse töötluse teha ja see on suurepäraselt toiminud. Ju elu näitab kas Toyota Protect suudab sama.

T2 sisu.jpg
T2 sisu.jpg (362.28 KiB) Vaadatud 1360 korda
See pildil olev sahtlina väljatõmmatav kohvitopsihoidja on asi mille eest võib anda "pool kuningriiki". Isuzul on sama asi. Mitte ükski teine lahendus ei pääse lähedalegi. Eriti kui tegu on pikkade otstega või öiste kaugsõitudega. Miinuseks on aga see, et roolist vasakul allpool on paljudel autodel väike sahtlike kus on väga hea hoida kütusekaarte jms värki. Hiluxil seda kahjuks ei ole. Järgmiseks aga üllatab Hilux sellega, et keskkonsooli käetoe all panipaigas on 230VAC pistikupesa mille võimsus on piisav läpaka laadimiseks , aga mis peamine: autokülmiku töös hoidmiseks ilma et seda kuskile "sigaretisüütajasse" peaks torkama ja siis väljavajuva pistikuga tegelema iga mõne aja tagant. Ehk siis suurepärane featuur taaskord kaugsõitudeks.

Maanteedel näeme!
Kõige tähtsam on leida paat, igatahes!
bushcraft
Mudder
Postitusi: 67
Liitunud: K Mär 04, 2015 10:29 am

Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?

Postitus Postitas bushcraft »

Põnev lugemine hoopis teisest perspektiivist, ehk peamiselt maanteel ja veomasinana.

Muuseas, rääkides käru vedamisest, siis minu jaoks tuli üllatusena manuaali lugedes, et käigukasti "S" ei tähenda mitte "sport", vaid "Select" ning selle üks olulisemaid funktsioone on käigukasti seadistamine raske käru vedamiseks sobilikku režiimi.
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2516
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?

Postitus Postitas boob »

Eesti mees loeb ikka manuali viimasena... :D

Minu Hilux on ka käru vedamise masin. Enamuse ajast on 3500kg sabas. S reziimi olen mõnel üksikul korral väga keerulistes oludes kasutanud, et automaat valel ajal käiku vahetama ei hakkaks. Muidu on mootor ja kast head, ei lappa käike nagu vana 2,4 ja jõuab maanteel 3500kg haagisega kenasti edasi nurruda.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
bushcraft
Mudder
Postitusi: 67
Liitunud: K Mär 04, 2015 10:29 am

Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?

Postitus Postitas bushcraft »

Manuaalis just seda öeldaksegi, et vedada tuleb S4 peal, välistades overdrive käigud ja tagades käigukasti madalama temperatuuri. :D
Kasutaja avatar
ahto42
Rock Crawler
Postitusi: 948
Liitunud: T Mai 11, 2010 7:49 am
Asukoht: Tartu-Luunja

Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?

Postitus Postitas ahto42 »

Aga ikkagi, mis euronormidest me räägime, kui iga 200km tagast põletab
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Vasta

Mine “Toyota”