Eeldan, et jutuks on meiegi jaekaubandusvõrgust hangitavad A/T G0... rehvid, mitte X-AT vmv.
Eelmine põlvkond, st ATS G013 on siinkirjutaja silmis ideaalne pikema tripi rehv. Sobivad ühtviisi heasti nii kiiresti sõitmiseks baanil kui kulgemiseks mõttelistel teedel ja kergemal maastikul. Vaiksed ja parajalt pehme küljega. Samas üllatasid vastupidavusega. Käidud nendega Uuralites, Kaukasuses kui Karpaatides. Hoolimata püüdlustest ei õnnestunud ühtegi kapsaks sõita. Agaaaa... nagu akf maksipoiss eelpool mainis: muda ja laga peale selle rehviga asja polnud. Lausa fenomenaalselt sitt sooritus, säherduse analooge mitteomava pidamatuse eest mudas võiks miskid punktid või lausa peekri anda.

Hetkel kehtiv AT G015 on Länkaril teist hooeaega all. Oma lollusest põrsana kotis soetatud. St ise näha/katsuda sain neid alles auto all. Mustri sügavusest ja klotsi suurusest AT-d küll välja ei loe. Pildi peal on ilus.


Ja kannatavad lõhku. Eelmise suve sõidul oli paar ärevat hetke, kus sai hoog maha võetud ja valmistatud vaimu ratta vahetuseks. A veerevad siiani. Ja kõneks olevad on "madala profiiliga" 285/60R18. 275/70R16 Nokian Rotiiva AT-d läksid igatahes palju väiksemate põksude peale kapsaks.
Edu, päikest ja asju!