EU saab nagunii 1.2 bensumootori ja pitsalõikurid...nagu tavaliselt, samal ajal kui muu maailm saab normaalsete autodega sõita...

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
EU saab nagunii 1.2 bensumootori ja pitsalõikurid...nagu tavaliselt, samal ajal kui muu maailm saab normaalsete autodega sõita...
Kuna Ineos toodab ise tohutus koguses (jääkproduktina) vesiniku, siis on töös hoopis vesinikmootoriga prototüüp
Vesinikku saab ka mootoris põletada, ei pea olema ilmtingimata kütuselement.v6sa kirjutas: ↑K Okt 05, 2022 10:15 am Poisid telgis olid vesinikuversiooni realiseerumise osas väga skeptilised. Pigem arvati elektriversioon enne turule jõudvat. Aga ega nad tehnilisest poolest väga rääkida tahtnud (või osanud?) - pigem ikka sihuke reklaamjutt.
Kuigi loogiline see ju on, kuivõrd praegune mootoritootja vesinikumajanduse arendamises tegutseb. Tehniliselt oleks vesinik muidugi ideaalne kütus, kui varustusahela (ja hinna) vastuvõetavalt toimima saaks. Kütuseelement on muidugi reklaamide ja PR jaoks väga vajalik, aga hind määrab selle siiski veel aastakümneteks väga jõukate mänguasjaks (või uurimislaborite töövahendiks).
Tegelikult on selleine jabur asi, et sa pead tootma mingi alaternatiiv kütusega autosid, et saaksid Eurooaps tooata sispõlemismootoriga autot. Seega vesinikauato on hea lehndus. Seee kas ja kus seda üldse kautada saab, see poe oluline, sest leiva toovad kauale fossillkütuesel autod.Etzi kirjutas: ↑N Okt 06, 2022 11:42 amVesinikku saab ka mootoris põletada, ei pea olema ilmtingimata kütuselement.v6sa kirjutas: ↑K Okt 05, 2022 10:15 am Poisid telgis olid vesinikuversiooni realiseerumise osas väga skeptilised. Pigem arvati elektriversioon enne turule jõudvat. Aga ega nad tehnilisest poolest väga rääkida tahtnud (või osanud?) - pigem ikka sihuke reklaamjutt.
Kuigi loogiline see ju on, kuivõrd praegune mootoritootja vesinikumajanduse arendamises tegutseb. Tehniliselt oleks vesinik muidugi ideaalne kütus, kui varustusahela (ja hinna) vastuvõetavalt toimima saaks. Kütuseelement on muidugi reklaamide ja PR jaoks väga vajalik, aga hind määrab selle siiski veel aastakümneteks väga jõukate mänguasjaks (või uurimislaborite töövahendiks).
Aga infra on endiselt see võtmekoht.
Minu andmetel otse läbi ametliku müügikanali hetkel "0", kui väidetavalt jakontrollimata andmetel läbi mingi muu EU riigi olevat siia 1...2 tellitud.
Tootmimahud on mitmeks aastaks ette välja müüdud ja pealegi suruvad EU poolsed piirangud siinseid müügimahte maha.