Sai hiljuti toodud Saksamaalt Suzuki Grand Vitara 2000.a, lahtise kerega. Auto Saksa registris, sh reg. tunnistusel märgitud, et sõidukile paigaldatud täiendav esikaitseraud (nn kängururaud). Lisaks paigaldatud küljerauad
ja laiemad rattad-rehvid (235). Autol kehtiv Saksa TÜV. Kaasas saksa sert. esiraua kohta.
Eesti registri tehnokontrollile ei sobinud rattad, esikaitseraud ja miski häda ka lahtise kerega. Vahetada tuli rattad, eemaldada esiraud ja registreeriti kategooriasse M1 - sõiduauto. Samas mitmed sarnased GV-d on kategoorias M1G.
Ainuke positiivne asjaolu, et kere märgiti lahtine - väidetavalt lahendati olukord mingisuguse tüübikinnituse variandi alusel.
Siit küsimus targematele ja kogenumatele - kui esialgne varustatus taastada autol, kas on esinenud probleeme nii Eesti TÜV teostamisel kui ka teel liigeldes.
Suzuki GV registreerimise kogemusest
Moderaator: Moderators
Re: Suzuki GV registreerimise kogemusest
Eks ametnikud erinevad, originaalis tal 215 laiad rehvid vist aga mina olen enda 3ukselisega juba aastaid ülevaatusel käinud nii 235 kui 245 laiuste rehvidega ja probleemi pole, 5 ukselisel ju 235 standard. Ega sul pole see kitsam ilma koopalaienditeta variant, siis ehk laiad rehvid olid koopast väljas? Raudade osas täpselt ei mäleta aga on nagu meelde jäänud, et ma enda 2001a autole veel võiksin ette panna aga mõni aasta uuematele enam ei tohtinud. G on ka minul passis puudu, nii ta Eestis müüdi omal ajal. Samas kunagi Nivat ostes palusin passi G kirjutada ja nii tehtigi.
Grand Vitara
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Suzuki GV registreerimise kogemusest
Esirudade teemal soovitan lugeda:
viewtopic.php?f=83&t=79931
viewtopic.php?f=22&t=74668
See, et EV Transpordiamet ei tunnista paraku TÜV serte pole uudis. See, mis paljudes EU riikides ( sh. Soomes ja Rootis) on legaalne ning kaetud TÜV sertigea, see transpordiametiot ei koti.
viewtopic.php?f=83&t=79931
viewtopic.php?f=22&t=74668
See, et EV Transpordiamet ei tunnista paraku TÜV serte pole uudis. See, mis paljudes EU riikides ( sh. Soomes ja Rootis) on legaalne ning kaetud TÜV sertigea, see transpordiametiot ei koti.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Suzuki GV registreerimise kogemusest
Masinal jah koopalaiendeid ei ole. Pisut ulatusid rehvid koopast välja. Kas see nüüd sedavõrd ohtlik viga - omaette küsimus. Aga eks tuleb meie ametnike ülipüüdlikkusega leppida.JAN007 kirjutas: ↑K Sept 21, 2022 12:16 pmEks ametnikud erinevad, originaalis tal 215 laiad rehvid vist aga mina olen enda 3ukselisega juba aastaid ülevaatusel käinud nii 235 kui 245 laiuste rehvidega ja probleemi pole, 5 ukselisel ju 235 standard. Ega sul pole see kitsam ilma koopalaienditeta variant, siis ehk laiad rehvid olid koopast väljas? Raudade osas täpselt ei mäleta aga on nagu meelde jäänud, et ma enda 2001a autole veel võiksin ette panna aga mõni aasta uuematele enam ei tohtinud. G on ka minul passis puudu, nii ta Eestis müüdi omal ajal. Samas kunagi Nivat ostes palusin passi G kirjutada ja nii tehtigi.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Suzuki GV registreerimise kogemusest
Kerge laiend tiibadele ja asi vast lahendatud. Rattad peavad jah olema nö. kaetud, mõõtudega enam väga muidu ei jonnita.GV00 kirjutas: ↑R Sept 23, 2022 10:27 amMasinal jah koopalaiendeid ei ole. Pisut ulatusid rehvid koopast välja. Kas see nüüd sedavõrd ohtlik viga - omaette küsimus. Aga eks tuleb meie ametnike ülipüüdlikkusega leppida.JAN007 kirjutas: ↑K Sept 21, 2022 12:16 pmEks ametnikud erinevad, originaalis tal 215 laiad rehvid vist aga mina olen enda 3ukselisega juba aastaid ülevaatusel käinud nii 235 kui 245 laiuste rehvidega ja probleemi pole, 5 ukselisel ju 235 standard. Ega sul pole see kitsam ilma koopalaienditeta variant, siis ehk laiad rehvid olid koopast väljas? Raudade osas täpselt ei mäleta aga on nagu meelde jäänud, et ma enda 2001a autole veel võiksin ette panna aga mõni aasta uuematele enam ei tohtinud. G on ka minul passis puudu, nii ta Eestis müüdi omal ajal. Samas kunagi Nivat ostes palusin passi G kirjutada ja nii tehtigi.