võiks ikka korrekt võõrkeeles kirjutada, жопа on vene k naissoost sõna ja vastavalt ka каждая (-ой) ja крутая (-ой), kirjutamisel ladina tähestikus vastab ж-le ž etc etc.
Tartu heade ... pigem hullude mõtete linn
Moderaator: Moderators
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1289
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Tartu heade ... pigem hullude mõtete linn
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Re: Tartu heade ... pigem hullude mõtete linn
ai pagan, keelefoorumis juhtusin kirjutama. No andke andeks.
Re: Tartu heade ... pigem hullude mõtete linn
Ega see pole ainult Tartu teema. Jõgeval kaevati samamoodi ühte teelõiku mitu korda. Küll kaablikutid, siis veevennad ja siis küttemehed. Igakord uus hange, koos asfalteerimisega, mis alati ära lõhuti. Ei saanud siis kordineerida?
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Tartu heade ... pigem hullude mõtete linn
Tallinnas keelti juba aastid tagsi selline tsirkus ära v.a avariitööd.
Ainus mida ei koorineerita on esmlat joonte värvinime ja seejärel asfadi katmine bituumenipudruga-
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Tartu heade ... pigem hullude mõtete linn
See millest mina kirjutasin oli konkreetselt ainult teeehitus. Aga küllap järgnevatel aastatel jõuavad need ülalpool mainitud tegelased ka kohale.
numerus stultorum, infinitus est
Re: Tartu heade ... pigem hullude mõtete linn
IRW
Tegelt keelekorrektor pani ka puusse oma soopa käänetega .
A ja ta svobodno sprehhaju po internacionalnamu
Aga vanasõna Sa ära ei arvanud.
numerus stultorum, infinitus est
Re: Tartu heade ... pigem hullude mõtete linn
Too ring seal tore jh. Sõidan igs päev seda lõiku 2 korda. Tahaks juba proovid kuda siis raputab. Imestama paneb veel ( kõigele muule sellega seotud debiilsusele lisaks) selle valmimise kiirus. Juba kuid on märgid püsti ja osa kive panematta. Vist on ette antud, et peab lõunaka ringigiga samal ajal valmima.
Team Vürst.
-
- Rookie
- Postitusi: 12
- Liitunud: K Apr 25, 2012 9:42 pm
Re: Tartu heade ... pigem hullude mõtete linn
Ilmselt siis ootavad graniitkive, tarneajad on tavaliselt mitu kuud.RaulK kirjutas: ↑T Nov 30, 2021 3:18 amToo ring seal tore jh. Sõidan igs päev seda lõiku 2 korda. Tahaks juba proovid kuda siis raputab. Imestama paneb veel ( kõigele muule sellega seotud debiilsusele lisaks) selle valmimise kiirus. Juba kuid on märgid püsti ja osa kive panematta. Vist on ette antud, et peab lõunaka ringigiga samal ajal valmima.
Re: Tartu heade ... pigem hullude mõtete linn
kuidas selle ringide nn. siseringidega on ?
paljudel ringteedel on see sisering olemas
on ringe kus see on afalt on kohti kus tänavakivi ja kohti kus selline graniidi klots jms.
aga sõidurajast eraldab seda siseringi äärekivi ja on cm...kuni mitu kõrgemal kui sõidurada
küsimus: kas, kuidas, miks ja millal seda äärekivi üldse ületada. või see äärekivi ei ole piirav element ?
saan aru pikad veokid mis välja ei keera on paratamatus aga väiksemad autod ?
olgu märgitud, et ka ise sõidan osad ringid sirgemaks aga mitte kõik ei ole mugavad, et seda teha
paljudel ringteedel on see sisering olemas
on ringe kus see on afalt on kohti kus tänavakivi ja kohti kus selline graniidi klots jms.
aga sõidurajast eraldab seda siseringi äärekivi ja on cm...kuni mitu kõrgemal kui sõidurada
küsimus: kas, kuidas, miks ja millal seda äärekivi üldse ületada. või see äärekivi ei ole piirav element ?
saan aru pikad veokid mis välja ei keera on paratamatus aga väiksemad autod ?
olgu märgitud, et ka ise sõidan osad ringid sirgemaks aga mitte kõik ei ole mugavad, et seda teha
-
- Rookie
- Postitusi: 12
- Liitunud: K Apr 25, 2012 9:42 pm
Re: Tartu heade ... pigem hullude mõtete linn
Võid ikka ületada, see on samasugune ringi osa, nagu põhiline ring, mida läbitakse. Selle osa eesmärk ongi visuaalselt ringi liigeldavat osa väiksemaks teha ja seeläbi kiirust alandada, sundides autosid suuremat raadiust võtma. Samas kui näiteks bussil või rekkal on vaja, siis lastaksegi sealt tagumiste ratastega üle. Nii ongi planeeritud. Lihtsalt arvuti ekraanil on neid veoautode pöörderaadiuse šabloone väga mugav siia sinna tõsta. Päris maailmas kiputakse teine kord teist moodi sõitma ja siis lõigataksegi veel täiendavalt kuskilt üle.
Need ringid ja kurvid ja raadiused on planeeritud ideaaloludesse vastama projekteerimisnormiga. Kui nüüd euroliit suudaks veel inimeste mõtlemise ka ära standardiseerida, siis olekski kõik need lahendused perfektsed ja töötavad.
Need ringid ja kurvid ja raadiused on planeeritud ideaaloludesse vastama projekteerimisnormiga. Kui nüüd euroliit suudaks veel inimeste mõtlemise ka ära standardiseerida, siis olekski kõik need lahendused perfektsed ja töötavad.
Re: Tartu heade ... pigem hullude mõtete linn
Mul sõber kelle firma tegeleb Tartu kandis veokate teisaldamise ja muu teh.abiga naerab ja ütleb, et sellistelt ringidelt lõhkiste rehvidega veokate päästmine on tema jaoks kullaauk.
numerus stultorum, infinitus est
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Tartu heade ... pigem hullude mõtete linn
Kas mitte seljuhul ei tohi ringil möllata nende ridade vahel, kui seal on pidev joon või siis näiteks kividest eraldatus? Nende puhul on ju kindlaks määratud sõidusuunad ja kui eksid valikuga, väntad tiiru peale ja proovid paremini.vihmapiisk kirjutas: ↑R Dets 03, 2021 3:17 pmVõid ikka ületada, see on samasugune ringi osa, nagu põhiline ring, mida läbitakse. Selle osa eesmärk ongi visuaalselt ringi liigeldavat osa väiksemaks teha ja seeläbi kiirust alandada, sundides autosid suuremat raadiust võtma.