mida arvata rehvidest?

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
Cruizsub
Fitting 44"
Postitusi: 497
Liitunud: P Sept 04, 2005 12:43 pm

Postitus Postitas Cruizsub »

mina soovitaksin ikka BF Goodrich All Terrain T/A [nii metsas kui ka maanteel ülihea liigelda]pidavus hea, müra normaalne, vastupidavus mega ja kuradi kena välimusega ka on :P

Pilt

vaata -----> siin pikemalt juttu kui mina rehve otsisin. Abix ehk
Kaks saia, üks piim
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
Kasutaja avatar
414 AVM
Rock Crawler
Postitusi: 637
Liitunud: K Aug 23, 2006 10:58 am
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas 414 AVM »

Landy kirjutas:Kui saad selle kätte väga hea hinnaga ja mitte võistlusautole all paned, siis kärvad küll.
:shock: :lol: :roll:.
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Kasutaja avatar
leek
Fitting 44"
Postitusi: 492
Liitunud: E Apr 04, 2005 12:01 pm
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas leek »

pole mõtet häbeneda,ehk asi pole nõnda hull!
mul olemas 235 suvepapu ja ja samas mõõdus talvepapu ja kõik minimaalselt kasutatud!
tuleb tahtmine ühel ilusal laupäevahommikul jne korraks metsas tuigerdada aga nende mõõtudega pole mõtet kuhugi ronida,kuna kevadel jäin juba enda valdustes kinni ja traktorist sai kõva kõhutäie naerda,et paljajalu pole mõtet metsa ronida.
samuti nõva lähedal olev maastik ei suhtu hästi rehvivalikusse!
ja kui tahad korra minna erineval aastaajal metsa jne siis peaks nagu M+S rehv olema
sihin ikka AT rehvi aga kõigil tüüpidel kirjas pole mis ta on ja eks sellepärast kah MT rehv sisse tulnud!
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

BFG All Terrain on hea rehv AT rehvidest.
Või siis Cooper ST, mida ma olen viimased 10K km proovinud ning millega naine võitis Alansi Muddragil naiste arvestuse ja jäi üldis 17 kohale ... testitud ja toimib!

Pilt
+372 5028488
Kasutaja avatar
Valge Hiir
MudDrag MaaleTooja
Postitusi: 1214
Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
Asukoht: Kadri Orus
Kontakt:

Postitus Postitas Valge Hiir »

leek kirjutas:pole mõtet häbeneda,ehk asi pole nõnda hull!
mul olemas 235 suvepapu ja ja samas mõõdus talvepapu ja kõik minimaalselt kasutatud!
tuleb tahtmine ühel ilusal laupäevahommikul jne korraks metsas tuigerdada aga nende mõõtudega pole mõtet kuhugi ronida,kuna kevadel jäin juba enda valdustes kinni ja traktorist sai kõva kõhutäie naerda,et paljajalu pole mõtet metsa ronida.
samuti nõva lähedal olev maastik ei suhtu hästi rehvivalikusse!
ja kui tahad korra minna erineval aastaajal metsa jne siis peaks nagu M+S rehv olema
sihin ikka AT rehvi aga kõigil tüüpidel kirjas pole mis ta on ja eks sellepärast kah MT rehv sisse tulnud!

Mis kuradi autole sa seda suuremat/laiemat kui 235 rehvi üldse otsid? Valgusta meid saamatuid ja harimatuid.
Enamus Defenderid tulevad tehasest 235 mõõtu rehvidega välja ja keegi ei virise et on paljajalu "märjal murul".
Endalgi Discol all 235 laiusega selline rehv http://koleso.topof.ru/product_info.php?pID=234&page=2 ja ei kurda, et pidamist pole.
Hind ka igati mõistlik http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=7313.

ps. Papudega käiakse toas ja äärmisel juhul ka kodus maja nurga taga suitsu tegemas :twisted:
Suvepaupu = sellised pealt ja kannast lahtised jalatsid millega jalg väga ei higista. Soovitavalt suviseks kandmiseks siseruumides ( ka garaazis ).
Talvepapu = sellised kinnised ja valdavalt vooderdatud jalatsid et jalad soojas oleksid. Soovitavalt talviseks kandmiseks siseruumides ja eriti kütmata siseruumides ( ka garaazis ).
Viimati muutis Valge Hiir, E Sept 03, 2007 7:36 am, muudetud 1 kord kokku.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Kasutaja avatar
leek
Fitting 44"
Postitusi: 492
Liitunud: E Apr 04, 2005 12:01 pm
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas leek »

cherokeele otsin neid,millel on ka tõste tehtud.
Kasutaja avatar
Raitz
Fitting 38"
Postitusi: 368
Liitunud: T Veebr 13, 2007 2:23 pm
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Raitz »

Landy kirjutas:Kommentaar lühike piltide järgi:
1)AT-rehv (suht levinud musetr, kuid mudas ei tööta praktika najal väitesüldse)
Julgeks vastu vaielda natukene :roll:
Täiesti tarbitav rehv igapäevaautole, millega 70-80% ajast sõidetakse mööda asfalti ja vahel eksitakse metsa ja põllule porisse.
Ehk siis olen sarnase yokohamaga kevadest saadik ringi vuranud GV-ga.
Arvestades selle auto kõrgust ja muid omadusi, siis karmi offroadi pole taga teinud ja ei plaani ka, kuna ta nö pereautoks. Samas nende rehvidega kannatab muretult mööda metsaradasid kulgeda, kartulipõllul sõita ja ka päevas 300+ km maha vurada, ilma et mürast peavalu saaks. Erinevalt bogerist :P
Selge, metsautole nad pole, aga 70-80% asfaldiautole on nad minuarust täiesti ok. Nagu ka postitaja oma soove kirjeldas.
1 Hobujõud
Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Postitus Postitas urmas »

Raitz kirjutas:
Landy kirjutas:Kommentaar lühike piltide järgi:
1)AT-rehv (suht levinud musetr, kuid mudas ei tööta praktika najal väitesüldse)
Julgeks vastu vaielda natukene :roll:
Täiesti tarbitav rehv igapäevaautole, millega 70-80% ajast sõidetakse mööda asfalti ja vahel eksitakse metsa ja põllule porisse.
Ehk siis olen sarnase yokohamaga kevadest saadik ringi vuranud GV-ga.
Arvestades selle auto kõrgust ja muid omadusi, siis karmi offroadi pole taga teinud ja ei plaani ka, kuna ta nö pereautoks. Samas nende rehvidega kannatab muretult mööda metsaradasid kulgeda, kartulipõllul sõita ja ka päevas 300+ km maha vurada, ilma et mürast peavalu saaks. Erinevalt bogerist :P
Selge, metsautole nad pole, aga 70-80% asfaldiautole on nad minuarust täiesti ok. Nagu ka postitaja oma soove kirjeldas.
Kuna hind määrav leegile, siis sellise mustriga saab peterburi teelt maksimarketi juurest kummimüüjatelt Goodridesid :D
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Raitz kirjutas:
Landy kirjutas:Kommentaar lühike piltide järgi:
1)AT-rehv (suht levinud musetr, kuid mudas ei tööta praktika najal väitesüldse)
Julgeks vastu vaielda natukene :roll:
Täiesti tarbitav rehv igapäevaautole, millega 70-80% ajast sõidetakse mööda asfalti ja vahel eksitakse metsa ja põllule porisse.
Sama mustriga rehv oli alla ka ühel discol, mis 90% ajast maanteed mõõdab. Discodafril sai jäi kohe esimese suurema mudaga jänni. Ei liikunud enam edasi ega tagasi (kuigi kinni polnud), lihtsalt käisid rattad kohapel ringi. Mustrer pole piisvalt isepuhastuv, et muda välja loopida.

http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage22.htm
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Raitz
Fitting 38"
Postitusi: 368
Liitunud: T Veebr 13, 2007 2:23 pm
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Raitz »

OT:

Ju siis GV on lihtsalt kõvasti maastikusuutlikum :bg
Vihmaga mööda ülitatist põldu polnud probleemi, ise ka imestasin natukene.
1 Hobujõud
Kasutaja avatar
leek
Fitting 44"
Postitusi: 492
Liitunud: E Apr 04, 2005 12:01 pm
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas leek »

samuti 2,5l chero peaks läbi minema sealt kus 4,0l cherol on raskusi!
täna peterburi tee alexela tanklas sai vesteldud ühe landroveri omanikuga!
off-roadiga tal pistmist pole,seda foorumit ei loe-netti pole aga on lihtsalt jahi-ja kalamees ja tema masinal all olid zhone salvaje ketsid.
vend ütles et pole metsas ega maanteel mingeid probleeme ainult kulyuvad kiiresti 90km tunni kiiruse juures kipub rehvimüra salongi tulema.
rohkem ei osanud kommenteerida!
need ketsid peaksid ju insadega ühte auku minema kuna vist tootja sama?
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Zhione ja Insa Turbo on ühe ja sama Hispaania tehase tehase kaks kaubamärki.
Rehvid ja hinnad on identsed.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
414 AVM
Rock Crawler
Postitusi: 637
Liitunud: K Aug 23, 2006 10:58 am
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas 414 AVM »

leek kirjutas:samuti 2,5l chero peaks läbi minema sealt kus 4,0l cherol on raskusi!
täna peterburi tee alexela tanklas sai vesteldud ühe landroveri omanikuga!
off-roadiga tal pistmist pole,seda foorumit ei loe-netti pole aga on lihtsalt jahi-ja kalamees ja tema masinal all olid zhone salvaje ketsid.
vend ütles et pole metsas ega maanteel mingeid probleeme ainult kulyuvad kiiresti 90km tunni kiiruse juures kipub rehvimüra salongi tulema.
rohkem ei osanud kommenteerida!
need ketsid peaksid ju insadega ühte auku minema kuna vist tootja sama?
Näed Urmo, nüüd oodatakse Sinult ketside definitsiooni. Tulemas veel kalossid ja talvel kindlsti ka vildid :lol: .
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

Annaks hääle BFG poolt, kuna see on ainuke AT rehv, millel töötavad ka küljed. Lisaks ka suht normaalne talvel 2t ja raskema masina all tänu tihedale lamellile.

Aga üldiselt AT... khm, kuidas see ütlemine oligi - universaalne ja kõigeks mõeldud aga ei kõlba eriti millekski. :twisted:
On ka vaikset mudamustrit olemas, nii et otsi veidi ja keera korralik rehv alla, saad safaritel käia ja elu palu ilusam :wink:
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
Valge Hiir
MudDrag MaaleTooja
Postitusi: 1214
Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
Asukoht: Kadri Orus
Kontakt:

Postitus Postitas Valge Hiir »

leek kirjutas:täna peterburi tee alexela tanklas sai vesteldud ühe landroveri omanikuga!
off-roadiga tal pistmist pole,seda foorumit ei loe-netti pole aga on lihtsalt jahi-ja kalamees ja tema masinal all olid zhone salvaje ketsid.
vend ütles et pole metsas ega maanteel mingeid probleeme ainult kulyuvad kiiresti 90km tunni kiiruse juures kipub rehvimüra salongi tulema. rohkem ei osanud kommenteerida!
need ketsid peaksid ju insadega ühte auku minema kuna vist tootja sama?
No näed saidki - vastuse muidu head rehvid, hind soodne ja moodne ja puha. Ainult et sunnikud kuluvad kole kiiresti.
Siin ongi sul mõtlemiskoht kas ostad 2 jooksu odavamaid rehve või üks jooks kvaliteetsemaid ja kallimaid rehve.
414 AVM kirjutas:Näed Urmo, nüüd oodatakse Sinult ketside definitsiooni. Tulemas veel kalossid ja talvel kindlsti ka vildid :lol: .
K(G)ets(z) = Lõuna-Korea Vabariigis toodetud väikeauto, millel olla 5 aastane garantii.
Kaloss = kah mingis .... Vabariigis toodetud nn. pereauto.
KRT. ei meeldi mulle väikesed autod :nade .

Aga kui asjast rääkida siis mina kiirustaksin sellesse teemasse http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=7967
Endiselt soovitan ka Falkeni AT rehvi. Endal 3 suve kogemus Land Cruiser 80'ga, G-mersu'ga ja Discoga.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”