Mida saab millega asendada(Nissan Patrol 160)
Moderaatorid: jr, Moderators
-
Kondimurdja
- Rock Crawler
- Postitusi: 615
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
- Asukoht: Tallinn
-
Kondimurdja
- Rock Crawler
- Postitusi: 615
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
- Asukoht: Tallinn
-
Kondimurdja
- Rock Crawler
- Postitusi: 615
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
- Asukoht: Tallinn
-
Kondimurdja
- Rock Crawler
- Postitusi: 615
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
- Asukoht: Tallinn
Emu shokke müüb marek, offroad servicest
Bilsteini saad saa esimeses lähenduses kõikidest KGK (Knutson) jaotuspunktidest
Samuti müüvad sulle koni ja eelpool nimetatud tooteid kõik vähegi maasturitega tegelevad ettevõtted.
Lisaks võid panna kuulutuse müügifoorumisse, et soovid selliste mõõtudega selliseid amorte. Päriselt ka. See ei ole see koht, kus kokku hoida.
Bilsteini saad saa esimeses lähenduses kõikidest KGK (Knutson) jaotuspunktidest
Samuti müüvad sulle koni ja eelpool nimetatud tooteid kõik vähegi maasturitega tegelevad ettevõtted.
Lisaks võid panna kuulutuse müügifoorumisse, et soovid selliste mõõtudega selliseid amorte. Päriselt ka. See ei ole see koht, kus kokku hoida.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
53 amordid on iseenesest head amordid. Kui raha vähe, siis kasutaks neid kindlasti. Sitt lugu on see, et 4 korraliku amorti leida, siis tuleb oma 20tk läbi logistada. Kvaliteet on ikka jube kõikuv.Offy-roady kirjutas:OT küll, aga teadmiseks. Kasu monstrumil olid ka ees ja taga 53 amordid.
+372 5028488
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Mai saa nagu hästi aru miks siis, kui sillad on vedrude all, enam Patrolile Patroli omad ei peaks sobima.Kondimurdja kirjutas:Tekkis uus küsimus, mul patrolil lehtvedrud sildade peale tõstetud ning on vaja pika käiguga amorte taha, mida oskate öelda kaz-53 amortide kohta või siis mida võiks sinna panna et odavalt hakkama saada
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
-
Kondimurdja
- Rock Crawler
- Postitusi: 615
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
- Asukoht: Tallinn
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
No kui sul vedelevad kodus amordid siis ju lihtne võtta üks amort ja minna auto alla ja teha selgeks kas sobivad või mitte.Kondimurdja kirjutas:njah asi selles et mul amordid mis olid läksid puru liiga lahjad olid need vist mingi uazi omad või midagi sellist.
enne ei ole mingeid 53 amorte olnud all mul lihtsalt kodus vedelevad kaks tk kasutamata ja ma siis seepärast küsisisngi.
Tänks igatahes
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Kui Su auto tihti avalikel teedel (st. kiiretel, kurvilistel, auklikel) veereb, nõustun pigem Diffi arvamusega. Kuna amort on auto stabiilse teelpüsimise seisukohast primaarselt vajalik element, siis selle pealt kokkuhoidmine tundub mitte säästlik vaid enesehävituslik. Näit. kruusateel võivad jämedad männid hakata korduvalt teed ületama selleks mitte-ettenähtud kohtades
.
Teine võimalus - pista need 53-e agregaadid alla, leia "tuttav" ülevaatuspunkt ja las nad väristavad teisi mõne minuti. Sealsed aparaadid ütlevad ära, mitme %-i ulatuses antud amordid reaalselt töötavad. Ja "tuttav" selleks, et mittetuttavas võivad nad jama korral edasisõitu piirata.
Aga, kui auto ainult hobi-ja metsaasi, siis kruvi alla mida iganes, peamine, et ise häpi oled
.
Teine võimalus - pista need 53-e agregaadid alla, leia "tuttav" ülevaatuspunkt ja las nad väristavad teisi mõne minuti. Sealsed aparaadid ütlevad ära, mitme %-i ulatuses antud amordid reaalselt töötavad. Ja "tuttav" selleks, et mittetuttavas võivad nad jama korral edasisõitu piirata.
Aga, kui auto ainult hobi-ja metsaasi, siis kruvi alla mida iganes, peamine, et ise häpi oled
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex