Palju see koonus maksis? Kas kellelgi on piltidena ka muid varjante pakkuda õhuvõtu kõrgemale toomisest.
PS. Tegemist tavalise Cherokeega.
Snorkel
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Konkreetne koonus oli vist 280.- Autopartneris, solgitoru ca 30.-
Paar nädalat tagasi kui ootasin kuni mu igapäevaliikur Info Autos töös oli nägin BEN'is silma järgi samasuguseid koonuseid (täpselt ei uurinud) mille hind oli lausa alla 200.-. Võib küll olla, et need olid väiksemad.
Greeni koonus oli midagi 1000.- kanti Volta autos.
Paar nädalat tagasi kui ootasin kuni mu igapäevaliikur Info Autos töös oli nägin BEN'is silma järgi samasuguseid koonuseid (täpselt ei uurinud) mille hind oli lausa alla 200.-. Võib küll olla, et need olid väiksemad.
Greeni koonus oli midagi 1000.- kanti Volta autos.
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Tekkis küsimus, et mis sa karterituulutusega tegid? Kas jäi lihtsalt vana õhufiltri korpusesse edasi? Mingit sodi ei hakka sisse võtma sealt?
Ise kah vaikselt õhuvõtu koha kergitamisele/vabamale hingamisele mõelnud, aga see tuulutuse süsteem on suht arusaamatu. Just selles osas, et päris ilma ju ka ei saa
zum
Ise kah vaikselt õhuvõtu koha kergitamisele/vabamale hingamisele mõelnud, aga see tuulutuse süsteem on suht arusaamatu. Just selles osas, et päris ilma ju ka ei saa
zum
Hetkel jäi jah vanasse korpusesse (asi oli vaja kiiruga peale saada).Õige oleks ta ilmselt selle solgitoru külge viia, samuti ilmselt ka bensuarude toru. Üks mõte oli ka vana kopsiku mootoripoole ots kinni panna, siis jääks tuulutus lihtsalt originaalfiltri kaudu õhku.zum kirjutas:Tekkis küsimus, et mis sa karterituulutusega tegid? Kas jäi lihtsalt vana õhufiltri korpusesse edasi? Mingit sodi ei hakka sisse võtma sealt?
Momendil on üldse koonus pagassis ja vana filter töös tagasi, möödunud nädalal avastasin, et kummivoolik oli toru otsast osaliselt lahti (tuleb ilmselt originaal plast vits korraliku metallvitsaga asendada ja see toru vähe paremini kinnitada kui nipukaga õlivarda külge).
Alansil muide viskas mul sinna ainult paar poritäppi peale, samas kui originaalfitri kopsik oli poriga kaetud ja samuti ka aku ning pidurivõimendi, seega on see nurk kapotialustest variantidest ilmselt parim, järgmine samm ikkagi twister paisupaagi kohale ja toru paremalt välja. Vahesammuna ehk veel koonus paisupaagi kohale, saab viiskamalt kinnitada ja mingi katte ka otseste veeproitsmete kaitseks ette teha (soe õhk jääb küll ikka).
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks