Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.
Mitte, et ma midagi teaks aga...
kas paagituulutuse ja selle korgi tihedusega on kõik korras?
Sellega korras. Sai igaks juhuks ka jämedam tuulutus voolik pandud aga muutusteta. Ja lati rõhu peaks alla võtma, kui nälga jääb.
Ja mis teadmisse puutub- hea mõte, usun, et midagi nii lihtsat ongi.
Uuesti on "lauale" tõusnud mõte, et hüdrotõukurid jooksevad lahti (klapid ei sulgu korralikult). Loogiliselt võiks see külmalt (paksem õli, kõrgem rõhk) tekkida aga... Kas on kellelgi sellist asja juhtunud? Ja kuidas mootori koormus sellega seotud võiks olla? Üks- kaks silindrit veel aga valdav enamus silindritest kukub lõpuks ära.
See mehhaaniline viga võib olla täitas olemas. Kas nukkvõll ikka püsib nn omal kohal. Äkki on kuskil lõtk, mis soojalt tekib ja külmal kaob. Kiilusoon, tift jne. Äkki nukkvõll pooleks nii, et ühte poolt veetakse kaasa...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Tere. Mul olnud juhus om616 nuka keskmine kinnitus oli pea küljest lahti murdunud, näha polnud, käisin ka paari diislimehe juures abi ei saanud. Anomaaliad olid ainult kuuma mootoriga, pütid läksid tagant ära ja puterdasid suva aegadel, vea sain teada peale u40000km kui murdus ka teine kinnitus. Terv Kuno