L200 ragin käigukastis
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
L200 ragin käigukastis
Tere!
Nimelt Mitsubishi L200 käigukastist (või selle lähedalt) kostub raginat/klõbinat (ingl keeles sobiks vist öelda rattle). Heli kaob, kui sidur ära lahutada. Auto on hiljuti ostetud ja viga küljes algusest peale. Läbisõit on 300k ja peaks olema õige.
Täpsemalt L200 K74 2005a.
Nimelt Mitsubishi L200 käigukastist (või selle lähedalt) kostub raginat/klõbinat (ingl keeles sobiks vist öelda rattle). Heli kaob, kui sidur ära lahutada. Auto on hiljuti ostetud ja viga küljes algusest peale. Läbisõit on 300k ja peaks olema õige.
Täpsemalt L200 K74 2005a.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2442
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: L200 ragin käigukastis
Maasturid.ee aitab alati:) Või mõni lähemal olev kiosk.
Kas heli sõltub parasjagu kasutatavast käigust?
Kas heli sõltub parasjagu kasutatavast käigust?
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: L200 ragin käigukastis
Pigem on heli koguaeg ühesugune, sõltumata käigust. Samas kuulata on raske, kuna sõitmise ajal lisanduvad ka muud hääled. Võin lähiajal iseenesest ka mingi heliklipi/video salvestada.
Kasti sisu on iseenesest selline:
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2442
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: L200 ragin käigukastis
Kasti sisu on kõigil kolmevõllilistel sama.
Kui käigust/kiirusest ragin ei sõltu, otsi viga vedavast või vahevõllist. Ma ise kahtlustaks esimesena nõellaagrit vedava ja väljuva võlli vahelt - see kipub vähese õli korral kuivale jääma ja ära ikalduma.
Ma ei tahaks uskuda, et sünkrod võiks sellist raginat põhjustada, aga välistada seda muidugi ei saa.
Kui kavatsed ise parandama asuda, alusta õli kontrollist ja profülaktilisest vahetusest. Kas õli üldse on kastis? Mis karva ollus välja voolas ja palju seda oli?
Või tõmbad kohe laiali ja loodad hea õnne peale, et suudad tuvastada laagritõrke näppude vahel.
Käigukast on iseenesest lihtne asi.
Kui käigust/kiirusest ragin ei sõltu, otsi viga vedavast või vahevõllist. Ma ise kahtlustaks esimesena nõellaagrit vedava ja väljuva võlli vahelt - see kipub vähese õli korral kuivale jääma ja ära ikalduma.
Ma ei tahaks uskuda, et sünkrod võiks sellist raginat põhjustada, aga välistada seda muidugi ei saa.
Kui kavatsed ise parandama asuda, alusta õli kontrollist ja profülaktilisest vahetusest. Kas õli üldse on kastis? Mis karva ollus välja voolas ja palju seda oli?
Või tõmbad kohe laiali ja loodad hea õnne peale, et suudad tuvastada laagritõrke näppude vahel.
Käigukast on iseenesest lihtne asi.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: L200 ragin käigukastis
Ilus õli oli sees, normaalne kogus ka. Alt punni ära ei keeranud, seega magnetit ei näinud.
Heliklipp on järgnev (lahutamata, lahutatud, lahutamata siduriga): https://drive.google.com/file/d/1EZUMh1 ... p=drivesdk
Heliklipp on järgnev (lahutamata, lahutatud, lahutamata siduriga): https://drive.google.com/file/d/1EZUMh1 ... p=drivesdk
Re: L200 ragin käigukastis
Kas see hääl siis kohapeal?
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: L200 ragin käigukastis
Hääl on nii paigal seistes kui sõites. Heliklipp on salvestatud paigal seistes.
Sõites on häält muidugi keeruline kuulda, aga ta on olemas.
Sõites on häält muidugi keeruline kuulda, aga ta on olemas.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: L200 ragin käigukastis
Loogika ütleks, et viga pigem siduris siiski, mitte kasti poolel.paul7444 kirjutas: ↑K Juun 17, 2020 10:56 pmIlus õli oli sees, normaalne kogus ka. Alt punni ära ei keeranud, seega magnetit ei näinud.
Heliklipp on järgnev (lahutamata, lahutatud, lahutamata siduriga): https://drive.google.com/file/d/1EZUMh1 ... p=drivesdk
Re: L200 ragin käigukastis
Miks nii? Heli kostub pigem kasti poolt.TiitR kirjutas: ↑N Juun 18, 2020 7:24 pmLoogika ütleks, et viga pigem siduris siiski, mitte kasti poolel.paul7444 kirjutas: ↑K Juun 17, 2020 10:56 pmIlus õli oli sees, normaalne kogus ka. Alt punni ära ei keeranud, seega magnetit ei näinud.
Heliklipp on järgnev (lahutamata, lahutatud, lahutamata siduriga): https://drive.google.com/file/d/1EZUMh1 ... p=drivesdk
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: L200 ragin käigukastis
No miks siis mitte, kui siduriga mängides (kohapeal) heli muutub/kaob?paul7444 kirjutas: ↑N Juun 18, 2020 7:30 pmMiks nii? Heli kostub pigem kasti poolt.TiitR kirjutas: ↑N Juun 18, 2020 7:24 pmLoogika ütleks, et viga pigem siduris siiski, mitte kasti poolel.paul7444 kirjutas: ↑K Juun 17, 2020 10:56 pmIlus õli oli sees, normaalne kogus ka. Alt punni ära ei keeranud, seega magnetit ei näinud.
Heliklipp on järgnev (lahutamata, lahutatud, lahutamata siduriga): https://drive.google.com/file/d/1EZUMh1 ... p=drivesdk
Re: L200 ragin käigukastis
Ühel hetkel veetakse peavölli kaasa,teisel mitte. Ehk siis siduri lahutamisel peavõlli kaasa ei veeta.
Re: L200 ragin käigukastis
See on siis juba 85 kw vanaem mudel ju? Mitte kõrvitsast tõld.Mul see kõrvits ja teeb sama häält,küll mitte nii tugevalt.Aga asi on leevendiga hoorattas.Toyota oma hakkas lõpuks libisema,sellel tundub et järgi ei anna,nii et las olla.Kui ei häiri ennast.Ma enda omal kasti alles remontisin,neljas käik ei läinud lõpuks enam üldse sisse,keevitasin kulunud koha täis ja treipingis sirgeks.Töötab.Kasti laager hakkab kahisema tugevalt kui kulunud,isegi häirivalt.Ja kui õli juhtub ära kaduma on kohe laagrid ja siduri võlli hammasratas sinine,ehk utiil.Esimese kilomeetriga tõmbab laagri kinni,tasub hoolas olla.
olge marurahulikud!