Mida valida?

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

maeorg
Rookie
Postitusi: 12
Liitunud: P Apr 17, 2005 11:11 am
Asukoht: saaremaa

Mida valida?

Postitus Postitas maeorg »

Tere.
Olen siiani maastikul kulgenud NIVA-ga, aga nüüd tahaks midagi muud, mida nendest tasuks vaadata:

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

ja veel võiks lisada Discovery

Andke palun hinnang kõigile viiepunkti skaalal:
1.maantee
2.paks lumi
3.pehme pinnas
Autot oleks vaja tööl käimiseks( metsandus) ja jahil.
Kõik arvamused teretulnud.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Kõik (neli) on VÄGA erinevad autod.
Ainukesed ühised jooned mida neil näen on alla 3L TD mootor ja alla 90KEEK hind.
Oled võrdlemiseks võtnud nii pika, kui lühikese kerega ja ka kastiga autod.

*Jahi/metsa autoks soovitaks äkki Toyota kastikat. Nõrgaks kohaks Sõltumatu vedrustusega esisild
*LR Disco eelisek on kuni 7 istekohta või ruumikas pakiruum
*Cherokeed võiks eelistada kaalu tõttu. Sobib kahekesi sõitmiseks, set tgaitmel VÄGA väje ruumi.

Ilmselt kõige vähem sulle sobivam auto sellest valikust on lühike Patrol GR.

P.S.
Ex. Niva omanik ja praegune LR-ide kummardaja.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
maeorg
Rookie
Postitusi: 12
Liitunud: P Apr 17, 2005 11:11 am
Asukoht: saaremaa

Postitus Postitas maeorg »

Ilmselt kõige vähem sulle sobivam auto sellest valikust on lühike Patrol GR.

Äkki põhjendad miks?
Endale meeldib ka vast Disco kõige rohkem, aga neid ei ole meil eriti müüa. Nimelt peaks olema diisel, manuaal, 5 ust, soovitavalt konditsioneeriga ja 100 000.- piires
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

maeorg kirjutas:
Ilmselt kõige vähem sulle sobivam auto sellest valikust on lühike Patrol GR.
Äkki põhjendad miks?
Endale meeldib ka vast Disco kõige rohkem, aga neid ei ole meil eriti müüa. Nimelt peaks olema diisel, manuaal, 5 ust, soovitavalt konditsioneeriga ja 100 000.- piires
Lühike nissan on suht raske, 3-uksega ja tagasihoidliku pakiruumiga- seega oletan, et valitud hobi/otstarbe jaoks mitte kõige sobivam.

Kui kodumaalt ei leia, siis leiame vajaliku Disco piiri tagant. Selles hinnklassis peaks soovide kohase masina leidma. Peljata ei tasuks ka vatupidava ZF automaatkastiga mudelid, mida palju turul liigub.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
d22
Fitting 38"
Postitusi: 284
Liitunud: P Okt 29, 2006 11:25 am
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas d22 »

Metsa tööle ja jahile on kõige praktilisem kindlasti hilux,endal ka töö metsas ja ilma kastita masinata elu ette ei kujutaks (hetkel liigun nissani kastikaga).
Eelmine auto oli 98a hilux, osteti uuena, millega läbiti 320000 km. Peale 250000 km läksid Amservis teeninduse arved suureks(esisilla remont jne). Võibolla sellise vanuse läbisõiduga hiluxit ei soovitaks,aga kõik sõltub ikka konkreetse masina olukorrast.
Otokas
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 114
Liitunud: N Juun 09, 2005 3:52 pm
Asukoht: Tallinn-Viljandimaa-Haanja

Postitus Postitas Otokas »

Endal sai lääbadega esisillaga Hiluxil 361 000 km ette nädalavahetusel ning esisild on täitsa all.
Hiluxil on mootor väga tuim. Kui ikka pikad otsad on pidevalt sõita, siis need rekka järel möödasõidu ootamised tüütavad ära. Teised valikus on selles osas ikka tunduvalt paremad aparaadid.
A Hiluxi kasti saab mugavalt panna põdra, 1,5 tonni tsementi ja bensiini järgi haisvad saed.
See, kuidas nad kuskil maastikul liiguvad sõltub palju ikka sellest, mis neile külge panna. Paned korraliku rehvi alla ning suvaline neist valitud autodest liigub paremini kui kõik teised linnarehviga.
Lühikese kerega autoga saab paremini läbi kraavide sõita, kuid need on 2 inimese autod. Ilgelt nõme on jahil pidevalt kuskilt istmete tagant kogu oma varustusega välja ronida.
Igapäevaselt metsas töötaval autol võiks ikka raam ka all olla. Landy muidugi müüb sulle Discovery :P , kuid mõtle ise oma vajadused läbi.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Otokas kirjutas: Landy muidugi müüb sulle Discovery :P , kuid mõtle ise oma vajadused läbi.
Tänud reklaami eest, kuid soovitasin minagi eespool kastikat ja alles teise valikuna Discot. ( http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html )

Mina jätaks esialgu Patrtol GR-i (3-ust) ja Cherokee (kandvekere) pragu valikust välja.

Märkus korralike (MT) rehvide ja ka vintsi kohta (hea suurulukit või kändu /palki liigutada) igati asjakohased.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
maeorg
Rookie
Postitusi: 12
Liitunud: P Apr 17, 2005 11:11 am
Asukoht: saaremaa

Postitus Postitas maeorg »

Landy kirjutas: ( http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html )

Mina jätaks esialgu Patrtol GR-i (3-ust) ja Cherokee (kandvekere) pragu valikust välja.

Märkus korralike (MT) rehvide ja ka vintsi kohta (hea suurulukit või kändu /palki liigutada) igati asjakohased.
Kahjuks automaati siiski ei taha, kuid endale hakkab ka Disco üha enam meeldima. Kastikas oleks kena küll, aga ei pea olema, sest bensu järele haisevaid saage pole vaja vedada. Minu kasutuses oleval sael on 13 tonnine masin ka küljes, seega ei lähe see Hiluxi kasti :lol:
Põdra vedamiseks saab käru kasutada, madalamale tõsta. Praegu tundub Disco parim.
Kuidas Disco pehmel pinnasel käitub, ta ka suht raske?
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

maeorg kirjutas: Kahjuks automaati siiski ei taha, kuid endale hakkab ka Disco üha enam meeldima.Praegu tundub Disco parim.
Kuidas Disco pehmel pinnasel käitub, ta ka suht raske?
1)Olles ise olnud ja endislet manuaalkasti padufanaatik, suhtun ma LR-idel kasytavatesse ZF-automaatidesse suure aupklikusega. Oma maastikusuutlikuse ja vastupidavuseg on nad minu usku vaikselt murendam hakanud. Tee proovisõit ja sa ei kahetse!

2)Jah, pole just kõige kergem, kuid korraliku rehviga varustatult viib sind kõikidesse kohtadesse, kus töö või hobi seda vajavad. (Päris raju off-roadi sa ju sellega sõita ei kavatsevat).
Siinsed kasutajad Valge Hiir, tt, hrz, jt. võivad omadest kogemustest rääkida.

3)Konkreetsne auto on LR klubiga tihedalt seotud isiku kasutada ja seeg tead taustaga. Mõlk kapotil tekkis mitte liiklusavarii vaid klubi üritusel teel ette jooksnud kasega kohtumisest.
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage57.htm
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage58.htm
Kuna LR on nö "lego tüüpi" masin, siis sellised väikesed kriimud on kelgelt ravaitvad ja ei avalda mõju auto edsisele üldisele tehnilisele seisundile.

Tõe kriteerium pidavat olema praktika. Seega rohkem, kui tuhat sõna ütleb proovisõit mõne Discoga. Kirjuta mulle ja lepin sulle mõne proovisõidu kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
maeorg
Rookie
Postitusi: 12
Liitunud: P Apr 17, 2005 11:11 am
Asukoht: saaremaa

Postitus Postitas maeorg »

Ikka veel ei suuda otsustada mida valida. Sõelale on jäänud siiski Disco ja Patrol. Mõlemad enam-vähem ühte kaalu, aga Patrolile läheb vist suurem rehv alla. Ruumi on küll vähem kuid tundub rohkem " tanki" moodi olevat.
Kui palju selline 2,8 td kütet võtaB?
Kumb maastikul suutlikum on? Tuleb vahel päris rasket maastikku ette.
Kummal varuosad odavamad on?
Vints Come-Up DV 9000 on juba olemas :D , loodan et see nõrgaks ei jää :?:
Kahjuks ei ole ka ühtki vastavat discot müüa meie turul aga autot oleks kiiresti vaja kuna ilmad lähevad väga vesiseks ja ajasin metsas sõidukal stange katki juba.
Viimati muutis maeorg, R Aug 31, 2007 8:33 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2560
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Postitus Postitas inseneer »

2,8 patrolit ära palun osta. Mootor ei ole kuigi võimekas. Kui soovid discot on mul mitu varianti välja vaadatud. On ka defekas. Kui soovid patrolit, siis kõik muud mootori variandid v.a. 2,8!
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Re: Mida valida?

Postitus Postitas rommi »

maeorg kirjutas:Tere.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
ja veel võiks lisada Discovery

Andke palun hinnang kõigile viiepunkti skaalal:
1.maantee
2.paks lumi
3.pehme pinnas
Autot oleks vaja tööl käimiseks( metsandus) ja jahil.
Kõik arvamused teretulnud.
Patrol - 3 4 5 (+ talasild, tugev ehitus / - antud isendil vilets mootor, tiba suur kaal)
Chero - 4 3 4 (+ danad, väike kaal, ruumikas / - puudub täisraam)
Hilux - 5 4 4 (+ praktiline kast, töökindel kone, juhitavus hea ja täpne / - uimane, sõltumatu vedrustus)
Disco (ei kommentaari)
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Tom 73
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 130
Liitunud: R Mär 16, 2007 11:10 am

Postitus Postitas Tom 73 »

Oli kunagi mõte soetada disco (diisel) kuid asi jäi katki kahel põhjusel 1. diisel ikkagi antud auto tarvis armetu ja 2. kui oled suuremat kasvu, siis ei saa mina aru ,miks on muidu suures autos juht vastu ust surutud ,viimast punkti ei tasu ka defeka puhul mainida ja seda ilmselt ka väiksemate meeste puhul . Muidu pro´d autod mõlemad
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Tom 73 kirjutas:Oli kunagi mõte soetada disco (diisel) kuid asi jäi katki kahel põhjusel 1. diisel ikkagi antud auto tarvis armetu
Discodel (I ja II põlvkond) on läbi aegade kasutatud kolme erinevat diiselmootorit, millist neist sina vaatasid?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2560
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Postitus Postitas inseneer »

LR diiselmootor pole sugugi võimetu :evil:
On ikka käru veetud tuhandeid kilomeetreid ja hetkel tundub et isegi Land Cruiseri 80 4,2 ilma turbota jääb särtsakusest alla LR 300tdi mootorile. VOT Kindlasti on väga mõjuv argument kütusekulu: Toyota 4,2 käruga maanteel 19l 100km ja LR 300tdi mootoriga samadel tingimustel 12l 100km. :shock:
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”