Ehitamine tellimuse peale

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

maksipoiss
Rock Crawler
Postitusi: 577
Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
Asukoht: Pärnu

Re: Ehitamine tellimuse peale

Postitus Postitas maksipoiss »

Facebookist Vanade traktorite omanike ja huviliste foorumist
Janar Pall
7 tundi
Müüa K701
Asub Lääne-Virumaal
Hind 6000
tingimis ruumi on ka
Huvilisel kirjutada privva
Sellega peaks ju kannatama seilata küll.
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 1646
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Ehitamine tellimuse peale

Postitus Postitas v6sa »

uputaja kirjutas:Kuulge "tonniga" interneti ehitajad.

Diletandi juttu ajate peast välja. Pange siia oma ehitustes pilte (ka keevisliidetest) millel on nägu ja tegu, ning millega julgete inimesi transportida.
...
Algülesanne oli: paar inimest poolemeetrisest mereveest läbi ja tagasi. Selle jaoks ei ole vaja TR3 monstrumit.

Palju Sinu käest tellides näiteks "Uhti valge mersu vol. 2" (et oleks konkreetne näide olemas!) maksma läheks? Olukorras, kus mul on vaid rull ja soov saada sõiduk, Sina peaks kõik korraldama? Netis trakse paugutama oleme kõik kõvad vennad, aga pane numbrit!
Krusa, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4333
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: Ehitamine tellimuse peale

Postitus Postitas uputaja »

Ei pane ma mingit numbrit, et sellega miskit merevahust köit saaks keerutama hakata.

Aga spekuleerimine on foorumluse põhiteema, nii et paku ise, mis selline töö maksa võiks minna. :mrgreen:
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 1646
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Ehitamine tellimuse peale

Postitus Postitas v6sa »

uputaja kirjutas:Ei pane ma mingit numbrit, et sellega miskit merevahust köit saaks keerutama hakata.

Aga spekuleerimine on foorumluse põhiteema, nii et paku ise, mis selline töö maksa võiks minna. :mrgreen:
Jajah, ülbitsemisest tunneb meistri ära. No õnneks isand uputaja pole ainult jutumees, sestap kirjutan uuesti.

Ma varem kirjutasin: sõitev veermikutoorik tonn, teine tonn selle sõidukõlblikuks tegemiseks (hooldus, mitte kapitaalremont!). Kere tonn. Selle labane pealekudumine (no et kohe pealt ära ei kaoks, kui esinesest kivist üle sõita) poolteist. Kokku 4500, 500 ettenägematuteks kuludeks. Viiega võiks saada puhta funktsionaalsuse: paar inimest rahulikult läbi poolemeetrise vee. Saab kindlasti ka odavamalt, aga mitte sisseostetud teenusena.

Igasugune ilu ja lisanduv maastikuvõimekus lisab hinnalipikul olevale arvule ette ühe. Kui tahta säärase torniga minna sohu ja sealt omal jõul ka tagasi tulla, siis hakkab hinnanumber ühe asemel juba kahega. Kui tahta seda kõike ka kiiresti teha, tuleb alustada otsast kiire toorikuga aeglaseks kulgemiseks mõeldud venelase asemel ja siis võiks ilmselt orienteeruda nii 50 tuhande kanti?

TR3 poodiumilesõitvate võistlusautode väärtus ilmselt hakkab umbes sealtmaalt? Mitte müügihind, vaid sissepandud tunnid korda mõistlik tunnihind korda sisseostud asjad? Või panin oluliselt mööda?
Viimati muutis v6sa, N Mär 12, 2020 9:29 am, muudetud 1 kord kokku.
Krusa, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 1646
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Ehitamine tellimuse peale

Postitus Postitas v6sa »

maksipoiss kirjutas: Facebookis ...
...
Müüa K701
...

Sellega peaks ju kannatama seilata küll.
See Asi kaalub 13,5 tonni ja tahab peale meetrises vees ujutamist käiguosa õlivahetust.

Aga meres on nendega sõidetud küll - õhuvõtt mootorisse on üle kahe meetri kõrgusel;)
Krusa, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 1646
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Ehitamine tellimuse peale

Postitus Postitas v6sa »

Krusa, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2513
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Ehitamine tellimuse peale

Postitus Postitas totu »

Saaks ehk lähteülesande täpsemaks:
Pool meetrit normaalse veetasemega, tähendab kuni 1,7 meetrit?
Kuna paat ei kannata tormi, kui kõrgeks need lained lähevad ja kas tuulele avatud koht?
Vaja liikuda ainult läbi vee või ka maad mööda, kui maa, kui pikalt?
Milline on perioodilisus, kord tunnis, -päevas, - nädalas jne?
Vajadus sõita ka jääsupis, õhukesel jääl (või läbi selle)?
Ehk ei olegi ratastega põhja sonkimine kõige parem mõte, võib olla oleks hõljuk parem valik?
Igasugused suurerattalised võivad rataste ujuvuse, laine ja tuule koosmõjul küljeli kukkuda ja see ei ole hea.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4333
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: Ehitamine tellimuse peale

Postitus Postitas uputaja »

Unimoogi sillad on kindlasti no go variant, sest nende vee väljas hoidmise võime on veic parem kui sõelal.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 1646
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Ehitamine tellimuse peale

Postitus Postitas v6sa »

totu kirjutas:Saaks ehk lähteülesande täpsemaks:
...
Igasugused suurerattalised võivad rataste ujuvuse, laine ja tuule koosmõjul küljeli kukkuda ja see ei ole hea.
Väga hea märkus! Mida suurema tsõõriga on kummik, seda suurem oht kerge torniga.
Krusa, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Kasutaja avatar
Maaks
Rock Crawler
Postitusi: 924
Liitunud: P Okt 05, 2008 10:37 am
Asukoht: Tallinn, Ida-Virumaa

Re: Ehitamine tellimuse peale

Postitus Postitas Maaks »

v6sa kirjutas:
totu kirjutas:Saaks ehk lähteülesande täpsemaks:
...
Igasugused suurerattalised võivad rataste ujuvuse, laine ja tuule koosmõjul küljeli kukkuda ja see ei ole hea.
Väga hea märkus! Mida suurema tsõõriga on kummik, seda suurem oht kerge torniga.
Vanasti oli standardlahendus, kui oli vaja haardumisomadusi suurendada, rehvi veega täitmine. Miinustemperatuuriga vesi muidugi ei tööta, aga kumm peaks glükooli kannatama.
EDIT: Ma ei ole kokku puutunud mog-i sildadega seepärast utreerin niisama: kui nad atmosfääri rõhul vee sisse lasevad (eeldan et isegi siis kui tuulutus ülesse tuua, järeldus "natuke parem kui sõelal" märkusest), siis kas väike ülerõhk (1,5m veesammast =0,15bar) paneks õli "ilge kiirusega sillast lahkuma" või võiks abiks olla?
EDIT2: Laiast maailmast https://youtu.be/kRAyaxw2CIs
________________________________________
Reisid korraldab: http://reisikorraldaja.ee/
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4333
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: Ehitamine tellimuse peale

Postitus Postitas uputaja »

Maaks kirjutas:
v6sa kirjutas:
totu kirjutas:Saaks ehk lähteülesande täpsemaks:
...
Igasugused suurerattalised võivad rataste ujuvuse, laine ja tuule koosmõjul küljeli kukkuda ja see ei ole hea.
Väga hea märkus! Mida suurema tsõõriga on kummik, seda suurem oht kerge torniga.
Vanasti oli standardlahendus, kui oli vaja haardumisomadusi suurendada, rehvi veega täitmine. Miinustemperatuuriga vesi muidugi ei tööta, aga kumm peaks glükooli kannatama.
EDIT: Ma ei ole kokku puutunud mog-i sildadega seepärast utreerin niisama: kui nad atmosfääri rõhul vee sisse lasevad (eeldan et isegi siis kui tuulutus ülesse tuua, järeldus "natuke parem kui sõelal" märkusest), siis kas väike ülerõhk (1,5m veesammast =0,15bar) paneks õli "ilge kiirusega sillast lahkuma" või võiks abiks olla?
EDIT2: Laiast maailmast https://youtu.be/kRAyaxw2CIs
Ülerõhk on abiks ikka. Erik tegi SB-le ju ülerõhud silda ja portaali.
Tagasild veel peab, aga esisilla poolassi simmerid on küll ainult ilu pärast. Aastaid tagasi sai ElTeli mooge remonditud, siis nende peal oli näha.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
kollane
Fitting 38"
Postitusi: 275
Liitunud: E Okt 23, 2006 11:40 am
Asukoht: lehetu

Re: Ehitamine tellimuse peale

Postitus Postitas kollane »

GC
Fitting 44"
Postitusi: 436
Liitunud: T Nov 16, 2004 4:02 pm
Asukoht: keskel

Re: Ehitamine tellimuse peale

Postitus Postitas GC »

Kult kirjutas:Traktor t150k võiks ka olla variant, kõrgem kui gaz66. Kui vaja paned käru järgi vms. Kabiin ka kahe kohaga.
Kindlasti kõigil nähtud...
https://www.youtube.com/watch?v=rgAHrMdbeG0
aga haakub teemaga hästi :D !
Kes pole enne näinud, vaadake kindlasti lõpuni!
gaz fs 1
TTUUL
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 145
Liitunud: N Jaan 05, 2012 10:09 am
Asukoht: Oru ja Saula küla piiril
Kontakt:

Re: Ehitamine tellimuse peale

Postitus Postitas TTUUL »

GC kirjutas: Kes pole enne näinud, vaadake kindlasti lõpuni!
Issandmilline CO2 eemissioon. :tooth:
XJ ´91, 136KW AMC242, AW4, NP 242, ..... EX
ZJ ´95, 135KW AMC242+LPG II, 42RE, NP 242, ..... loheta väikserattaline gloobuse abiga teed otsiv igapäeva liikur.
Tahoe ´98, 190KW Vortec 5700 L31,4L60-E , NVG246, ..... small block ja suurem ratas.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2749
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Ehitamine tellimuse peale

Postitus Postitas erik »

Aamen Uputaja. Rõhk sõnal rv ja soovitavalt happekindlad tööpinnad. Ja rv nipleid, mis simmekate ette, taha
ja vahele veekindlat moosi lubaks pressida. Siis hakkakas midagi looma. Allvee masinat ehitate ju. Teine variant mingi vaheltharimise ratastega koletis, millel sillatala, mingil juhul vette ei ulatu.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”