![Pilt](https://4x4projects.com/wp-content/webp-express/webp-images/doc-root/wp-content/uploads/2017/09/Lifted-Nissan-X-trail-2.jpg.webp)
https://4x4projects.com/lifted-nissan-x ... ecial.html
X-trail liival Austraalias
https://www.youtube.com/watch?v=OC-K8jNgTqU
Ja niikuinii liivalsõit nõuab natuke mõtlemist, nt rehvid tühjemaks jne. vahet pole mis masin.
Moderaator: Moderators
Iga tänase autoga on võimalik 20+ aastat sõita, kui neid kohelda "kaheksakümendate vaimus". Kui tarbida "moodsa ja trenditeadliku kliendina", siis ei kesta ükski neist.VeljoV kirjutas:...
Vanakooli küsimus - kas Dusteriga oleks võimalik sõta a ala 20 aastat (olgem realistlikud)?![]()
Märkus õige, kui püüda liivas liikuma hakata või ebaõnnestuda hoo hoidmisel. Jäiga 100% luku vastu ei saa pudedas miski.totu kirjutas: ...
Kui juba "liiv" mõtetest läbi käis, võib linnamaasturid unustada (või kui ehk Subaru, ega see hullem ikka ei ole kui Niva või Duster), liivas hakkavad igasugused isemõtlejad rattaid ühekaupa sisse kaevama.
...
Jah, Subarul ainukesena sümmeetriline nelivedu! (Mis muide tähendab seda et veovõllid on ühepikkusedpuhvel kirjutas:(või kui ehk Subaru, ega see hullem ikka ei ole kui Niva või Duster)
"Vanasti" kiideti, et Subaru nelivedu on parim nö linnakatel ja siis Audi quattro, kuidas nüüd ei tea.
Illustreeriv video maastur dusteristhonkomees kirjutas:Ostsin Dusteri 4 a tagasi sügisel, üsna varsti pärast seda, lume tulekul vahetasin oma autodel rattad talviste jalavarjude vastu ja nii sõitsin Dusteriga suveratastega pardal ladustamiskoha ette, tõstsin rattad maha ja ei saa Dusteriga kohapealt minema ... algul võttis päris nõutuks, enne olin sama manöövri ilma mingite probleemideta läbi teinud D-Maxiga ja nüüd moodne kiidetud maastikuvõimekusega linnamaastur ja ei saa ca 7-10 cm lumekihiga õuemurult startida?LauriJ kirjutas:... "Muljetavaldav" läbivus ...![]()
Lülitasin sisse siis sunniviisilise nelikveo (peaks siis olema nö sildadevaheline lukk), ei midagi aga kui ka veojõukontrolli välja lülisin, siis liikus auto paigast ja edasi läks juba lõbusamalt. Pärast seda olen Dusteriga olnud väga ettevaatlik maastikule minekul ... nii muljetavaldav oli läbivus. Kastikaga liikusin samas tagaveoga lsd-difri abil.
P.S. Oma kasutuskogemuse pealt saaks öelda, et koostekvaliteedile ja üldse vastupidavusele Dacia puhul mul pretensioone ei ole, isegi täitsa kõva auto, 4 kitse on selle ajaga rajalt maha võtnud ja suurt midagi puru pole läinud, kolmel juhul olen omal jalal kuni remondini edasi sõitnud.
njah, sellises nautke mudases kõva põhjaga kohas peaks neliveoline auto astuma ilma ratast ringi tõmbamata edasi, vähemalt korralikud vanakooli autod seda tegid.rann kirjutas:... Illustreeriv video maastur dusterist
Alates 11:00 vaadata. ...
Ja milline on see <20 k€ uus auto, millel on 100% lukud kõigis kolmes difris? Ilma selleta ei liigu ükski kaarik diagonaalrippes kuhugi.honkomees kirjutas:njah, sellises nautke mudases kõva põhjaga kohas peaks neliveoline auto astuma ilma ratast ringi tõmbamata edasi, vähemalt korralikud vanakooli autod seda tegid.rann kirjutas:... Illustreeriv video maastur dusterist
Alates 11:00 vaadata. ...
Eks sedasi, et tänapäeval ei tehtagi normaalseid autosid ... igasugu tilulilu riputatakse külge ja ei midagi vajalikku. Samas seal 11+ minutil polnud küll diagonaalrippes olekuga tegu. Aga video olukorrad on mu Võrumaa koduõue igapäeva situatsioonid, auto liigutamise marsruuti peab valima, õlivarrast vaadata ei õnnestu kallete tõttu (õuepeal on ka traka ülepea keeratud).v6sa kirjutas:honkomees kirjutas:... Ja milline on see <20 k€ uus auto, millel on 100% lukud kõigis kolmes difris? Ilma selleta ei liigu ükski kaarik diagonaalrippes kuhugi.
Kogu video käsitleb olukordi, kuhu keskmine Dusteri ostja satub null korda elus ja kuhu sattudes ta ei oskaks isegi täislukkudega maasturiga suurt $ittagi peale hakata. ...
Kogu videost pole räägitud, vaid konkreetselt 11.00+ olukorrast. Kuidagi väga lahja sooritus, kui esirattad lombis ja tagarattad kuiva peal.v6sa kirjutas:Ja milline on see <20 k€ uus auto, millel on 100% lukud kõigis kolmes difris? Ilma selleta ei liigu ükski kaarik diagonaalrippes kuhugi.honkomees kirjutas:njah, sellises nautke mudases kõva põhjaga kohas peaks neliveoline auto astuma ilma ratast ringi tõmbamata edasi, vähemalt korralikud vanakooli autod seda tegid.rann kirjutas:... Illustreeriv video maastur dusterist
Alates 11:00 vaadata. ...
Kogu video käsitleb olukordi, kuhu keskmine Dusteri ostja satub null korda elus ja kuhu sattudes ta ei oskaks isegi täislukkudega maasturiga suurt $ittagi peale hakata.
Ning igapäevaselt sellistes kohtades turnija oskab ise hinnata, kas tal on kusagil Dusteriga midagi teha või mitte.
Ei ole teemaalgataja küsimuse valguses kuidagi teemasse...
Seal lombis on midagi, mille taha vasak esiratas takerdub. Kivi, palk, sügav rööbas - ei ole pelk libe pori, muidu ei keeraks auto end sedasi viltu veoga. Aga välja sai ju. Ei jäändu lompi vettima.rann kirjutas: ...
Kogu videost pole räägitud, vaid konkreetselt 11.00+ olukorrast. Kuidagi väga lahja sooritus, kui esirattad lombis ja tagarattad kuiva peal.
no see ongi "midagi" olematut ja juba ei liigu, mul alles paar päeva tagasi oli samuti, õuepeal autot ringi keerates jäi esiratas lohku, no olematu takistus, aga liikumasaamine ligasel pinnal selle "võimeka maasturiga" oli tükk tegemist, vajus külg ees kõrvale jne. Eks ta on puhtalt selline ootamatult maanteele mahasadanud 5 cm lumest ja väiksest tuisuvaalust läbisõitmise masin, vahel tundub, et omal ajal vaz-2108 ronis ka paremini.v6sa kirjutas:Seal lombis on midagi, mille taha vasak esiratas takerdub. Kivi, palk, sügav rööbas - ei ole pelk libe pori, muidu ei keeraks auto end sedasi viltu veoga. Aga välja sai ju. Ei jäändu lompi vettima. ...rann kirjutas: ...
Kogu videost pole räägitud, vaid konkreetselt 11.00+ olukorrast. Kuidagi väga lahja sooritus, kui esirattad lombis ja tagarattad kuiva peal.