Nissan SD33 + home made turbo kit

Moderaatorid: jr, Moderators

Kasutaja avatar
Mihkel78
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Nissan SD33 + home made turbo kit

Postitus Postitas Mihkel78 »

Ahhoi !!
Üritan siis vabalt hingavale patroli mootorile turbo abil jõudu juurde puhuda.
Kui rõhukella osuti tuleb vaakumalast välja juba 0.4 bar ligi, hakkan aretama juurde propaani süsteemi, millest oleks väike kasutegur juba õhu jahutamisel.
Mis sellest kõigest arvab Nissani pada SD33, saame teada kui asi valmis.
Turboks kasutan muutuva geomeetriaga Garret GT22, mida orginaalis kasutab paljude teiste seas väikeste muudatustega
2006a Mersedes s320 3,2 l v6 diisel. Võimu sellel peaks olema 165 kw. Nii et jaguma peaks seda fööni üle 200 hobuse toitmiseks.

Siin siis asjaosaline ise:
Pilt

Praeguseks olen asjade paigutuse enam vähem välja mõelnud. Ja selle idee järgi kinnitanud turbo mootori suhtes paika. Seda tegin metallplaadi abil, millele on keermestatud poldi avad, et turbot oleks ehitamise ajal lihtne eest ära võtta. Ära vedasin õli pealevoolu, milleks tuli panna kolmik
vahele vaakumpumba õlitusele. Sealt 6mm vasktoruga üles. Sinna panin omakorda kolmiku, kust vean salongi õlirõhu näidiku.
näeb siis välja nii:
Pilt

ja üldine paigutus saab olema nii:


Pilt

Pilt
Viimati muutis Mihkel78, P Veebr 03, 2008 8:13 pm, muudetud 1 kord kokku.
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Asi iseenesest väga huvitav,aga miskipärast tundub mulle,et Sa tahad turbo mootori asemel kere külge kinnitada.Autotootjad teevad aga vastupidi.Seega küsiks,mismoodi turbo ja offrroadil igapidi kargleva mootori kavatsed omavahel ühendada?
Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Postitus Postitas urmas »

Ettevalmistused järgmiseks MudDragiks, tundub mulle. :wink:
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Kasutaja avatar
Mihkel78
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel78 »

Just nimelt ettevalmistused järgmiseks MudDragiks :D

fagott .selle plaadiga ma fikseerisin turbo paika, et ehitada kollektor ja muu träna, see plaat ja turbo all olev jalg kaovad pärast ära. See on ehitamisel abiks, et kõik asjad täpselt saaks.
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Miq78 kirjutas:Just nimelt ettevalmistused järgmiseks MudDragiks :D
Ära loodagi!
Ega Härjadki maga :twisted:
Elu on lill! Võilill...

Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Niiet tulemas on siis ka maasturid millede mootori eluiga on mõned kilomeetrid ? :twisted:
Viimati muutis MahviaDeTyrk, L Aug 11, 2007 8:54 am, muudetud 2 korda kokku.
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Kas Sinu mõtteavaldus käis nüüd Patroli nõrga superturbot vajava või ülitöökindla 1300cc Zuki mootori kohta :f
Elu on lill! Võilill...

Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

MahviaDeTyrk kirjutas:Niiet tulemas on siis ka maasturid millede mootori eluiga on mõned kilomeetrid ? :twisted:
Stupiduser kirjutas:Kas Sinu mõtteavaldus käis nüüd Patroli nõrga superturbot vajava või ülitöökindla 1300cc Zuki mootori kohta :f
Minu mõtteavaldus käis selle kohta - peagi jõuame selleni, et mõnesaja meetri muda jaoks on maasturite mootorid nii viimase piirini aetud, et plokikaaned tuleb peale kinni keevitada, et maha ei lööks ja karteripõhjad tuleb kah ära tugevdada, et vänta maasse ei põrutaks jne. :wink:

Aga jõudu tööle :)
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Paistab, et juba järgmise võistluse tehnilisse nõudesse tuleb sisse kirjutada turvavestid ümber mootori ja käigukasti, et kepsud ja võllid juhile või publikule ohtlikud ei oleks :twisted:
+372 5028488
Kasutaja avatar
Mihkel78
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel78 »

Nii, võtsin kollektoreid maha ja kui juba lammutamiseks läks :
Pilt

põhjus siis selles, et asemele läheb terasest plokikaane tihend mis survet paremini kinni hoiab, õigemini ei pane vahelt minema.

Peale panen teise kaane mis on lihvitud timmitud jne. Peale veel uued pihustid ilmselt siis pump ka teine millel seibid möllud vahetatud ja timmitud.
Pilt pajast:
Pilt
Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Postitus Postitas urmas »

Stupiduser kirjutas:
Miq78 kirjutas:Just nimelt ettevalmistused järgmiseks MudDragiks :D
Ära loodagi!
Ega Härjadki maga :twisted:
Ka siinpool mõte +50-100hp liikumas. Kah ei tule und. :twisted: :twisted:
Paistab, et juba järgmise võistluse tehnilisse nõudesse tuleb sisse kirjutada turvavestid ümber mootori ja käigukasti, et kepsud ja võllid juhile või publikule ohtlikud ei oleks Twisted Evil
Sada soldatit on targemad, kui üks kindral. Tehnikat arendatakse kiiremini, kui valvata jõutakse :D

Ja võidu võtab ratastel külmkapp http://www.fotod.ee/images/st/c4b29187b ... bd3da7.jpg mis ühes tükis lõpuni vastu peab.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Terasest plokikaane tihend? Vasest küll, olen isegi sellistega sõitnud, aga et terasest...suudad sa ikka terastihendi vahele kinni ka keerata, nii et ta tihe jääks?
+372 5028488
Kasutaja avatar
Mihkel78
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel78 »

Terasest plokikaane tihend on õhukestest teras lehtedest. Selline tihend on mul teise mootori vahel olemas, kust ma ta koos kaanega maha võtan, kuna on praktiliselt uus. Peaks olema mingi orginaal, järsku SD33T oma?
Kasutaja avatar
Mihkel78
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel78 »

Siin terasest plokikaanetihend:
Pilt

Nüüd asjad jälle koos :
Pilt

Ja saab asjakallale asuda, teha valmis kollektor.

Pilt veel tähtsast kellast, esialgu kuni 2bar piisab :D :
Pilt
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Miq78 kirjutas:Pilt veel tähtsast kellast, esialgu kuni 2bar piisab :D :
eeem - ma olen turborõhu kellasid poes näinu - ja vot ei ole suutnud välja mõtelda milleks neid küll autosse vaja võiks minna :roll: - olge nii head ja seletage mulle kah
tartuoffroad.ee
5581340
Vasta

Mine “Nissan / Renault”