Üritan siis vabalt hingavale patroli mootorile turbo abil jõudu juurde puhuda.
Kui rõhukella osuti tuleb vaakumalast välja juba 0.4 bar ligi, hakkan aretama juurde propaani süsteemi, millest oleks väike kasutegur juba õhu jahutamisel.
Mis sellest kõigest arvab Nissani pada SD33, saame teada kui asi valmis.
Turboks kasutan muutuva geomeetriaga Garret GT22, mida orginaalis kasutab paljude teiste seas väikeste muudatustega
2006a Mersedes s320 3,2 l v6 diisel. Võimu sellel peaks olema 165 kw. Nii et jaguma peaks seda fööni üle 200 hobuse toitmiseks.
Siin siis asjaosaline ise:

Praeguseks olen asjade paigutuse enam vähem välja mõelnud. Ja selle idee järgi kinnitanud turbo mootori suhtes paika. Seda tegin metallplaadi abil, millele on keermestatud poldi avad, et turbot oleks ehitamise ajal lihtne eest ära võtta. Ära vedasin õli pealevoolu, milleks tuli panna kolmik
vahele vaakumpumba õlitusele. Sealt 6mm vasktoruga üles. Sinna panin omakorda kolmiku, kust vean salongi õlirõhu näidiku.
näeb siis välja nii:

ja üldine paigutus saab olema nii:

