patroli laadimine ja muud jamad
Moderaatorid: jr, Moderators
patroli laadimine ja muud jamad
tere,
patrolil-89 on 35A generaator, pimedas sõites avastasin, et aku tuli hõõgub, mida muud see tähendab kui et harjad otsas, harutasin gene laiali ja panin uued harjad
nüüd aga ei lae enam, aku tuli kah ei põle enam, isegi mitte süüdet sisse keerates, kaitsmed korras, generaatoris kah ei saa viga olla kuna enne kuigipalju töötas ju. arvan et ikka ergutuses asi aga kumb on ergutuse juhe selles kaheses pistikus? tolles jämedamas(kahesest pistikust) oli vool koguaeg sees, ka siis kui süüde väljas.
kas kellelgi on head ideed kust viga otsida?
patrolil-89 on 35A generaator, pimedas sõites avastasin, et aku tuli hõõgub, mida muud see tähendab kui et harjad otsas, harutasin gene laiali ja panin uued harjad
nüüd aga ei lae enam, aku tuli kah ei põle enam, isegi mitte süüdet sisse keerates, kaitsmed korras, generaatoris kah ei saa viga olla kuna enne kuigipalju töötas ju. arvan et ikka ergutuses asi aga kumb on ergutuse juhe selles kaheses pistikus? tolles jämedamas(kahesest pistikust) oli vool koguaeg sees, ka siis kui süüde väljas.
kas kellelgi on head ideed kust viga otsida?
Viimati muutis purunui, N Aug 09, 2007 4:56 pm, muudetud 1 kord kokku.
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Re: patroli laadimine
Ei mingit ergutust pistikus. On lihtsalt kaks juhet, kuhu ühte tuleb +24V peale ja teine jookseb läbi erinevate ahelate massi (on põhimõtteliselt laadimise algamise indikaator, vool tekib sinna siis, kui laadimispinge üle mingi väärtuse tõuseb) ja katkestatakse süütelukust süüte väljalülitamisel ära. Patrolil on sisseehitatud pingeregulaatoriga ehk tabletiga genekas ja ergutus pannakse geneka sees paika. Kui Sa asja lahti võtsid, ja siis enam ei töötanud, on asi tõenäoliselt oksüdeerunud kontaktis, neid on geneka sees massiliselt ja kõik on ilmastiku meelevallas. Põhimõtteliselt on lühike geneka remondimanuaal ka Nissani teema alguses toodud pdf-failis olemas. Kui aega ja tahtmist, võid selle järgi toimides asja tööle saada küll, aga mina isiklikult pole viitsinud peale mõnda korda proovimist enam jamada, kui omal vajalikud vidinad puudu. Lõpuks pead ikka detaile mööda poode taga otsima ja kogemus näitab, et asjaliku remondimehe töö läheb vaid veidi kallimaks kui vajalike juppide hind, aga jama on kordades rohkem...purunui kirjutas:tere,
patrolil-89 on 35A generaator, pimedas sõites avastasin, et aku tuli hõõgub, mida muud see tähendab kui et harjad otsas, harutasin gene laiali ja panin uued harjad
nüüd aga ei lae enam, aku tuli kah ei põle enam, isegi mitte süüdet sisse keerates, kaitsmed korras, generaatoris kah ei saa viga olla kuna enne kuigipalju töötas ju. arvan et ikka ergutuses asi aga kumb on ergutuse juhe selles kaheses pistikus? tolles jämedamas(kahesest pistikust) oli vool koguaeg sees, ka siis kui süüde väljas.
kas kellelgi on head ideed kust viga otsida?
Viimati muutis isakene, P Aug 05, 2007 6:31 pm, muudetud 1 kord kokku.
Isakese jutujärgi oletades võiks olla sama tööpõhimõttega genekas kui vanematel BMW-delgi. Seal oli täpselt sama lugu, et kui harjad otsas, siis hõõgus, kui aga hari katki, või üldse ühendust ei andnud, siis laadimis tuli ei süttinudki. 2 korda seda kogenud, et uued harjad lihtsalt ei andnud algul ühendust ja neid tuli pisut peene viiliga kaasa aidata enne kui toimima hakkasid.
1 Hobujõud
kas kellelgi on ette näidata kuhu ja kuidas ta on teinud sd33 mootorile mingi muu sõiduki vaakumpumba kinnituse, või mis pumpa üldse on kasutatud? praeguse seisuga on olemas sierra vaakumpump ja ükskõik kuhu ma seda pumpa ei sobitaks, jääb midagi ikka nii mis mulle ei meeldi.
ja veel küsimus, et kust saavad armatuuri kellad endale massi? nod ei taha mulle infot jagada. kuidagi on asi seotud signaaliga kah sest törtsu andes hakkavad seierid jälle näitama. ja esialgu välistaks muunduri rikke.
ja veel küsimus, et kust saavad armatuuri kellad endale massi? nod ei taha mulle infot jagada. kuidagi on asi seotud signaaliga kah sest törtsu andes hakkavad seierid jälle näitama. ja esialgu välistaks muunduri rikke.
Viimati muutis purunui, N Aug 09, 2007 6:25 pm, muudetud 1 kord kokku.
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Kas lihtsam ei oleks originaalgenekat remontida? ...muidugi arusaadav, kui suure võimsusega genet tahetakse aretada... Ainuke koht peaks olema roolivõimendi pumba all, sinna käib muidu kondi pump. Kondi pumba rihmasoon peaseibil ka ju vaba.purunui kirjutas:kas kellelgi on ette näidata kuhu ja kuidas ta on teinud sd33 mootorile mingi muu sõiduki vaakumpumba kinnituse, või mis pumpa üldse on kasutatud? praeguse seisuga on olemas sierra vaakumpump ja ükskõik kuhu ma seda pumpa ei sobitaks, jääb midagi ikka nii mis mulle ei meeldi.
ja veel küsimus, et kust saavad armatuuri kellad endale massi? nod ei taha mulle infot jagada. kuidagi on asi seotud signaaliga kah sest törtsu andes hakkavad seierid jälle näitama. ja esialgu välistaks muunduri rikke.
Aga signaali kohta ei oska midagi öelda - signaali jaoks tuleb signaalirelee tüürmähisest voolujuhe signaalinuppu ja nupu vajutamisel läheb otse massi. Kõigi kellade mass aga jookseb ühisesse (musta) juhtmesse, kuhu ka kogu armatuuri ja lülitite juhtmed kokku jooksevad...
teine generaator juba peal ja töötab laitmatult.isakene kirjutas: Kas lihtsam ei oleks originaalgenekat remontida? ...muidugi arusaadav, kui suure võimsusega genet tahetakse aretada... Ainuke koht peaks olema roolivõimendi pumba all, sinna käib muidu kondi pump. Kondi pumba rihmasoon peaseibil ka ju vaba.
pidureid aint raske tallata. ja see kondi pumba asukoht vist ainuke võimalik variant(äkki isakesel on seda konditsioneeri pumba kinnitust pakkuda?), ainult õli peale- ja tagasivoolud tuleb teisele mootoriküljele aretada.
vot seda ma ei teadnudki, siis oleks ju asi veel lihtsam. oskab keegi soovitada kust sellist hankida?jr kirjutas:Chevy vaakumpump ei taha näiteks üldse õlitust lisaks peale saada.
netis olen ringi surfand ja otsind aga pole silma jäänud, et missugusel masinal elektrilised pumbad peal on?Raitz kirjutas:Kas elektriline vaakumpump on halb idee?
saab sinna paigaldada kuhu pähe tuleb, suht hooldevaba peaks ka olema, Õlitust pole samuti tarvis.
Elektrit peaks praeguse seisuga sul samuti jaguma...
esialgu tallan pidureid kahe jalaga ja tänavale ei kipu! arvatavasti tuleb aretada siis hoopis see GM-i pump või mingi elektriline. elektrilisega oleks ümberehitused kõige minimaalsemad.
purunui kirjutas: netis olen ringi surfand ja otsind aga pole silma jäänud, et missugusel masinal elektrilised pumbad peal on?
Näiteks VW grupi autodel on kesklukk vaakumpumbaga, kuid ma ei kujuta ette, kuidas see pump vastu peaks iga päev 8h töötamisele
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
no pagan ei leia seda kodukat ülesse kus need pumbad olid 
Kevadel kogemata leidsin.
aga ma mõtlesin midagi sellist:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/High-Per ... enameZWD2V
edit:
http://www.autoanything.com/brakes/69A3151A0A0.aspx
Tundub, et vähekasutatud leiab ka mõistlikuma hinnaga:
http://motors.search.ebay.com/?from=R40 ... acuum+Pump
Kevadel kogemata leidsin.
aga ma mõtlesin midagi sellist:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/High-Per ... enameZWD2V
edit:
http://www.autoanything.com/brakes/69A3151A0A0.aspx
Tundub, et vähekasutatud leiab ka mõistlikuma hinnaga:
http://motors.search.ebay.com/?from=R40 ... acuum+Pump
1 Hobujõud