Uaz ja kaldenurk
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Uaz ja kaldenurk
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... image6.htm
Kusjuures ei läinud ümber ega polnud ka karburaatoriga probleeme. Kuigi tõsi ta on, et läbi tulime sealt Alexi vintsi kaasabiga. Probleeme oli paar tükki:
1. Lukud ei lukustunud, see hakkab mulle juba isiklikult tüütuks minema. Ilmselt koos ülekandevahetusega vaadatakse neegritele luku sees tõsise näoga otsa...
2. Ülekanne on jama ... ei saa rahulikult tasakesi "hiilida". Iga siduripäästmine kõigutas autot kenasti ja kaevas ka kraavipoolseid rattaid veelgi sügavamale.
Kusjuures ei läinud ümber ega polnud ka karburaatoriga probleeme. Kuigi tõsi ta on, et läbi tulime sealt Alexi vintsi kaasabiga. Probleeme oli paar tükki:
1. Lukud ei lukustunud, see hakkab mulle juba isiklikult tüütuks minema. Ilmselt koos ülekandevahetusega vaadatakse neegritele luku sees tõsise näoga otsa...
2. Ülekanne on jama ... ei saa rahulikult tasakesi "hiilida". Iga siduripäästmine kõigutas autot kenasti ja kaevas ka kraavipoolseid rattaid veelgi sügavamale.
+372 5028488
Surve?
Kas õlirõhk ära ei kadunud?
Re: Surve?
Ei kadunud kusjuures. Ainuke asi mis oli, oli see et tühikäik läks ebaühtlaseks.moppel kirjutas:Kas õlirõhk ära ei kadunud?
+372 5028488
ümbermineku vältimiseks oleks ju saanud vajadusel ka tropi, puu ja lüljeraua koostööd kasutada...
ma olin kunagi sarnases olukorras ainult et kalle oli ette suunas. ainus probleem mis tekkis ole see, et kui ühel hetkel mootor välja suri, siis asusin viga kohe kapoti alt otsima , endal jalad vees (seisin esistange peal)... mõningase otsimise järel, nii umbes pool tundi, leidsin ka "vea" üles... seda saate nüüd veel tükk aega naerda, nimelt oli bens "kummalisel kombel" paakides etteotsa kogunenud... kusjuures korra mõtlesin isegi bensu peale aga siis tuli meelde et julgelt pool paaki peaks veel järgi olema... tainas sihuke... kui aga selgus et bensu ei tule pumpagi siis ei jõudnud oma otsaesist ära taguda... sai veel tükk aega jebida enne kui auto käima ja mülkast välja (aku oli nõrk ja need vähesed käivitusüritused enne "vea" leidmist võtsid talt viimasegi)... ka selliseid juhmardeid leidub
ma olin kunagi sarnases olukorras ainult et kalle oli ette suunas. ainus probleem mis tekkis ole see, et kui ühel hetkel mootor välja suri, siis asusin viga kohe kapoti alt otsima , endal jalad vees (seisin esistange peal)... mõningase otsimise järel, nii umbes pool tundi, leidsin ka "vea" üles... seda saate nüüd veel tükk aega naerda, nimelt oli bens "kummalisel kombel" paakides etteotsa kogunenud... kusjuures korra mõtlesin isegi bensu peale aga siis tuli meelde et julgelt pool paaki peaks veel järgi olema... tainas sihuke... kui aga selgus et bensu ei tule pumpagi siis ei jõudnud oma otsaesist ära taguda... sai veel tükk aega jebida enne kui auto käima ja mülkast välja (aku oli nõrk ja need vähesed käivitusüritused enne "vea" leidmist võtsid talt viimasegi)... ka selliseid juhmardeid leidub
Explore the forgotten Russian miracle - UAZ!!
lammas , mida sa kartsid seal... seisid kraavi k6rval ja irvitasid, kui allakirjutanu autot maakera sisse parkis
+ juhipoolne uks ei seisnud enam kinni. Masinal on kyll _korralik_ toruraam sees, kud kere v22nas ikka konkreetselt 9 -sse. Ustele tuleb lukud installida.
+ juhipoolne uks ei seisnud enam kinni. Masinal on kyll _korralik_ toruraam sees, kud kere v22nas ikka konkreetselt 9 -sse. Ustele tuleb lukud installida.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
kartsin, et kui ümber läheb pritsib mu poriseks...diff kirjutas:lammas , mida sa kartsid seal... seisid kraavi k6rval ja irvitasid, kui allakirjutanu autot maakera sisse parkis
+ juhipoolne uks ei seisnud enam kinni. Masinal on kyll _korralik_ toruraam sees, kud kere v22nas ikka konkreetselt 9 -sse. Ustele tuleb lukud installida.
+372 5028488