uputaja kirjutas:37" pole mingi probleem.
Suur probleem on selles, et:
Rehv jookseb piirasendis igale pole kinni- lääbasse, keresse.
Sõidetakse lõtkuva ja kulunud sillaga- poolassi pronkspuksid nii kulunud, et õlisooned otsas, käändmikud lõtkuvad, rattalaagrid lõtkuvad, dif laagrid lõtkuga. Hubidest ei räägigi.
Veovõlli ots- sõidetakse mingi hui teab kui kaua sees olnud otsaga, mis ammu vanadusesurma surnud. Kord aastas on mõistlik ilma esilukuta autol panna uued otsad. Esilukuga autol on mõistlik otsasid vahetada 2x aastas.
Originaal pulgad- Need on ammu vanaduse surma surnud. Selles ei ole midagi imelikku, et tagumine poolass läheb katki. Rääkimata veovõlli otstest.
Sõidustiil- ei pea igas augus edasi tagasi urrrama niikaua kui miskit ära pudeneb. Odavam on vintsiga 0,5m tõmmata.
Ühesõnaga- Tehke oma autod korda ja vaadake oma sõidustiil kriitilise pilguga üle.
Aga tead kui hea on sõita, kuidas tahad ja mitte mõtelda "kui ma nüüd gaasi annan, ei tea kas jäävad jupid terveks?". Võistlusauto kogemusest tean, mida räägin. Valikute küsimus. Ei tee see 37 ka imet ja selles on sul õigus, et parem on 0,5 m vintsida kui seda suure rattaga risu metsast evakueerida. 2X aastas võllide-püsikate vahetamine annab kindlasti hea töökindluse aga selleks peab ikka kuradi kõva motivaator olema. Ja kui 8" tollisele peaülekandele mõni arvestatav kilovatt peale anda, peaks need ka kord aastas vahetama, muidu tulevad hambad koos õliga alumisest korgist välja. Tõsi see on, et metall väsib ja see ka, et suurem ratas kiirendab seda protsessi märgatavalt.
PS: Suur ratas avaldab ainult meestele (mõnedele) muljet, naistel on täitsa pohh.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Tehtud, mõeldud.