SD33 ja SD33T erinevus
Moderaatorid: jr, Moderators
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Mis meetodiga need arvud saadud on? Kas kusagil manuaalis-andmetes kirjas või on keegi katse-eksituse meetodil ära proovinud, millal mootor kotti jookseb?jr kirjutas:OT, aga Cumminsi diisel kannatab stock seades 2.7bar välja. Üks selline liigub igapäevaselt Tallinna tänavatel ringi minuteada. Enam vähem samma auku annab ka 6.5 Detroidi turbodiisli ajada.
Päris huvitav oleks Patroli murdepunkti teada.
Järgi proovitud ja laialdaselt kasutuses autoomanike seas. Üle 2.7 bari ei saa stock variandil puhuma panna, mitte et mootor otsad annab, aga käigukastid hakkavad 1000nm juures lagunemaisakene kirjutas:Mis meetodiga need arvud saadud on? Kas kusagil manuaalis-andmetes kirjas või on keegi katse-eksituse meetodil ära proovinud, millal mootor kotti jookseb?jr kirjutas:OT, aga Cumminsi diisel kannatab stock seades 2.7bar välja. Üks selline liigub igapäevaselt Tallinna tänavatel ringi minuteada. Enam vähem samma auku annab ka 6.5 Detroidi turbodiisli ajada.
Päris huvitav oleks Patroli murdepunkti teada.
+372 5028488
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Pilte ei viitsi teha? Umbes nagu päeviku vormis... koos seletustega et miks ja milleks ja mis põhimõttel ja miks just selline tehniline lahendus. Ma usun, et üsna paljud loeksid huviga, et misasi näiteks wastegate actuator on ja miks just see variant antud projektis kasutusse läks... Neid vendi on massiliselt, kes pärivad, kuidas turbot ühele või teisele masinale peale aretada, siis oleks kohe üks variant ette näidata:)Miq78 kirjutas:No mõned flansed said täna valmis ja turbogi mootori suhtes paika keevitatud, et kollet tegema hakkata.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Ma ka peast ei mäleta, aga võid ta südamerahuga sinna panna, see auk on piisavalt suur, et turbo õli ka lisaks vaakumpumba omale vastu võtta. Homme vaatan veel igaks juhuks järele.Miq78 kirjutas: teemasse, kas turbo õli tagasi vool on kolmikuga sinna kuhu läheb geneka taga olev vaakumpumba õlitus?
muid varjante ei tule pähe, et võiks orginaalis olla.
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Muig...Miq78 kirjutas: see auk on seal 12mm ja see pole teab mis suur, ma usaldaks 15 mm auku.
...ja minu tabel näitab veel, et õli voolamiskiirusel V=1,1 m/s, mis on hüdroõli normaalne voolamiskiirus, laseb 12 mm ava läbi 7,5 l/min. See on mu meelest enamvähem võrdne õlipumba kogutootlikkusega maksimaalpööretel, ei ole praegu täpsustavaid andmeid käepärast...
- Mihkel78
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 143
- Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Tere.
Vabandust, ma panin täiega segast auk on seal 8mm mitte 12mm,
pealmine mõõt on 12.
ma ei tea turbo ära jooksu augud on tavaliselt kõik suuremad 12 või pigem 15mm
kui se 8mm jääks ainult turbole aga ta jääb vaakumpumbaga kahe peale.
Ilmselt jääb nii, et läheb sinna kolmik vahele ja kui väga suitsema hakkab teeb suuremaks.
peale tuleb alati peenest torus ja survega ja omakorda on sisse mineval otsas veel eriti peenike auk paar milli võibolla.
Vabandust, ma panin täiega segast auk on seal 8mm mitte 12mm,
pealmine mõõt on 12.
ma ei tea turbo ära jooksu augud on tavaliselt kõik suuremad 12 või pigem 15mm
kui se 8mm jääks ainult turbole aga ta jääb vaakumpumbaga kahe peale.
Ilmselt jääb nii, et läheb sinna kolmik vahele ja kui väga suitsema hakkab teeb suuremaks.
peale tuleb alati peenest torus ja survega ja omakorda on sisse mineval otsas veel eriti peenike auk paar milli võibolla.