M+S is not enough e. lumehelbeke ja mäetipud tasa-tasa.
Moderaator: Moderators
Re: M+S is not enough!
Mõistagi tutikas BFG AT võib mingil hetkel pidada paremini kui 15a vana hiina prott mis ammu juba ümbertöötlemisele võlgu on... AGA
SIISKI mängib väga olulist rolli TEE mille peal oled. Vööni sulalumes võid panna tuhat naastu ka rehvi, aga suure klotsiga mudakas kaevab end seal paremini. Kinnisõidetud teel / jääl oled aga ikkagi mudakaga hädas ning vaja ikkagi talverehvi.
Muidugi, sõita mõistev inimene saab igasugustes olukordades hakkama, aga see ei ole mitte mingi argument.
Viimasele kommentaarile viidates, siis omal nahal RAM1500 all 37" BFG MT oli ikka kehvem kui lamellitud ja naelutatud 37" BFG MT.
Lisaks on hoovil kolm autot vastavalt conti ice contact 2, tutika "average" lamelli ja insa turbo saharaga ning ilmselgelt viimasega mööda teed sõita on peavalu, aga contiga anna vinti kuidas tahad.
Lisaks loomkatse enda nahal - sai teise sõiduki all vahetatud päevinäinud ja kõik naastud kaotanud continental ice contact 1 asendatud palju korralikuma ja naastudega GT radialiga ning pidamine muutus KEHVEMAKS.
Ilmselgelt tuleb siinkohal veel piisavalt vastukaja erinevate arvamustega, kuid siiski on ikka vahe rehvil ja rehvil.
Tulles tagasi esialgse artikli juurde, siis minuarust kogu see rehvimajandus on ikka üsna tume maa laialivalguvate piiridega. Kõige hullem pornograafia toimub just kasutatud rehvide turul. Inimestele määritakse pähe aastasadu vanu rehve uue rehvi hinnaga ning mitte kuskil keegi nende tootmisaastat ei kontrolli.
M+S tähise kohapealt on näiteks WESTLAKE SPORT RS tänavasõidu slikkrehvil samuti M+S tähis peal. Ilmselgelt sai sellega kinni istutud juba 3cm lumekihi sees.
SIISKI mängib väga olulist rolli TEE mille peal oled. Vööni sulalumes võid panna tuhat naastu ka rehvi, aga suure klotsiga mudakas kaevab end seal paremini. Kinnisõidetud teel / jääl oled aga ikkagi mudakaga hädas ning vaja ikkagi talverehvi.
Muidugi, sõita mõistev inimene saab igasugustes olukordades hakkama, aga see ei ole mitte mingi argument.
Viimasele kommentaarile viidates, siis omal nahal RAM1500 all 37" BFG MT oli ikka kehvem kui lamellitud ja naelutatud 37" BFG MT.
Lisaks on hoovil kolm autot vastavalt conti ice contact 2, tutika "average" lamelli ja insa turbo saharaga ning ilmselgelt viimasega mööda teed sõita on peavalu, aga contiga anna vinti kuidas tahad.
Lisaks loomkatse enda nahal - sai teise sõiduki all vahetatud päevinäinud ja kõik naastud kaotanud continental ice contact 1 asendatud palju korralikuma ja naastudega GT radialiga ning pidamine muutus KEHVEMAKS.
Ilmselgelt tuleb siinkohal veel piisavalt vastukaja erinevate arvamustega, kuid siiski on ikka vahe rehvil ja rehvil.
Tulles tagasi esialgse artikli juurde, siis minuarust kogu see rehvimajandus on ikka üsna tume maa laialivalguvate piiridega. Kõige hullem pornograafia toimub just kasutatud rehvide turul. Inimestele määritakse pähe aastasadu vanu rehve uue rehvi hinnaga ning mitte kuskil keegi nende tootmisaastat ei kontrolli.
M+S tähise kohapealt on näiteks WESTLAKE SPORT RS tänavasõidu slikkrehvil samuti M+S tähis peal. Ilmselgelt sai sellega kinni istutud juba 3cm lumekihi sees.
Viimati muutis Hendri, N Veebr 14, 2019 12:09 am, muudetud 3 korda kokku.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: M+S is not enough!
Ei vaidle üldse vastu, et 25 EUR ja 125 EUR (tk) maksval rehvil on vahe sees ( olen sed kogenud), iseküsimus kas vahe on 4x suurem.LauriJ kirjutas:Jajaaa....kõik me oleme enda arust sitaks head juhid ja võime slikkidega talvel sõita. Füüsikareeglid kehtivad kõigile ja kui vaja ootamatus ohuolukorras pidama saada või takistusest kõrvale põigata, siis esimene asi millele loota, on rehvid.puhvel kirjutas:Egas rehv üksi sõida, kettas peab ikka taipama ja tunnetama mida su rehv teeb.
Hirm koba juht hea rehviga on ohtlikum kui hea juht sita rehviga, punkt.
Pigem tundub vahel, et "super talverehvude " omanikel tekib teatav võlts turvatunne ning unustakse ära, et talvele EI SAA ega tohi suviste sõiduvõtetega liigelda.
Naeruväärsed pikivahed, riskantsed möödsõidud, äkilised manöövrid on asjad mida ma igapäevaselt liikluses näen. Mõnd sellist sõidkit hiljem tanklas või parkals kohates olen vahel heitnus pilgu ka rehvidele - ei ole sugugi "noname" hiinakad all.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: M+S is not enough!
Mitte ainul "Hiinakad" pole soodsalt saadaval. Sain sõidukale ~100 EUR eest (hulgi hinna järgi) kätte Malatesta talvised protilamellid. Malatesta Pneumatica on ju maasturimeestele üsna tuttav Itaalia odavrehvi tootja.MetsaVikat kirjutas:Ja nende hiina juust tüüpi rehvidega tuleks tõesti midagi ette võtta, ilmselt. Aga kui vaadata mis hiinakaid müügis on, siis ilmselt reguleerimata ala jälle ning inimesed löövad käsi suurest rõõmust kokku kui saavad tutika jooksu otse poest 100€ eest.
Tõsi, sõiduato proti lamelli efektiivne eluiga on ~30.000 km kuna kasutan aastringselt (karvase rehvina suvel maastikutingimustes) e. minu läbisõitude juues alla 1,5 aasta. Üks jooks sai ka 25.000 km pealt otsa. Mul 11 aasta ja ~250.000 km läbisõidu järel 8. jooks all ( tõsi, üks jooks lõigati poole kasutusea pealt parklas puruks) .
Maasturi rehvide puhul on hinnad mõsitagi teised. Samas kulumise kohta ei osks kommneteerida, pole juba aastakümneid maasturil talverehve pruukinud.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: M+S is not enough!
Kas te kahtlejad olete ise sõitnud lamellitud mudarehviga, talvel!?Jünger kirjutas:Minupärast kahtle. Fakt on see, et jää peal hoiab naast ja lumel korralik rehv. Ma pidasin silmas noname naaste, sailun on juba nende kôrval väga tegija.LauriJ kirjutas:Julgen sügavalt kahelda selles väites Samuti julgen sügavalt kahelda väites,et lamellitud MT on hea rehv talvel. Keegi tahab tõde välja selgitada, siis võime kuskil teha pidurdamise, kiirendamise, slaalomi vms testid. Omaltpoolt saan välja käia nii lamellrehviga maasturi, kui naastudega.Jünger kirjutas:Ma julgen väita, et värske, kuni 20 000 sõitnud BFG at on jääl ja kinnisel lumel oluliselt parem ja turvalisem kui nii mõnigi naastrehv.
Ehk siis, kōik at ja mt rehve ei saa panna ûhte patta, on ka aiin kvaliteetsemaid ja vähem. Selles, et kõikide maasturite alt talvel karvasem rehv ära kaob, julgen siiralt kahelda. Ja legaalselt.
Kaspar
Mis puudutab mt rehvi lamellimist, siis see on minu arvates pigem omaniku enda rahustamiseks, mingit erilist tulu sealt ei sünni tõesti.
Kaspar
Tõe väljaselgitamise poolt olen 2 käega!
Kuigi see saab olema kohal olijate tõde, ülejäänud ju kahtlevad ikka edasi!
Kas kellelgi on ideid, kuidas kõige mugavamalt kuskil metsavahel rattaid saaks vahetada?
gaz fs 1
Re: M+S is not enough!
Oma Grand CherokeeZJ-il kasutasin naelutatud BFG AT-sid. Pidamine kurvis ja pidurdamine olid ikka kahtlased, kui ära harjusin siis oskasin ettevaatlik olla ja aegsasti pidurdada, sai hakkama. Praegu on länkaril all mingid hiina naelad - Hifly Win-Turi 215! Pidamine on kindlasti parem igal pool võrreldes naelutatud BFG AT-ga. Isegi lahtises lumes on minu arust parem - muster on suunaga ja avatuma lamellitud klotsiga äärtes. Minu 5 kopikat lihtsalt, palun mitte pahandada kui kellegi arvamus minu omaga ei ühti.
Re: M+S is not enough!
Mina olen 2 talve sõitnud lamellitud ja naelutatud AT rehviga. Ja sõitsin ca 4-5000km iga kuu üle Eesti. Enam ei soovi sellist ekstreemsust korrataGC kirjutas:Jünger kirjutas:Kas te kahtlejad olete ise sõitnud lamellitud mudarehviga, talvel!?LauriJ kirjutas: Julgen sügavalt kahelda selles väites Samuti julgen sügavalt kahelda väites,et lamellitud MT on hea rehv talvel. Keegi tahab tõde välja selgitada, siis võime kuskil teha pidurdamise, kiirendamise, slaalomi vms testid. Omaltpoolt saan välja käia nii lamellrehviga maasturi, kui naastudega.
Tõe väljaselgitamise poolt olen 2 käega!
Kuigi see saab olema kohal olijate tõde, ülejäänud ju kahtlevad ikka edasi!
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1289
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: M+S is not enough!
Mul on naelutatud ja lamellitud nexeni MT ja conti naelad eri velgedel ootel, contid seisavad mitu talve, kuna oluline on liikumisvõime metsateedel ja naelutatud ja lamellitud MT on nii seal hea läbivusega kui ka tavateedel väga OK pidamisega. Tavaliselt vahetasin nö päris talverehvid alla vastu kevadet märtsikuisteks libedaaegadeks, kui enam suurest lumest niikuinii ei suuda läbi murda ja sinna asja pole. Viiimasel ajal pole ka seda viitsinud teha, olen rahul mudakatega. Samas nt Nexeni AT on jama, mürarikkamad kui MT ja libedad ka.LauriJ kirjutas:Mina olen 2 talve sõitnud lamellitud ja naelutatud AT rehviga. Ja sõitsin ca 4-5000km iga kuu üle Eesti. Enam ei soovi sellist ekstreemsust korrataGC kirjutas:Jünger kirjutas: Kas te kahtlejad olete ise sõitnud lamellitud mudarehviga, talvel!?
Tõe väljaselgitamise poolt olen 2 käega!
Kuigi see saab olema kohal olijate tõde, ülejäänud ju kahtlevad ikka edasi!
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Re: M+S is not enough!
MT saab linnas hakkama aga närviline on ikka.
Maanteele ma nendega talvel kunagi ei roni.
Tavaline lamell alla talvel, kui vaja liikluses vabalt osaleda
Maanteele ma nendega talvel kunagi ei roni.
Tavaline lamell alla talvel, kui vaja liikluses vabalt osaleda
Re: M+S is not enough!
Tere, sooviks rehvivalikul abi. Kuna auto(pajero sport) ei ole igapäevakasutuses, on mõistlik soetada aastaringsed rehvid, vajadusi arvestades on silma jäänud kirik keset Kyla 50/50
BFGoodrich a/t kes kasutanud, kuidas rahul, eelised ja puudused. NB! talvel hullu ei pane!
BFGoodrich a/t kes kasutanud, kuidas rahul, eelised ja puudused. NB! talvel hullu ei pane!
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: M+S is not enough!
Olen kasutanud ja ongi selline 50/50 versioon, ehk saab hakkama ka talvel.PajuEero kirjutas:Tere, sooviks rehvivalikul abi. Kuna auto(pajero sport) ei ole igapäevakasutuses, on mõistlik soetada aastaringsed rehvid, vajadusi arvestades on silma jäänud kirik keset Kyla 50/50
BFGoodrich a/t kes kasutanud, kuidas rahul, eelised ja puudused. NB! talvel hullu ei pane!
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: M+S is not enough!
Talvel pehmes lumes väga hea, aga jääl ja kõvaks sõidetud lumel väga libe. Üleelatud kogemus.PajuEero kirjutas:Tere, sooviks rehvivalikul abi. Kuna auto(pajero sport) ei ole igapäevakasutuses, on mõistlik soetada aastaringsed rehvid, vajadusi arvestades on silma jäänud kirik keset Kyla 50/50
BFGoodrich a/t kes kasutanud, kuidas rahul, eelised ja puudused. NB! talvel hullu ei pane!
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Re: M+S is not enough!
Oleneb väga ka kui vana rehv on. Kui on soliidses eas, peaaegu kulumiskindlaks plastikuks muutunud siis jää peal on üli libe... testitud. Samas sõita saab, ainuke mure ongi pidama saamine.LR90 kirjutas:Talvel pehmes lumes väga hea, aga jääl ja kõvaks sõidetud lumel väga libe. Üleelatud kogemus.PajuEero kirjutas:Tere, sooviks rehvivalikul abi. Kuna auto(pajero sport) ei ole igapäevakasutuses, on mõistlik soetada aastaringsed rehvid, vajadusi arvestades on silma jäänud kirik keset Kyla 50/50
BFGoodrich a/t kes kasutanud, kuidas rahul, eelised ja puudused. NB! talvel hullu ei pane!
Re: M+S is not enough!
Talv teeb veidi murelikuks, samas olen mõelnud ka lamellrehvid soetamist.
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: M+S is not enough!
Mul olid sügisel alla pandud uued rehvid, arvasin ka, et M+S, aga hakkasin kohe naaste otsima.parakas kirjutas:
Oleneb väga ka kui vana rehv on. Kui on soliidses eas, peaaegu kulumiskindlaks plastikuks muutunud siis jää peal on üli libe... testitud. Samas sõita saab, ainuke mure ongi pidama saamine.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: M+S is not enough!
BFG AT pole küll mingi rehv, millega talvel sõita.PajuEero kirjutas:Talv teeb veidi murelikuks, samas olen mõelnud ka lamellrehvid soetamist.
Suht hea universaalvariant on jämeda mustriga naastudeta talvekas, ma olen kasutanud Mastercraft Courser ja Cooper Discoverer M+S. Talvel saab hakkama ja pori sees ka kärab, kui väga vaja.
Kui tahad AT rehvi, mis talvel hakkama saab ja suvel talveka müra poleks, vaata sellist, mis oleks jämedalt lamellitud klotsiga, nt ma olen proovinud Kumho KL78-t (pildil), aga selliseid on ka teistel tootjatel.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.