Chevy
Moderaator: Moderators
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Chevy
Õmbluseta või mitte, ei mängi rolli. Oluline on, mis omadustega see materjal on! Arvestades auto massi, peaks olema selle toru seina tugevus selline, et see kännu, või kivi löögist lömmi ei läheks.
Omavaline sidumine aitab ju ainult paaris torudega lingi juures, aga kui teine lömmi läheb, on samuti sild viltu all.
Pane torule ribi sisse, kasuta oluliselt suuremat seina paksust või paremat materjali.
Omavaline sidumine aitab ju ainult paaris torudega lingi juures, aga kui teine lömmi läheb, on samuti sild viltu all.
Pane torule ribi sisse, kasuta oluliselt suuremat seina paksust või paremat materjali.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 522
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
See on hea soovitus, selle üksiku toru asemel võiks midagi fermi laadset ka teha. Samas tõesti on ka paremaid materjale. Mis marki ja mõõtu toru (kust osta?) ise kasutaksite sellel küljel kus toru üksikult silda hoiab?
Re: Chevy
Ja võib kasutada ka alumiiniumi. Kannatab ära ka mõningaid lööke säilitades oma endise kuju.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Chevy
UWEKO müüb igasuguse seinapaksusega toru. Midagi eriti kõva nad samas ei müü. Ma paneks puusalt lastes sinu veoka tagasilda hoidma 46+mm läbimõõduga ja vähemalt 6mm seinapaksusega toru. Siis vähemalt püsib see sild seal all.
Kui kaal tähtis, siis võiks seal vabalt olla ka 45mm täis alu varras, 7075, T6 sulam ja töötlus siis. FXB metall müüb sellist asja.
See silda hoidev tee jah fermina Või I talana. Näiteks alumine sama 46 * 6 toru, ülemine mingi suvaline asi, vahel metallleht 3mm metallleht.
Kui kaal tähtis, siis võiks seal vabalt olla ka 45mm täis alu varras, 7075, T6 sulam ja töötlus siis. FXB metall müüb sellist asja.
See silda hoidev tee jah fermina Või I talana. Näiteks alumine sama 46 * 6 toru, ülemine mingi suvaline asi, vahel metallleht 3mm metallleht.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Chevy
Kasuta toru asemel 7075 alu varrast. Sama läbimõõdu juures kannatab lööke palju paremini. Kui toru läheb kõveraks, siis alumiinium enamasti võtab esialgse kuju tagasi.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 522
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Vaatasin arvelt, et eelmine silla kinnitus toru oli:
48,30 x 4,00
õmbluseta kuumvaltstoru EN 10210-1/2, S355J2H
Uueks silla kinnituseks tundub teras jõukohasem, silmas pidades liigenditega ühendamist. Millisid liigendeid soovitaksite varraste otsa? Ise arvan, et võiksid olla keevitatavad aga kulu osa peaks olema vahetatav
48,30 x 4,00
õmbluseta kuumvaltstoru EN 10210-1/2, S355J2H
Uueks silla kinnituseks tundub teras jõukohasem, silmas pidades liigenditega ühendamist. Millisid liigendeid soovitaksite varraste otsa? Ise arvan, et võiksid olla keevitatavad aga kulu osa peaks olema vahetatav
Re: Chevy
Enamus kasutavad cro-mo uniballe.
https://www.chassisparts.com/en-us/stan ... itendraad/
https://www.chassisparts.com/en-us/stan ... itendraad/
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Chevy
Sul on väga arusaamatu süsteem silla geomeetriaks ja silla all hoidmiseks . Panhardiga 3 varda süsteem kus survele töötab just see alumine toru,mis on tehtud saiast ja seda on veel 1 tk ka.
Samas paistab,et see toru on raami poolsest otsast ühe liigendi peal ehk tegemist oleks justkui radius arm ga. Sel juhul peaks silla küljes olema deformeeruvad liigendid ehk puksid,mille eluiga on samuti kaheldav sellise õla juures.
Ei oska isegi mingit head nõu anda,kuna jääb üheselt arusaamatuks mis varras ,millega seotud on ja mis liigendite otsas see elu püsib.....
Ei viitsi selleks ka kogu teemat läbi lapata.
Tahad nõu saada siis seleta vähe lahti mismoodi see kõik on lahendatud.
Aga esimesega hooga tunduks,et sillapoolsete kinnituspunktide kõrguste vahet tuleb suurendada,alumised vardad teha mingist korralikust asjast. 4 paralleelset varrast mis igaüks liigub siis vabalt nagu 4 link ja lisaks paigaldad panhardi,mis siis silda külgsuunas all hoiab.Siis pole vaja ehitada 4 linki,piisavate nurkade all,et silda külgsuunas all püsiks ja kaob mure asjade mahutamisel linkide vahele.
Paremat ma pakkuda ei oska kohe arvestades kogu selle projekti kooslust ja ilmselt väga piiratud eelarvet. Sellise lahenduse puhul saad väga odavalt hakkama.
Samas paistab,et see toru on raami poolsest otsast ühe liigendi peal ehk tegemist oleks justkui radius arm ga. Sel juhul peaks silla küljes olema deformeeruvad liigendid ehk puksid,mille eluiga on samuti kaheldav sellise õla juures.
Ei oska isegi mingit head nõu anda,kuna jääb üheselt arusaamatuks mis varras ,millega seotud on ja mis liigendite otsas see elu püsib.....
Ei viitsi selleks ka kogu teemat läbi lapata.
Tahad nõu saada siis seleta vähe lahti mismoodi see kõik on lahendatud.
Aga esimesega hooga tunduks,et sillapoolsete kinnituspunktide kõrguste vahet tuleb suurendada,alumised vardad teha mingist korralikust asjast. 4 paralleelset varrast mis igaüks liigub siis vabalt nagu 4 link ja lisaks paigaldad panhardi,mis siis silda külgsuunas all hoiab.Siis pole vaja ehitada 4 linki,piisavate nurkade all,et silda külgsuunas all püsiks ja kaob mure asjade mahutamisel linkide vahele.
Paremat ma pakkuda ei oska kohe arvestades kogu selle projekti kooslust ja ilmselt väga piiratud eelarvet. Sellise lahenduse puhul saad väga odavalt hakkama.
HM Racing Team
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 522
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Chevy
Ok.Sain õigesti aru eelmine kord.
Sellise lahenduse puhul sa ei saagi teisele poole 2 varrast panna sest siis on sild lukus ja murrab sillapoolsed kinnitused lihtsalt maha.
Variant on see mis ma pakkusin. 5 varrast,üksteisest sõtlumatult ehk mitte kokku siduda.
Sellise lahenduse puhul sa ei saagi teisele poole 2 varrast panna sest siis on sild lukus ja murrab sillapoolsed kinnitused lihtsalt maha.
Variant on see mis ma pakkusin. 5 varrast,üksteisest sõtlumatult ehk mitte kokku siduda.
HM Racing Team
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 522
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Ma jääks sama lahenduse juurde aga abiks oleks arvamused, et milline peaks see liigend ja varras olema. Sillapealsete munakate kõrguse jätaks võimalusel samaks.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Chevy
See munakate kõrguste vahe silla peal on otsese seoses ratta suuruse ja portaalist lisanduva õlaga.
Kuldne keskmine ütleb,et see ei tohiks olla väiksem kui 25%ratta läbimõõdust.Sel juhul on veel arvestamata portaalist lisanduv õlg.
Päästab tugevamad vardad,alumise kinnituse allapoole toomine ja muud mõistlikud jõudu kinnihoidvad lahendused
Aga kui sa tahad kõike "omamoodi " teha siis nõu andmine on nagunii mõttetu.
Kuldne keskmine ütleb,et see ei tohiks olla väiksem kui 25%ratta läbimõõdust.Sel juhul on veel arvestamata portaalist lisanduv õlg.
Päästab tugevamad vardad,alumise kinnituse allapoole toomine ja muud mõistlikud jõudu kinnihoidvad lahendused
Aga kui sa tahad kõike "omamoodi " teha siis nõu andmine on nagunii mõttetu.
HM Racing Team
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 522
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Ma tahan teha küll omamoodi aga võtan arvesse soovitused, millest on võimalik midagi järeldada. See on lahja, või teine on liiga väike ei anna mulle mingit arusaama kui suur või võimas peab siis asi olema. Sinu arvamus lahendusest on arusaadav ja mõõdetav. Kui plaanis on 130cm kõrge ratas siis sina teeksid samas olukorras vähemalt 32cm munakate vahe.
Praegu oli 17cm ja kui veidi vaadata siis jääb endalegi arusaamatuks, kuidas see seni vastu pidas. 32cm on täitsa tehtav munakate vahe.
Tänaste nõuannete põhjal olen teinud valiku suurema munakate vahe kasuks. 32-35cm tundub reaalne. Kõige enam tundus meelepärane varda materjal olema hardox ribad. Nendest oleks hea midagi voolida. Kui veel munakad saaks sellised nagu hüdro silindrtel, et kuluvad osad on vahetatavad. Võtad pesat vãlja ja paned uue asemele.
Praegu oli 17cm ja kui veidi vaadata siis jääb endalegi arusaamatuks, kuidas see seni vastu pidas. 32cm on täitsa tehtav munakate vahe.
Tänaste nõuannete põhjal olen teinud valiku suurema munakate vahe kasuks. 32-35cm tundub reaalne. Kõige enam tundus meelepärane varda materjal olema hardox ribad. Nendest oleks hea midagi voolida. Kui veel munakad saaks sellised nagu hüdro silindrtel, et kuluvad osad on vahetatavad. Võtad pesat vãlja ja paned uue asemele.
Viimati muutis KarlReimann, T Mai 25, 2021 7:39 pm, muudetud 1 kord kokku.