SD33 ja SD33T erinevus
Moderaatorid: jr, Moderators
- Mihkel78
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 143
- Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
SD33 ja SD33T erinevus
ahhoi kõike näinud tehnikaspetsid !
mis erinevused antud mootoritel on? üksasi on kindlasti pump, kollektrid kuid mis veel? Kas pihustid on erinevad ja kas pumba tooltikus on ka erinev.
kui vaadata pihustite surveid on need samad.
esialgu tundub, et SD33 turbo lisamine ei too kaasa pumba vahetust kuna peale keerata on kõvasti
praegu on väike mõttepaus kuda juhtida muutuvat geomeetriat turbol kuna oluline on saada turbo madalalt tootma ja võimalikult kaua jooksma. teatavasti sellel aju pole kes seda teeks, tuleb leiutada mingi tegeleane kes seda vaakum- survele reguleerima hakkab. mootor on sel hooval olemas aga mingi elektroonika pox sinan külge.
kui kellegil on selle mootori turbotamisega kogemusi või häid mõtteid siis kirjutage palun.
Mihkel.
mis erinevused antud mootoritel on? üksasi on kindlasti pump, kollektrid kuid mis veel? Kas pihustid on erinevad ja kas pumba tooltikus on ka erinev.
kui vaadata pihustite surveid on need samad.
esialgu tundub, et SD33 turbo lisamine ei too kaasa pumba vahetust kuna peale keerata on kõvasti
praegu on väike mõttepaus kuda juhtida muutuvat geomeetriat turbol kuna oluline on saada turbo madalalt tootma ja võimalikult kaua jooksma. teatavasti sellel aju pole kes seda teeks, tuleb leiutada mingi tegeleane kes seda vaakum- survele reguleerima hakkab. mootor on sel hooval olemas aga mingi elektroonika pox sinan külge.
kui kellegil on selle mootori turbotamisega kogemusi või häid mõtteid siis kirjutage palun.
Mihkel.
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Õlipritsid on kõikidel SD 33-del.
Aga tavamootorist niisama lihtsalt turbot ei tee. Pihustid ja plokikaas on muideks samad.
Nüüd aga erinevused:
1. Erinevad kolvid. Kepsud ja vänt on samad, aga kolvid on lühemad ja üks rõngas on vähem. Loe turbofoorumist, miks kolvid erinevad on.
2. Teine nukkvõll. Turbomootori gaasijaotusfaasid on pisut erinevad.
3. Sidur ja hooratas. Hooratas on turbol kaks korda suurem, samuti siduriketas ja sidur ise. Vahetada tuleb ka survelaagri pukk.
4. Kollektorid
5. Starter. Kui autol on reduktorstarter, on OK, aga vana tüübi suur starter ei mahu kollektori ja turbo juurde.
6. Kõrgsurvepump koos vaakumvoolikute, gaasitrossi ja DPMC mehhanismiga - täiesti erinevad.
7. Väljalasketoru. Kõlbab peale väikest lõikamist-keevitamist.
...jõudu tööle...
Aga tavamootorist niisama lihtsalt turbot ei tee. Pihustid ja plokikaas on muideks samad.
Nüüd aga erinevused:
1. Erinevad kolvid. Kepsud ja vänt on samad, aga kolvid on lühemad ja üks rõngas on vähem. Loe turbofoorumist, miks kolvid erinevad on.
2. Teine nukkvõll. Turbomootori gaasijaotusfaasid on pisut erinevad.
3. Sidur ja hooratas. Hooratas on turbol kaks korda suurem, samuti siduriketas ja sidur ise. Vahetada tuleb ka survelaagri pukk.
4. Kollektorid
5. Starter. Kui autol on reduktorstarter, on OK, aga vana tüübi suur starter ei mahu kollektori ja turbo juurde.
6. Kõrgsurvepump koos vaakumvoolikute, gaasitrossi ja DPMC mehhanismiga - täiesti erinevad.
7. Väljalasketoru. Kõlbab peale väikest lõikamist-keevitamist.
...jõudu tööle...
- Mihkel78
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 143
- Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
tere taas!
kõigepealt küsin kolvide kohta, et kas oled kindel, et on erinevad ? seda misk kolvid peaksid lühemad olema turbomootoril tean aga tegu pole bensiinimootoriga minu teada on mõlemal versioonil sama surveaste 20,x,
et ma ei näe põhjust kolvide vahetuseks.
nukkvõll on arvatavalt teine jah kuid see ei ole takistuseks turbo töös.
starter vahetatud reduktrovarjandi peale juba kuid turbo hakkab istuma kõrgemal selleks liigub ka aku ette poole.
kõigepealt küsin kolvide kohta, et kas oled kindel, et on erinevad ? seda misk kolvid peaksid lühemad olema turbomootoril tean aga tegu pole bensiinimootoriga minu teada on mõlemal versioonil sama surveaste 20,x,
et ma ei näe põhjust kolvide vahetuseks.
nukkvõll on arvatavalt teine jah kuid see ei ole takistuseks turbo töös.
starter vahetatud reduktrovarjandi peale juba kuid turbo hakkab istuma kõrgemal selleks liigub ka aku ette poole.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: SD33 ja SD33T erinevus
Saan ma nüüd õieti aru - sul on SD33 millele tahad lisada muutuva geomeetriaga turbo ?Miq78 kirjutas: praegu on väike mõttepaus kuda juhtida muutuvat geomeetriat turbol kuna oluline on saada turbo madalalt tootma ja võimalikult kaua jooksma. teatavasti sellel aju pole kes seda teeks, tuleb leiutada mingi tegeleane kes seda vaakum- survele reguleerima hakkab. mootor on sel hooval olemas aga mingi elektroonika pox sinan külge.
kui kellegil on selle mootori turbotamisega kogemusi või häid mõtteid siis kirjutage palun.
Mihkel.
Mille turbot sa sinna aretad ?
Lihtsam ja odavam on osta ilmselt korralik SD33T ja vaadata mis sellest edasi arendada annab.
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- Mihkel78
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 143
- Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Tere.Kas põhjendad miks on lihtsam ja odavam tegu samade mootoritega turbo ja kollektor tulevad nii või naa teised kui mootorit vahetada siis 4,2T vastu ja ka seal vahetada turbo
antud juhul tuleb siis 3,2l V6 - 06a Mersu turbo
geomeetria muutmiseks tekkis üks mõte kasutada wastegate actuatorit
aga siis hakkab ta vist sedaliiga tihti muutma vastavalt rõhule
antud juhul tuleb siis 3,2l V6 - 06a Mersu turbo
geomeetria muutmiseks tekkis üks mõte kasutada wastegate actuatorit
aga siis hakkab ta vist sedaliiga tihti muutma vastavalt rõhule
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
5 korda luhesin - siis sain jutu mõttele pihtaMiq78 kirjutas:Tere.Kas põhjendad miks on lihtsam ja odavam tegu samade mootoritega turbo ja kollektor tulevad nii või naa teised kui mootorit vahetada siis 4,2T vastu ja ka seal vahetada turbo
Ma nagu pidasin silmas seda, et kas on mõtet võtta SD33 ja hakata sellele miskit turbot peale aretama - võta SD33T
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
No aga selle loogika põhjal on ju terve su auto, kaasa arvatud selle SD33 mootor, täiesti mõtetu - see kõik ju pärineb 19tollendast aastastMiq78 kirjutas:mõtetu ongi ta selle pärast, et ta on vana ja kui nüüd see mootor osta tahab see turbo remonti ja seda vana ajast maha jäänud turbot ma remontima ei hakkaks, see turbo mudel pärineb aatsast 1975 või midagi ma arvan. selle suutlikus rõhu tõstmisel on küsitav.
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
SD33T on siibrita. Vabalthingaval reguleerib etteannet kütuse etteandelati otsas olev membraan. Membraani paneb liikuma õhurõhu erinevus kollektoris ja õhupuhastis.Miq78 kirjutas:nagu aru saan SD33T on ilma õhusiibrita vaid reguleeritakse kütet pumbast juurde ?
kas keegi teab mis moodi toimib tavapumbal see vaakum süsteem?
A mis kolbidesse puutub - proovi järele ja anna teada... ma olen mõlemat kolbi käes hoidnud, aga mitte mõõtnud...
...huvi pärast - kui kõrgele turbosurve kavatsed ajada...?
.
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
1,5 bar???Miq78 kirjutas: rõhu kohta nii, et 1,5 bar aga eks ta 0.4 ja väikselt juurde, katsetamine saab olema näis paljuks seda kütet sellest pumbast saab.
...minuteada 80-ndate maasturitel tavaturbod kusagile sinna 0,3 kanti...
...ja pumbast annab ka üsna kõvasti peale keerata...
...kauaks Sa mootorile eluiga 1,5 juures ennustad?