Tänases veel ei olnud.Cruizsub kirjutas:kas SLÕhtulehte ka siis nupp mudaautodest pandi??
--pole ise veel kioskisse jõudnud--
PlayStation Alansi MudDrag 2007
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
- Valge Hiir
- MudDrag MaaleTooja
- Postitusi: 1214
- Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Tegu oli siiki ühe ja sama finishiga, mida kindluse mõttes 3 korda (iga kord erineva kohtunike arvuga) üle vaadati. Aga filmiti üles pea kõik stardid/finishid.777 kirjutas:- Kas viimases sõidus vaadati fotofinish 3 korda üle, või kogu võistluse jooksul kasutati fotofinishit kolmel korral?Landy kirjutas:Tegu oli tõesti esmakordse juhusega Eesti off-road spordi ajaloos kus fotofinish, mida 3 korda üle vaadati, lõpliku paremusjärjestuse otsustas.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Pildid, kui lehte panete siis konto nr saadan PS -iga
http://pildid.intra.ee/tom/Alansi-MudDrag-2007
Korraldus oli tõepoolest väga sujuv
Endal mul mingit võistlemise plaani küll polnud, aga hommikul mikrofone kohale tuues ma saanud arugi, kui kiiver pihku suruti ja jr kapotiall aku kinnitust kontrollis
Planeeritud, kuid ärajäänud linnamaasutite võistlusklass lubab järeldada, et korraldajate vaimud olid valmis kahe võistlusklassiga toimetamiseks. Teen ettepaneku edaspidiseks eraldi arvestust pidada bensiini ja diiselmasinate lõikes, või siis vähemalt autasustamisel parimaid dislamehi meeles pidada
Kojusõit tuli pikk, Viljandisse folgile ja kodudeel, Arkma ristist veidi edasi arvas veepumba rihmaseibi flanss, et tema enam võlli otsas olla ei taha
kell 4 öösel
Trammijuht tuli ja võttis paelaotsa, tuhat tänu.

Korraldus oli tõepoolest väga sujuv

Endal mul mingit võistlemise plaani küll polnud, aga hommikul mikrofone kohale tuues ma saanud arugi, kui kiiver pihku suruti ja jr kapotiall aku kinnitust kontrollis

Planeeritud, kuid ärajäänud linnamaasutite võistlusklass lubab järeldada, et korraldajate vaimud olid valmis kahe võistlusklassiga toimetamiseks. Teen ettepaneku edaspidiseks eraldi arvestust pidada bensiini ja diiselmasinate lõikes, või siis vähemalt autasustamisel parimaid dislamehi meeles pidada

Kojusõit tuli pikk, Viljandisse folgile ja kodudeel, Arkma ristist veidi edasi arvas veepumba rihmaseibi flanss, et tema enam võlli otsas olla ei taha

Trammijuht tuli ja võttis paelaotsa, tuhat tänu.
1000 tänu Webservice-le (loodan, et ikka oli) kes mind besnukasse lohistas.
mina läkisn viimase piiri peale välja. nii, et sai ostetud mini kogus kütust.
karta on et üliväike kogus segunes veega ja ei lasknud minu nunnust viimast powerit välja pigistada.
autost sai kõik välja visatud mis natukesegi kaalus ja nagu näha oli, oli sellest ka kasu, siiski II aeg või mis
rada oli alguses hää minu rehvile. hiljem oleks vaja olnud mingi traktori rehvi ,et 126kw vasta maad õiges suunas saada.
suppper üritus. loodan, et äkki näeb veel midagi sel aastal.
to JR. naisel häält pole enam.
mina läkisn viimase piiri peale välja. nii, et sai ostetud mini kogus kütust.
karta on et üliväike kogus segunes veega ja ei lasknud minu nunnust viimast powerit välja pigistada.
autost sai kõik välja visatud mis natukesegi kaalus ja nagu näha oli, oli sellest ka kasu, siiski II aeg või mis

rada oli alguses hää minu rehvile. hiljem oleks vaja olnud mingi traktori rehvi ,et 126kw vasta maad õiges suunas saada.
suppper üritus. loodan, et äkki näeb veel midagi sel aastal.
to JR. naisel häält pole enam.

- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Mõningad kohtunikust väljatõmbamisspetsialisti tähelepanekud.
1. Ilm oli mega mõnus!
2. Väga lahe oli ja nalja sai!
3. Veel lahedamaks ja naljakamaks läks kui midagi ja kedagi välja oli kah tõmmata!
4. Vahepalaks pakutud neiude ja naiste mudajooks oli väga hea.
5. Erinevalt tavapärasest autospordiüritusest ei hakanud mulle silma mitte ühtegi juua täis pealtvaatajat
6. Korraldus oli tõepoolest ladus.
7. Õnnestus ära näha offroadi formaat, kus originaalseades Samurai pole tegija
9. Minule teadaolevalt oli tegemist esimese heategevusliku üritusega, lahe.
8. Finaalsõitudes oli tõepoolest põhirõhk loosiõnnel (vahet pole, vt p9)
9. Raider oli siga kõva!
10. Rootsi Kunn unustas oma seekli maha.
Lugupidamisega
Pipi
1. Ilm oli mega mõnus!
2. Väga lahe oli ja nalja sai!
3. Veel lahedamaks ja naljakamaks läks kui midagi ja kedagi välja oli kah tõmmata!

4. Vahepalaks pakutud neiude ja naiste mudajooks oli väga hea.
5. Erinevalt tavapärasest autospordiüritusest ei hakanud mulle silma mitte ühtegi juua täis pealtvaatajat
6. Korraldus oli tõepoolest ladus.
7. Õnnestus ära näha offroadi formaat, kus originaalseades Samurai pole tegija

9. Minule teadaolevalt oli tegemist esimese heategevusliku üritusega, lahe.
8. Finaalsõitudes oli tõepoolest põhirõhk loosiõnnel (vahet pole, vt p9)
9. Raider oli siga kõva!
10. Rootsi Kunn unustas oma seekli maha.
Lugupidamisega
Pipi
Elu on lill! Võilill...
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
- R.Laansalu
- Fitting 38"
- Postitusi: 277
- Liitunud: N Dets 07, 2006 1:14 am
Pool heast üritusest on ilm ja sellega meil vedas kuulates külastajate jutte mis mujal toimus.
Külastajaid oli tõesti palju ja sellega ei osanud arvestadagi. Nagu näha olid söögid päeva 1. pooles otsas sest arvestatud sai 150 inimesega. Kuigi ma pauside ajal pidevalt õhutasin shoppama siis valik jäi järjest kesisemaks aga järgminekord juba eeldame suuremat publikut.
Pole üritust kus ei tekiks probleeme aga tänud heale meeskonnale kes iseseisvalt lahendused leidsid sujus üritus ladusalt. Seega kõikidele rajakohtunikele, staabi neiudele ja korraldajatele kiitus ja tänud.
Mina ja JR mängisime mikrofoniga "kuuma kartulit" õnneks/kahjuks koos rajale ei pidanud minema ja kommenteerimine pooleli ei jäänud. TT-le tervitused ja vabandused mikrofoni eest. Loodame et suruõhk selle muda sealt eemaldab.
Enda sõiduga jäin rahule. Eesmärk oli saada play-offi mille ma napilt täitsin. Esi 16 jäi siis 6 sekundi sisse!!! Kahjuks toorikuga 2. sõidus suutis autol õhufilter lahti loksuda ja seejärel viskas mudavett karburaatorist sisse. No hard feelings!
Tänud veel Ivanile, Kirbule, ATV meestele, TSIKLImehele ja Marttile, loomulikult naistele ja teistele kes aitasid täita aja enne autasustamist tehes show rahvale. Pean vabandama siinkohal Eesti Politsei, Tõpratohtri, Ermo (Stupiduser) naise ja teiste kannatajte ees kes mudarahe alla jäid.
Enda Uazi pesemisega tegin sohki nagu Jaak Cheviga ehk väljast puhtaks ja varsti kuskile veekogusse pooleks tunniks veermiku likku. Survekaga vist jääbki seda savi immutama.
Kui kolleegi tehtud kaadrid kätte saan õnnestub ka mõned paremad pildid ülesse panna.
JR kas sa isa tehtud video ka kuidagi internetti saad? Tal olid seal head kommentaarid!
Külastajaid oli tõesti palju ja sellega ei osanud arvestadagi. Nagu näha olid söögid päeva 1. pooles otsas sest arvestatud sai 150 inimesega. Kuigi ma pauside ajal pidevalt õhutasin shoppama siis valik jäi järjest kesisemaks aga järgminekord juba eeldame suuremat publikut.
Pole üritust kus ei tekiks probleeme aga tänud heale meeskonnale kes iseseisvalt lahendused leidsid sujus üritus ladusalt. Seega kõikidele rajakohtunikele, staabi neiudele ja korraldajatele kiitus ja tänud.
Mina ja JR mängisime mikrofoniga "kuuma kartulit" õnneks/kahjuks koos rajale ei pidanud minema ja kommenteerimine pooleli ei jäänud. TT-le tervitused ja vabandused mikrofoni eest. Loodame et suruõhk selle muda sealt eemaldab.
Enda sõiduga jäin rahule. Eesmärk oli saada play-offi mille ma napilt täitsin. Esi 16 jäi siis 6 sekundi sisse!!! Kahjuks toorikuga 2. sõidus suutis autol õhufilter lahti loksuda ja seejärel viskas mudavett karburaatorist sisse. No hard feelings!

Tänud veel Ivanile, Kirbule, ATV meestele, TSIKLImehele ja Marttile, loomulikult naistele ja teistele kes aitasid täita aja enne autasustamist tehes show rahvale. Pean vabandama siinkohal Eesti Politsei, Tõpratohtri, Ermo (Stupiduser) naise ja teiste kannatajte ees kes mudarahe alla jäid.

Enda Uazi pesemisega tegin sohki nagu Jaak Cheviga ehk väljast puhtaks ja varsti kuskile veekogusse pooleks tunniks veermiku likku. Survekaga vist jääbki seda savi immutama.
Kui kolleegi tehtud kaadrid kätte saan õnnestub ka mõned paremad pildid ülesse panna.
JR kas sa isa tehtud video ka kuidagi internetti saad? Tal olid seal head kommentaarid!
Mudas alates 2000a.
Tiim ValgeHiir- Vintsmän. 2004 TR-1 III koht
Tiim MudStars/Team Radius- Tihend
www.radius.ee - CNC Treimine ja CNC freesimine
Tiim ValgeHiir- Vintsmän. 2004 TR-1 III koht
Tiim MudStars/Team Radius- Tihend
www.radius.ee - CNC Treimine ja CNC freesimine
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kes äripäeva ei telli ja raamatukokku pole veel jõudnud, saavad artikliga tutvuda siin:
http://www.lahe.net/landy/varia/ap_artikkel.pdf
http://www.lahe.net/landy/varia/ap_artikkel.pdf
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Viimati muutis Cruizsub, N Mär 21, 2013 12:37 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kaks saia, üks piim
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
- R.Laansalu
- Fitting 38"
- Postitusi: 277
- Liitunud: N Dets 07, 2006 1:14 am