Nifa21 - Niva ehitus
Moderaatorid: Landy, Moderators
Re: Nifa21 - Niva ehitus
Kui neid kangide nuppe juba teha, ma oleks puidust teinud, kõikse inimsõbralikum materjal ja märg käsi ei jää külge
XC 70
Re: Nifa21 - Niva ehitus
Nõus, puit ilus ja hea. Aga kahele väiksele kangile oli massi juurde vaja...
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2442
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Nifa21 - Niva ehitus
Eeee ... milleks?Nifa21 kirjutas:Nõus, puit ilus ja hea. Aga kahele väiksele kangile oli massi juurde vaja...
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Nifa21 - Niva ehitus
Paar posti tagasi kirjutasin:)
Teoorias peaks kangide suurema massi tõttu tuppa tulema vähem vahekasti hammakate müra. Ei saa öelda, et kõrvaga midagi eriti aru saaks, aga teoorias ikkagi!
[/quote]
Teoorias peaks kangide suurema massi tõttu tuppa tulema vähem vahekasti hammakate müra. Ei saa öelda, et kõrvaga midagi eriti aru saaks, aga teoorias ikkagi!
[/quote]
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Re: Nifa21 - Niva ehitus
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Re: Nifa21 - Niva ehitus
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Re: Nifa21 - Niva ehitus
Läks katki. Käigukasi ja vahekasti vaheline kardaani otsas olev leevendi.
Vasakul vanema tüübi oma - kardaani ristiga. Paremal uuema tüübi oma - püsikiirusliigendiga, väidetavalt vibravabam, sobib ka vanemale tüübile.
Enne alla panemist lõdviku klambriga kokku tõmmatud. Pole parim lahendus, aga asja ajas ära. Alla panemine tunduvalt kergem.
poldid sisse, mutrid otsa ja siis lahti kruvida, alles siis päris kinni keerata, ühtlaselt... teoorias peaks nii hää saama.
Vibra oli algul päris räme. keerasin vahekasti käigukasti suhtes nurga alla ja asi hää. Venes pakuti mingit sport varianti, pidi tugevam olema, lada foorumis mehed soovitavad Fiati oma panna, eks näe. Netist otsides saab hinna 10 - 60 euri. Kas kallim ka 6 korda parem on...
Vasakul vanema tüübi oma - kardaani ristiga. Paremal uuema tüübi oma - püsikiirusliigendiga, väidetavalt vibravabam, sobib ka vanemale tüübile.
Enne alla panemist lõdviku klambriga kokku tõmmatud. Pole parim lahendus, aga asja ajas ära. Alla panemine tunduvalt kergem.
poldid sisse, mutrid otsa ja siis lahti kruvida, alles siis päris kinni keerata, ühtlaselt... teoorias peaks nii hää saama.
Vibra oli algul päris räme. keerasin vahekasti käigukasti suhtes nurga alla ja asi hää. Venes pakuti mingit sport varianti, pidi tugevam olema, lada foorumis mehed soovitavad Fiati oma panna, eks näe. Netist otsides saab hinna 10 - 60 euri. Kas kallim ka 6 korda parem on...
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Re: Nifa21 - Niva ehitus
Mina omal seda püsikiirusliigendiga varianti tööle ei saanudki, säti kuidas tahes. Kuni 60 km/h oli ideaalne, ei miskit vibrat. Üle selle kukkus nii julmalt lõhkuma, hea et kast veel alla jäi. Vahetasin vanal risti ära ja panin tagasi, uus seisab riiulis. Samas jäi kripeldama, et miks ikka ei hakanud toimima, võibolla vahekastile kolmanda kinnituse lisamine muudaks asja.
Re: Nifa21 - Niva ehitus
Endal oli sama jama.
Vanemal variandil on käigukasti võlli otsa metallseib. Umbes 3 mm jäme ja lai, pealt ümar. See kinnitub võllile vedruseibiga. Minul jebis kogu ürituse see ära.
UUemal variandil on võlli otsa kummipuks. Panin selle ja asi korras. Selle saad näiteks Tartu Jaama tänava poest. Sinna käib tegelt veel üks kummiseib, selle peab panema koonusega kasti poole.
Kummipuks ja kummirõngas eelmise posti keskmisel pildil olemas nagu ka metallseib.
Arvan, et kolmas padi ei mõjuta vibrat. See ainult seepärast, et vahekasti kahe originaalkinnitust vähem murraks ja väänaks... need pidid korpusest lahti murduma... pole küll kellelgi seda näinud, aga miks muidu pool maailma sinna igasugu lisakinnitusi ja -patju sebivad.
Vanemal variandil on käigukasti võlli otsa metallseib. Umbes 3 mm jäme ja lai, pealt ümar. See kinnitub võllile vedruseibiga. Minul jebis kogu ürituse see ära.
UUemal variandil on võlli otsa kummipuks. Panin selle ja asi korras. Selle saad näiteks Tartu Jaama tänava poest. Sinna käib tegelt veel üks kummiseib, selle peab panema koonusega kasti poole.
Kummipuks ja kummirõngas eelmise posti keskmisel pildil olemas nagu ka metallseib.
Arvan, et kolmas padi ei mõjuta vibrat. See ainult seepärast, et vahekasti kahe originaalkinnitust vähem murraks ja väänaks... need pidid korpusest lahti murduma... pole küll kellelgi seda näinud, aga miks muidu pool maailma sinna igasugu lisakinnitusi ja -patju sebivad.
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Re: Nifa21 - Niva ehitus
Tegin tagumised lapatsid ümber. Hakkas logari tagumise osa ja lapatsi vahele muda koguma. Ideaalne ussitamiskoht
Uued peeglid. Ilusamad ja salongist reguleeritavad. Vanade "lapatsitega" ühesuurused - vaateväljas kaotusi pole.
Uued peeglid. Ilusamad ja salongist reguleeritavad. Vanade "lapatsitega" ühesuurused - vaateväljas kaotusi pole.
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Re: Nifa21 - Niva ehitus
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Re: Nifa21 - Niva ehitus
Käisime metsas ATV-ga sõitmas. Tegin paar tiiru ja vaatasin, et kannatab ka Nifiga sõita. Tõde oli see, et ATV lihtsalt sõitis paksu lume peal sealt läbi vajumata, kui nifiga läksin, siis leidsin igasugu huvitavaid ja põhjatuid auke
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Re: Nifa21 - Niva ehitus
Võtsime tagasilla laiali. Ostes 3a tagasi sai alla pandud 82a Niva reduktorid, ülekande arvu täpselt ei mäletanud... saime teada.
Võtsime laiali seepärast, et tagasillast kostus mingit koputamist-krudinat-saagimist. Lisaks ajas silla otsast õli välja- järelikult simmer läbi. Selgus, et polnud simmeri viga.
Mingid tegelased mingi aeg tagasi on vist pooltelje laagreid vahetanud. Selleks, et laager kätte saada, tuleb eemaldada pinguga pooltelje peal istuv metallrõngas. Mehed on selle relakaga puru lõiganud, ega vist käepäraste vahenditega teisiti saagi, aga nad on relakaga lõiganud vao sisse ka simmeri koha peale - simmer ei saagi õli pidada. Kui peale ostu reduktorit vahetasime, siis nägime, et mingi jama seal on, aga ei süvenenud asjasse.
Kui metallrõngas puru saagida, siis tuleb see asendada uuega. Mehepojad panid vana tagasi ja keevitasid saagimispilu kinni, lisaks sellele veel ka pooltelje külge kinni - loogiline, muidu tuleb rõngas poolteljelt maha ja see jookseb külje pealt välja. Kõige selle tulemusena pooltelg pekkis. Annaks ju üht-teist teha, aga see oleks porr.
Pildilt on näha ka see, mis seda vastikut häält tagasillas tegi - mahalihvimata keevituspunn.
Simmeri äravõtmiseks ohutu viis. Puuriga auk läbi, august traat läbi ja nii saabki. Proovisin tükk aega igasugu kõverikke, aga kätte ei saanud.
2005a pooltelg ja 1982a pooltelg. Tuleb välja, et erinevad. Vanemal simmeri koht peenem. Miks jämmemaks tehti ei tea... Raudrõngas ka erinev.
Vaz kruvireduktor.
Võtsime laiali seepärast, et tagasillast kostus mingit koputamist-krudinat-saagimist. Lisaks ajas silla otsast õli välja- järelikult simmer läbi. Selgus, et polnud simmeri viga.
Mingid tegelased mingi aeg tagasi on vist pooltelje laagreid vahetanud. Selleks, et laager kätte saada, tuleb eemaldada pinguga pooltelje peal istuv metallrõngas. Mehed on selle relakaga puru lõiganud, ega vist käepäraste vahenditega teisiti saagi, aga nad on relakaga lõiganud vao sisse ka simmeri koha peale - simmer ei saagi õli pidada. Kui peale ostu reduktorit vahetasime, siis nägime, et mingi jama seal on, aga ei süvenenud asjasse.
Kui metallrõngas puru saagida, siis tuleb see asendada uuega. Mehepojad panid vana tagasi ja keevitasid saagimispilu kinni, lisaks sellele veel ka pooltelje külge kinni - loogiline, muidu tuleb rõngas poolteljelt maha ja see jookseb külje pealt välja. Kõige selle tulemusena pooltelg pekkis. Annaks ju üht-teist teha, aga see oleks porr.
Pildilt on näha ka see, mis seda vastikut häält tagasillas tegi - mahalihvimata keevituspunn.
Simmeri äravõtmiseks ohutu viis. Puuriga auk läbi, august traat läbi ja nii saabki. Proovisin tükk aega igasugu kõverikke, aga kätte ei saanud.
2005a pooltelg ja 1982a pooltelg. Tuleb välja, et erinevad. Vanemal simmeri koht peenem. Miks jämmemaks tehti ei tea... Raudrõngas ka erinev.
Vaz kruvireduktor.
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Re: Nifa21 - Niva ehitus
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Re: Nifa21 - Niva ehitus
Sõitsin maantell kitsele otsa. Kapott lömmis, vasak esituli vaatab põrandale, esivõre katki, ventikad ja radikas jäid terveks, üks radika kinnituskõrv katki. Pasuna hääl jäi väga hädiseks...
Üldiselt tuli täpselt vintsi otsa, peaga tegi kapotile mõlgi ja taguotsaga tule sisse.
Kopsisin käepäraste vahenditega sirgemaks, värv selga ja nii jääbki. Pahtlit sellel autol pole grammigi ja mõlke mujalgi, ei näinud vajadust nüüdki panna, aga pleksepa kursused oleks teretulnud:)
Külge läks uus põrkeraud. Venest uus ja plekist, tunduvalt kergem, kui originaal, mis on alumiiniumist. Otsaplastikud on u.10cm pikemad, kui originaalil, veider...
Vintsitrossi rullikute asemele sai pilu, põrkeraud sai u. 6cm kõrgemale.
Üldiselt tuli täpselt vintsi otsa, peaga tegi kapotile mõlgi ja taguotsaga tule sisse.
Kopsisin käepäraste vahenditega sirgemaks, värv selga ja nii jääbki. Pahtlit sellel autol pole grammigi ja mõlke mujalgi, ei näinud vajadust nüüdki panna, aga pleksepa kursused oleks teretulnud:)
Külge läks uus põrkeraud. Venest uus ja plekist, tunduvalt kergem, kui originaal, mis on alumiiniumist. Otsaplastikud on u.10cm pikemad, kui originaalil, veider...
Vintsitrossi rullikute asemele sai pilu, põrkeraud sai u. 6cm kõrgemale.
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis