Hea video tõesti. Silma jäi 3.35 peal lätlaste number 300 TR3, mille vintsman 50mm laia puukaitse rihmaga mäkke rühibMovistar kirjutas:Hea vaatamine.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
Hea video tõesti. Silma jäi 3.35 peal lätlaste number 300 TR3, mille vintsman 50mm laia puukaitse rihmaga mäkke rühibMovistar kirjutas:Hea vaatamine.
Auto varustusse peab kuuluma vähemalt 90 mm laiune puukaitsevöö...enx kirjutas:
Hea video tõesti. Silma jäi 3.35 peal lätlaste number 300 TR3, mille vintsman 50mm laia puukaitse rihmaga mäkke rühib
Kõik õige jah, ju seob selle 90mm-se PUUKAITSEVÖÖ niisama ümber puu pärast, kui koor maha juhtub tulemaMovistar kirjutas:Auto varustusse peab kuuluma vähemalt 90 mm laiune puukaitsevöö...enx kirjutas:
Hea video tõesti. Silma jäi 3.35 peal lätlaste number 300 TR3, mille vintsman 50mm laia puukaitse rihmaga mäkke rühib
Kuskil pole aga kirjas, et sellega ka vintsima peab.
Puht teoreetiline arutelu - kas 50mm vöö kahekordselt ei tee sama tööd isegi pareminei ära kui 90mm ühekordselt? Pikkust tundus jaguvatenx kirjutas:Kõik õige jah, ju seob selle 90mm-se PUUKAITSEVÖÖ niisama ümber puu pärast, kui koor maha juhtub tulemaMovistar kirjutas:Auto varustusse peab kuuluma vähemalt 90 mm laiune puukaitsevöö...enx kirjutas:
Hea video tõesti. Silma jäi 3.35 peal lätlaste number 300 TR3, mille vintsman 50mm laia puukaitse rihmaga mäkke rühib
Kuskil pole aga kirjas, et sellega ka vintsima peab.
Ei tee. Kahekordselt pannes rikub veel rohkem koort. Kui puukaitsevöö pole ideaalselt paigas, siis puukaitsevöö liigub ja väänab puul koore puruks. Ühekordselt pannes pole hõõrdejõud nii suur ja puukaitsevöö liigub juba ilma pingeta õigesse asendisse (milleks on siis, et mõlemad aasad on ühe kaugel ja õiges suunas vintsi ja puu vahel. Keeruline seletada aga vast said aru.Maaks kirjutas:Puht teoreetiline arutelu - kas 50mm vöö kahekordselt ei tee sama tööd isegi pareminei ära kui 90mm ühekordselt? Pikkust tundus jaguvatenx kirjutas:Kõik õige jah, ju seob selle 90mm-se PUUKAITSEVÖÖ niisama ümber puu pärast, kui koor maha juhtub tulemaMovistar kirjutas: Auto varustusse peab kuuluma vähemalt 90 mm laiune puukaitsevöö...
Kuskil pole aga kirjas, et sellega ka vintsima peab.
Ma pidasin tegelikult silmas just volditud versiooni. Vintsi konksu otsas on ju ikka ainult 2 silmust? Ehk siis nagu all lingil, aga rõnga asemel on puuLauriJ kirjutas:Ei tee. Kahekordselt pannes rikub veel rohkem koort. Kui puukaitsevöö pole ideaalselt paigas, siis puukaitsevöö liigub ja väänab puul koore puruks. Ühekordselt pannes pole hõõrdejõud nii suur ja puukaitsevöö liigub juba ilma pingeta õigesse asendisse (milleks on siis, et mõlemad aasad on ühe kaugel ja õiges suunas vintsi ja puu vahel. Keeruline seletada aga vast said aru.Maaks kirjutas:Puht teoreetiline arutelu - kas 50mm vöö kahekordselt ei tee sama tööd isegi pareminei ära kui 90mm ühekordselt? Pikkust tundus jaguvatenx kirjutas:
Kõik õige jah, ju seob selle 90mm-se PUUKAITSEVÖÖ niisama ümber puu pärast, kui koor maha juhtub tulema![]()
Kui mõtlesid, et enne voldid vöö kokku ja paned puu tagant läbi, siis see variant ei tööta ka. Sellisel kujul ei mahu puukaitse vöö enam läbi vintsi konksu. No kindasti on mingi silmusega võimalik see kinnitada aga reaalselt võistlustel keegi sellist tehnikat ei kasuta.
Täiesti nõus! Ei tunnegi selles osas oma autot väga jah, kogemusi vähe mägedes.Praks1 kirjutas:Üldiselt on mäest laskumisel õnnetused puhas enda saamatus,Ei tunta oma autod.
1.ei tea mis käik sobib Oma autole laskumiseks.
2.ei hoita jalga gaasil valmis,et vajadusel päästa päev,vaid jalg on hoopis piduril valmis ja sealt see kõik perse läks
Väga äge video!Sirle kirjutas:Väike video sai valmis kedratud
https://www.facebook.com/kaarel.eelma.3 ... 673641568/
Head vaatamist!