66 diisel
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
66 diisel
mille diiselmootoreid gaz 66-le peale saab panna, ja mis asjade vahetamine/ümberehitus selle töö juures ees ootab.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kui plaanid autot ka ametlikult arvel hoida ja ülevaatustel käia jne, siis soovitan esmalt alustada avaldusega ARK-le ümberehituse jaoks.
Seejärel nad soovitavad ilmselt sul konsulteerida mõne ARK poolt tunnustatud eksperdiga ja nendega siis võiksid väheke juttu puhuda.
See kõik selleks, et vältida hiljem taolist olukorda, kus ideaalselt tuksuv mootor juba masinas sees, aga siis selgub, et vot see või too asi välistavad tegelikult sellise mootorivahetuse...
Ah jaa. 66-le on veel pandud ntx Belarusi mootoreid, aga seeläbi muutuvat nad tõepoolest traktoriteks (müra, aeglus jms)
Loe ka siit: http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/tid=5737 ning teisi threade samas foorumis. Seal on mitu korda sellest juttu olnud.
Muide 66 järeltulija (Gaz 3308 - Sadko) omab juba tehasest diislit (ühe võimalusena). Nende mootorite kirjeldused on ka Gaz'i veebis üleval:
http://www.gaz.ru/eng/avt/gruz/3308/index.asp
Seejärel nad soovitavad ilmselt sul konsulteerida mõne ARK poolt tunnustatud eksperdiga ja nendega siis võiksid väheke juttu puhuda.
See kõik selleks, et vältida hiljem taolist olukorda, kus ideaalselt tuksuv mootor juba masinas sees, aga siis selgub, et vot see või too asi välistavad tegelikult sellise mootorivahetuse...

Ah jaa. 66-le on veel pandud ntx Belarusi mootoreid, aga seeläbi muutuvat nad tõepoolest traktoriteks (müra, aeglus jms)

Loe ka siit: http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/tid=5737 ning teisi threade samas foorumis. Seal on mitu korda sellest juttu olnud.
Muide 66 järeltulija (Gaz 3308 - Sadko) omab juba tehasest diislit (ühe võimalusena). Nende mootorite kirjeldused on ka Gaz'i veebis üleval:
http://www.gaz.ru/eng/avt/gruz/3308/index.asp
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kui talutöid, siis võibolla sobib just see Belarusi oma. Igatahes loe neid auto24 foorumi postitusi, seal on mitu inimesed kirjutanud, et nad on sellist vahetust teinud. Võibolla õnnestub ka mõnega kontakti saada.xam kirjutas:ei ole plaanitud asi ajada ametlikuks, auto peaks hakkama tegema maal talutöid vahest nii et ei ole ametlikku asja vaja, lihtsalt sooviks teada mille mootor sinna sobib ja kui suur on see ümberehituste nimekiri. või ei ole eestis sellega eriti tegeletud?
Teine koht kust veel võiks küsida on Rebella (Gaz'i Eesti esindus Lähtel) - http://www.gaz.ee/
Noo see ZMZ-53, mis tal originaalis peal on, arendab 85kW@3200RPM ja 285Nm@2000-2200RPM, mida pole ju teab-mis-paljuxam kirjutas:aga mida arvate kui suur võib olla võimsuse langus uue mootori paigaldamisel, või on seda originnalilgi liiga vähe (mida küll eriti ei usu)?

MTZ mootori paigaldusega on omajagu jama. Ja tulemus on traktorile päris lähedal. Kui lääne veoka mootorit pelgad, jääb üle ainult patroli või lc mootor. Kuigi ega palju seda mootorit küll ei saa.
Krt, alles nüüd tuli meelde. Üks tuttav müüb soomes vähekasutatud valmeti mootoreid. Kui huvi on, võin üle küsida.
Krt, alles nüüd tuli meelde. Üks tuttav müüb soomes vähekasutatud valmeti mootoreid. Kui huvi on, võin üle küsida.
gaz fs 1
No 15K eest Patrol osta ja sealt kõik asjad ümber tõsta on hea odav lahendus küll, kui tahtmist diislit peale panna. Diisli ja bensuka pöörete eripärast tuleks välja ilmselt väga hea tasase käiguga ronija + topeltaeglusti.priit kirjutas:Noo see ZMZ-53, mis tal originaalis peal on, arendab 85kW@3200RPM ja 285Nm@2000-2200RPM, mida pole ju teab-mis-paljuxam kirjutas:aga mida arvate kui suur võib olla võimsuse langus uue mootori paigaldamisel, või on seda originnalilgi liiga vähe (mida küll eriti ei usu)?
Nissani vabalthingav 3,3'ne arendas vist 70kW ja 3,3TD 81kW, momenti võiks neil umbes samapalju olla kui 66 originaalmootoril ning kaalu vast vähemgi (agregaatidega ZMZ-53 on 275kg).
+372 5028488
My bad, tõesti on ZMZ-66, kiirel pilguheitmisel kataloogi on generaatorid ja nende relee-regulaatorid näit. erinevadtarmo kirjutas: Originaalis on tal siiski ZMZ-66 nimeline mootor peal.
On küll praktiliselt sama mis 53'l, aga väikeseid muudatusi on siiski tehtud (hetkel ei mäletagi enam mis need olid)
