Samas ilma akuta sõites põlevad mossel kõik pirnid läbi,kui nad on sisse lülitatud.
Süütepool on suhteliselt lollikindel.See peab vastu.
Tänapäevaste autodega ma ei soovita seda katsetada.

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Sedasi sai vanasti lonkavat küünalt tuvastatud bensukal, ega ta nüüd dislale ei sobi jah vastsigaelmar kirjutas:On tänase päevani tegelasi, kes auto viga niiviisi otsivadSamuti tean ühte venda, kes sai omale 4 uut common rail pihustit osta sest ta otsis viga nii, et tõmbas töötava mootoriga ükshaaval pihusti pistikuid lahti. Vanakooli mehed
Kui külmast peast ei käivitu, siis on arvuti vaja taha panna. Kas auto näeb võllide pöörlemist, mis on latirõhk? Igasugustest universaalsetest lugejatest on kasu ainult siis, kui neilt saadavate väärtusega osatakse midagi tarka peale hakata. Ehk Diagnostikule on neist abi, suvalisele koodikustutajale mitte.Esteves kirjutas:Tere!
Mure GC Jeep'i käivitamisega (2.7 CRD, 2004 a)
...
Veakoode odava diag. seadmega ning võtmetrikiga ei näidanud.
Kust ma peaksin viga hakkama otsima?
Kas mul on võimalik sõiduk käivitada ka seal kohapeal näiteks vahetades küttefiltri või peaksin viima (pukseerima) kuhugi töökotta remondile?