Blazer K5
Moderaatorid: margus4x4ee, Daniel, Moderators
-
Mahlamütsike
- Rookie
- Postitusi: 10
- Liitunud: P Juul 01, 2007 7:17 pm
- Asukoht: Talinn
Blazer K5
Soov oleks omandada Blazer K5 aastast 1985-1990, kas keegi tark oskaks aidata infoga, millistele asjadele tähelepanu pöörata, mida eelistada.... Pakkumistes 5,7 ja 5,0 bensukad ja 6,2 diisel automaat, bensukad manuaal kastiga... Tahaks nati metsa ka nendega minna...
-
Mahlamütsike
- Rookie
- Postitusi: 10
- Liitunud: P Juul 01, 2007 7:17 pm
- Asukoht: Talinn
Bensiin + automaat.
Bens tarbib ikka 2x rohkem kui diisel. Diisel töristab sul 13-16 sajale aga bens arvesta ikka oma 25L sajale ära. Mul on olnud nii 5.7 bensu, 5.0 bensu kui 6.2 diislit. Aga arvesta, et diisel on ikka maru uimane. Väänet on sitaks, aga no maru uimane.
Üldiselt on alla 7.4 liitri üldse lahja bensukas, aga see on juba minu viga.
Enivei, on sillad nõrgad blazeril ja erilist pöörapilli suure rehviga temast ei tee.
Bens tarbib ikka 2x rohkem kui diisel. Diisel töristab sul 13-16 sajale aga bens arvesta ikka oma 25L sajale ära. Mul on olnud nii 5.7 bensu, 5.0 bensu kui 6.2 diislit. Aga arvesta, et diisel on ikka maru uimane. Väänet on sitaks, aga no maru uimane.
Üldiselt on alla 7.4 liitri üldse lahja bensukas, aga see on juba minu viga.
Enivei, on sillad nõrgad blazeril ja erilist pöörapilli suure rehviga temast ei tee.
+372 5028488
-
Mahlamütsike
- Rookie
- Postitusi: 10
- Liitunud: P Juul 01, 2007 7:17 pm
- Asukoht: Talinn
Automaat on parem nii maastikul kui linnas. Ma ei ütle, et manual sitt on, aga automaadiga oled kindlasti eelise ees, võrreldes manualiga. Käiguvahetused on kiired ja metsas võimsa mootoriga on hea, kui kast ise käike lappab ilma rattakiirust kaotamata. Kütusekulus vahet pole ja lisaks kõigele mugav on ka. Trucki manual on suht tihedate käiguvahedega ja pidev lappamine ajaks hulluks.
+372 5028488
-
Mahlamütsike
- Rookie
- Postitusi: 10
- Liitunud: P Juul 01, 2007 7:17 pm
- Asukoht: Talinn
Mida arvate sellisest isendist? Tema head ja vead...?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=901b
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=901b
-
Mahlamütsike
- Rookie
- Postitusi: 10
- Liitunud: P Juul 01, 2007 7:17 pm
- Asukoht: Talinn
Või selline....
http://www.kuldnebors.ee/kuulutused/kuu ... t_id=10697
http://www.kuldnebors.ee/kuulutused/kuu ... t_id=10697
-
777
- Teoreetilised teadmised Praktikas
- Postitusi: 97
- Liitunud: E Apr 23, 2007 4:38 pm
- Asukoht: Tallinn
Kui sa teed searchi mõnes suuremas offroad foorumis, siis võid leida tõsiseid mõttevahetusi manual vs automaat teemal. Vahet pole kas mootor on võimas või lahja mõned eelistavad automaati, mõned manuaali.Mahlamütsike kirjutas:Aga mida arvate manuaalkastist asja juures, või automaat mugavam?
USAka puhul manuaal stockis töökindlam kui automaat. Automaadi saab ehitada väga tugevaks, kuid see nõuab lisa investeeringut.
Automaat on kindlasti ronides parem, kus vaja vaikselt meelitada, kuid kõikides muudes olukordades eelistan isiklikult manuaali, eriti mäest alla tulemise korral.
... et ei juhtuks midagi sellist: http://youtube.com/watch?v=fpbkTncjEOs
- Kindlasti mitte tihedate vahedega, trucki manuaalid on kõik nn "wide range ratio transmissions", mis siis tähendab, et käiguvahed just suured ehk neljasel kastil esimese käigu ülek arv 5..6 ja neljas 1; viiesel NV4500-l esimene 5..6 ja viies 0.7. Tihedamate käiguvahedega on kuuene kast NV5600.jr kirjutas:Trucki manual on suht tihedate käiguvahedega ja pidev lappamine ajaks hulluks.
Kuna sa otsid aga enne 92 toodetud autot, siis on manuaalkastide valikus vaid nejakäigulised (NP435 ja SM465)
Mäest alla tulekul töötab TH400 I käik mootorpidurina ideaalselt. Samuti võib panna käsijuhitava klapiajami, mis muudab automaadi täpselt selliseks nagu on manual (kaasaarvatud moorpidurdus iga käiguga), ainult et sidurit pole vaja tallata. Kangist sunnid sisse just selle käigu mida vaja. Samuti suurendab ja annab paindlikuse konverteri läbilibisemine. Läbilibisemisi hetkel põhimõttelt suureneb ülekandemoment ligi 30% ulatuses ... sõltub kui tiheda konverteriga tegemist on. Sellepärast on ka automaadi I käigu ülekandesuhe madalam kui manualil.
Tiheda käiguvahetuse all pidasin silmas seda, et mida sa teed I ja II käiguga linnavahel?
Tiheda käiguvahetuse all pidasin silmas seda, et mida sa teed I ja II käiguga linnavahel?
+372 5028488
-
Mahlamütsike
- Rookie
- Postitusi: 10
- Liitunud: P Juul 01, 2007 7:17 pm
- Asukoht: Talinn
83a. VS 90a.
Vedrustuses ja vermikus pole vahet. Sillad samad (nõrgad suurte rehvide tarvis) mõlemil. Ainuke vahe on, et ühel ees 4 tuld ja ehk ka salongis üht teist mõne näidiku osas juurde pandud ja ehk on istmed veits paremad värskemal aastaarvul. Ökonoomsuse ja töökindluse poole pealt valiks 6.2D. Too 5.7 keskpritsega bens pole teab mis rakett nii ehk naa, kuid kütet rüüpab julgelt 20L ja peale linnavahel. Mine proovi mõlemaga sõita ise, siis saad otsustada. Masinad on mõlemad veokad, kohmakad, robustsed ja väga lihtsa ehitusega, mis teeb hoolduse lihtsaks ja odavaks. Kui asja võrrelda väärtuse poole pealt, siis 5.7 mootor on väärt kusagil 5-10K raha, 6.2D aga alati 25-35K raha.
Vedrustuses ja vermikus pole vahet. Sillad samad (nõrgad suurte rehvide tarvis) mõlemil. Ainuke vahe on, et ühel ees 4 tuld ja ehk ka salongis üht teist mõne näidiku osas juurde pandud ja ehk on istmed veits paremad värskemal aastaarvul. Ökonoomsuse ja töökindluse poole pealt valiks 6.2D. Too 5.7 keskpritsega bens pole teab mis rakett nii ehk naa, kuid kütet rüüpab julgelt 20L ja peale linnavahel. Mine proovi mõlemaga sõita ise, siis saad otsustada. Masinad on mõlemad veokad, kohmakad, robustsed ja väga lihtsa ehitusega, mis teeb hoolduse lihtsaks ja odavaks. Kui asja võrrelda väärtuse poole pealt, siis 5.7 mootor on väärt kusagil 5-10K raha, 6.2D aga alati 25-35K raha.
+372 5028488
-
777
- Teoreetilised teadmised Praktikas
- Postitusi: 97
- Liitunud: E Apr 23, 2007 4:38 pm
- Asukoht: Tallinn
- Manuaali esimese käigu ülekande arv 5..6, automaadil tavaliselt mitte suurem kui 3, seega isegi 30% konverteri ülekande puhul jaab automaadi ülekande suhe manuaalile alla. Siiski tunnistan ronides kohalt meelitamisel automaadi paremust, kuna saab läbilibisemist ja väga madalat kiirust paremini kontrollida.jr kirjutas:Mäest alla tulekul töötab TH400 I käik mootorpidurina ideaalselt. Samuti võib panna käsijuhitava klapiajami, mis muudab automaadi täpselt selliseks nagu on manual (kaasaarvatud moorpidurdus iga käiguga), ainult et sidurit pole vaja tallata. Kangist sunnid sisse just selle käigu mida vaja. Samuti suurendab ja annab paindlikuse konverteri läbilibisemine. Läbilibisemisi hetkel põhimõttelt suureneb ülekandemoment ligi 30% ulatuses ... sõltub kui tiheda konverteriga tegemist on. Sellepärast on ka automaadi I käigu ülekandesuhe madalam kui manualil.
Mäest alla tuleku kiiruse kontrollimise koha pealt. Juhul kui pole paigaldatud aeglasemat esimest käiku või vahekasti ülekannet, laseb automaatkast kiiruse oluliselt suuremaks.
- Rahulikult sõites ei teegi I ja II käiguga midagijr kirjutas:Tiheda käiguvahetuse all pidasin silmas seda, et mida sa teed I ja II käiguga linnavahel?
Tegelikult läheb jutt vist vähe antud teemast kõrvale. Kui oletada et teema algataja on ise sõitnud nii manuaali kui automaadiga, siis peaks ennekõike lähtuma enda eelistusest. Kui endal kindel eelistus puudub, siis tegelikult vahet pole, mõlemaga saab sõita ja hästi sõita. Oluline on aga ostes kindlasti kontrollida kasti korrasolekut.
-
Mahlamütsike
- Rookie
- Postitusi: 10
- Liitunud: P Juul 01, 2007 7:17 pm
- Asukoht: Talinn
Blazeril on ainult D44 ees ja mingi Semi FLoater taga, kas siis 10 bolt või 14 bolt. D60 ja 14 bolt Full FLoateri pead jah kastika alt võtma. Tõsta annab niipalju kui sa suudad ise ette kujutada. Toodetakse 1" sammudega kuni 12" tõstesarju. Üle 35" väga ei soovita, ise olen 33" rehviga täiesti tühja koha pealt poolassi lõhkunud, aga võis ka olla materjal väsinud D44'l. 6.2 kannatab väga hästi metsa, õlisurved peavad korras olema aiult, siis ka mootor kestab. Kulunud tõukurid ja nukasaaled on tolle mootori surm üldjuhul, kuna surve on siis maas. On ju 6.2D Hummerilgi peal...
+372 5028488