Küsimus 4runneri kohta? KW?
Moderaatorid: jr, Moderators
Küsimus 4runneri kohta? KW?
Oleks huvi selle kohta kuidas oleks vöimalik runneri 3l Bensiini mootorist rohkem jõudu kätte saada? Olen leidnud netist varjante mis omavad suuremaid kilovatte kui 105!
Isehakanud loodusesõber!!! Mees kes ei karda väljakutseid!!!
Margus +37256633834
Margus +37256633834
Ok, katsuks nüüd asjalik ka olla
1. Pane mootor hingama.
Viska minema originaal õhufilter koos korpuse ja plastist lõdvikuga, mis jookseb segusiibri külge. Org plasttorul on küljes summutav osa, mis poob hingamist. Pane Greeni Twister ja lase teha roostevabast uus toru filtrikorpuse ja segusiibri vahele. Meisterda torukollektorid ja vea mõlemalt poolt eest-taha välja uus torustik 2.5" torust. Keskele tee X ühendus mõlema poole vahele. Tanguterasuuruste aukudega originaal malmkolled on jube takistavad.
2. Segu rikkamaks ja süütenurk varasemaks.
Kasuta 70c kraadist termostaati ja vabane segusiibrit soendavast ringlusest. Soendatud õhk on hõredam ja röövib seega WOT'is efektiivsust. 70c termostaat aitab ajul ette anda rikkamat segu, kuna aju arust on mootor "külm". Samas et täiel rinnal sellest kasu lõigata on vaja aju progeda/flashida. Elektrivendi töötemp on vaja tuua 80 kraadi peale 108 kraadi pealt. Nüüd kui mootor saab jahedamalt töötada, saab mängima hakata süütenurgaga. Kuni 2500 pöördeni keeraks 2 kraadi varasemaks ja sealt edasi prooviks 4 kraadi varasemaks keerata, samal ajal suurendades pihusti lahtioleku intervalli samal skaalal. Usun, et selle ja eelmise punkti trikiga võid vabalt oma 10-15HP'd juurde saada.
3. Klapiajam
Telli agressiivsem nukkvõll, pane suuremad klapid, pordi kaaned üle, pane jäigemad klapivedrud. Nende komponentidega ja kahe eelmise punkti abil võid võita oma 50HP'd kokku juurde.
4. Nitro
Lihtsa "Flick of the Switch" abil kuni 150HP süst...pole paha. Sellise jõulisa osas kahtlemata üks odavamaid mooduseid, aga tune in peab õige olema...juhitavad süütemoodulid, mis omakorda juhib pihustite tööd ja kütusesurvet.
5. Turbo
Föönita oma mootor ära. Pakun, et kui 1, 2, 3 ka veel lisada, siis peaks oma 100-125HP'd vabalt juurde saama. Paneme veel Nitrolaksu kah ja saamegi kokku oma 400HP'd tootva mootori
1. Pane mootor hingama.
Viska minema originaal õhufilter koos korpuse ja plastist lõdvikuga, mis jookseb segusiibri külge. Org plasttorul on küljes summutav osa, mis poob hingamist. Pane Greeni Twister ja lase teha roostevabast uus toru filtrikorpuse ja segusiibri vahele. Meisterda torukollektorid ja vea mõlemalt poolt eest-taha välja uus torustik 2.5" torust. Keskele tee X ühendus mõlema poole vahele. Tanguterasuuruste aukudega originaal malmkolled on jube takistavad.
2. Segu rikkamaks ja süütenurk varasemaks.
Kasuta 70c kraadist termostaati ja vabane segusiibrit soendavast ringlusest. Soendatud õhk on hõredam ja röövib seega WOT'is efektiivsust. 70c termostaat aitab ajul ette anda rikkamat segu, kuna aju arust on mootor "külm". Samas et täiel rinnal sellest kasu lõigata on vaja aju progeda/flashida. Elektrivendi töötemp on vaja tuua 80 kraadi peale 108 kraadi pealt. Nüüd kui mootor saab jahedamalt töötada, saab mängima hakata süütenurgaga. Kuni 2500 pöördeni keeraks 2 kraadi varasemaks ja sealt edasi prooviks 4 kraadi varasemaks keerata, samal ajal suurendades pihusti lahtioleku intervalli samal skaalal. Usun, et selle ja eelmise punkti trikiga võid vabalt oma 10-15HP'd juurde saada.
3. Klapiajam
Telli agressiivsem nukkvõll, pane suuremad klapid, pordi kaaned üle, pane jäigemad klapivedrud. Nende komponentidega ja kahe eelmise punkti abil võid võita oma 50HP'd kokku juurde.
4. Nitro
Lihtsa "Flick of the Switch" abil kuni 150HP süst...pole paha. Sellise jõulisa osas kahtlemata üks odavamaid mooduseid, aga tune in peab õige olema...juhitavad süütemoodulid, mis omakorda juhib pihustite tööd ja kütusesurvet.
5. Turbo
Föönita oma mootor ära. Pakun, et kui 1, 2, 3 ka veel lisada, siis peaks oma 100-125HP'd vabalt juurde saama. Paneme veel Nitrolaksu kah ja saamegi kokku oma 400HP'd tootva mootori
+372 5028488
