![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Aga Erikul selle kohapealt õigus. Meil kõigil põlveotsas ehitatud autod. Samuti tingimused, mis neile võistluse käigus avalduvad võivad tehnilist seisukorda väga kiiresti halvemuse poole viia. Pidevalt on näiteid, kus midagi juhtub elutähtsate sõlmedega nagu näiteks pidurid kaovad, või siis sõidetakse roolisüsteemis midagi puru ja siis üritatakse võistlust veel jätkata. Tingimused tehnikale on metsas ülirasked. Autod tehakse ka järjest kergemad (juppe õgvendatakse niikaua, kuni ükskord nõrgim koht metsas järgi annab ning sellest tehakse siis alles järeldused - nii meil siin see R&D ju käib).
Mina olen ka 70ne piirkiiruse poolt. Nagunii kiiremates lõikudes suudavad enamus enamvähem sama kiirusega liigelda ja palju rohkem sekundeid kaotatakse kuskil mujal. Lisaks mõned tiimid ei viitsi ikka turvavööd peale tõmmata, autodes vedeleb palju lahtiseid esemeid (väikestes klassides unustatakse nt hilift või tagavara ratas kinnitada) jne jne.