Sooviks küsida nõu...
Moderaator: Moderators
Sooviks küsida nõu...
Tere. On soov soetada maasturit.Mis maksaks kuskil,250000-300000 EEKI. Millega oleks võimalik sõita nii maal kui linnas,metsa päris ei roni.Ise olen vaadanud.Jeep Grand Cherokee 2.7 120 kW ,Mercedes-Benz ML 270 2.7 CDI 120 kW ja Toyota RAV 4 2.0 110 kW . Kuid ei tea kas on õige valik?
- Rain77
- Fitting 38"
- Postitusi: 361
- Liitunud: R Veebr 23, 2007 10:04 am
- Asukoht: Tallinna lähistel Liikva
- Kontakt:
Re: Sooviks küsida nõu...
maal,linnas,metsas kus iganes: http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=7297erkki233 kirjutas:Tere. On soov soetada maasturit.Mis maksaks kuskil,250000-300000 EEKI. Millega oleks võimalik sõita nii maal kui linnas,metsa päris ei roni.Ise olen vaadanud.Jeep Grand Cherokee 2.7 120 kW ,Mercedes-Benz ML 270 2.7 CDI 120 kW ja Toyota RAV 4 2.0 110 kW . Kuid ei tea kas on õige valik?
G-classist nakatunud 4x4 viiruse ohver.
Argipäev L200 131kw atm. 2011a.
Team Rangers, 2010 klaperjaht TUR, 2011 klaperjaht TUR,
2011 ASMV TUR, 2012 klaperjaht TUR, 2014 Saarekoll TR-3
2015 talvesprint TUR
Argipäev L200 131kw atm. 2011a.
Team Rangers, 2010 klaperjaht TUR, 2011 klaperjaht TUR,
2011 ASMV TUR, 2012 klaperjaht TUR, 2014 Saarekoll TR-3
2015 talvesprint TUR
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Põhjenda veel veidi jr. Käisin ise eile ML270ga sõitu proovimas, hetkel kaalun ka täitsa seda varianti.jr kirjutas:Maastur on ainukesena nendest kolmest ju ainult Grand. Seega on küsimus vastatud
Mis enda jaoks teada sain:
- mõõdud täpselt samad mis LC80-l, seega hea suur ja peaks samuti 2 in täispikkuses magama mahtuma taha
- aeglusti olemas (keskdifri lukk peaks ka kirjade järgi olema, kuigi esmavaatlusel see justkui ei toiminud nagu vaja)
- mootor umbes sama ergas kui 4.2TD (võimsus ju sama 120kW), iseasi kuidas raske haagise veoga hakkama saab
- sillad on lääbadel ja ei tundu eriti suure käiguga - see on ka hetkel suurim miinus mida näen asja juures
Mida veel arvestada/karta/kiita tema juures?
Annan endale aru, et stock kujul paremat sillakäiku kui keerdvedrudega LC-lt/G-lt/Patrolilt/Discolt oodata pole, aga muus osas tundus asi üsna huvitav.
Talasillad, talasillad ja no ML arhailisest sisekujundusest ei hakka siinkohal üldse rääkima. See, et linnamaasturile aeglusti on pandud ei tähenda veel et ta maastur on. Kõik need jõledalt ripnevad õõtsad ja kinnitused kõhu alla, mõtetu. Sõidumugavust enivei pole ja edasiminek sõiduautost pole just teab mis suur (see 10-20 mm lisakliirensit ei koti kedagi), kuid kadu sõidumõnus on tohutu. Ennem vaata juba A8/S8 poole, millel nelikvedu.
+372 5028488