Liikluskäitumise alane uuring
Moderaator: Moderators
Liikluskäitumise alane uuring
Minul on üks väike palve 4x4 kogukonnale, mis tuleneb sellest, et kuna minu abikaasa soovib saada Eesti kõige mitmekülgsemalt haritud inimeseks, siis ta vahetpidamata õpib midagi.
Mistõttu ma edastan temapoolse palve osaleda ühes uuringus.
Olen Sisekaitseakadeemia magistrant ja uurin oma magistritöös autojuhtide liikluskäitumist Eesti raudteeülesõidukohtadel. Käesoleva küsitluse eesmärgiks on informatsiooni saamine autojuhtide käitumise ning käitumist mõjutavate tegurite kohta raudteeülesõidukohal.
Palun Teil kui autojuhil täita väidetel põhinev küsimustik, kus on 23 küsimuste plokki. Küsimused puudutavad autojuhikogemust, keskkonnategureid, autojuhi enda seisundit, võimalikke vigu ja rikkumisi ning fooriga raudteeületuskoha ületamist. Kuna küsimustik on üsna põhjalik, võib vastamine aega võtta kuni 30 minutit.
Vastuseid uuringuküsimustele ei saa seostada vastaja isikuandmetega ning samuti ei kasutata ega levitata vastuseid eraldi.
Küsimustik avaneb lingile vajutades:
....
Juhul kui Teil puudub autojuhikogemus ja/või raudteeülesõidukoha ületamise kogemus autojuhina, ärge palun küsimustikku täitke.
Tänan Teid ja soovin Teile turvalist liiklemist!
Mistõttu ma edastan temapoolse palve osaleda ühes uuringus.
Olen Sisekaitseakadeemia magistrant ja uurin oma magistritöös autojuhtide liikluskäitumist Eesti raudteeülesõidukohtadel. Käesoleva küsitluse eesmärgiks on informatsiooni saamine autojuhtide käitumise ning käitumist mõjutavate tegurite kohta raudteeülesõidukohal.
Palun Teil kui autojuhil täita väidetel põhinev küsimustik, kus on 23 küsimuste plokki. Küsimused puudutavad autojuhikogemust, keskkonnategureid, autojuhi enda seisundit, võimalikke vigu ja rikkumisi ning fooriga raudteeületuskoha ületamist. Kuna küsimustik on üsna põhjalik, võib vastamine aega võtta kuni 30 minutit.
Vastuseid uuringuküsimustele ei saa seostada vastaja isikuandmetega ning samuti ei kasutata ega levitata vastuseid eraldi.
Küsimustik avaneb lingile vajutades:
....
Juhul kui Teil puudub autojuhikogemus ja/või raudteeülesõidukoha ületamise kogemus autojuhina, ärge palun küsimustikku täitke.
Tänan Teid ja soovin Teile turvalist liiklemist!
Viimati muutis Kjen, N Veebr 01, 2018 7:51 am, muudetud 1 kord kokku.
Re: Liikluskäitumise alane uuring
küsitluse eesmärgiks on informatsiooni saamine
Arusaadav aga mida selle infoga peale hakatakse, mis eesmärgil kasutatakse ?
Arusaadav aga mida selle infoga peale hakatakse, mis eesmärgil kasutatakse ?
XC 70
Re: Liikluskäitumise alane uuring
1. magistritöö teemaks sedasorti statistika vajalik
2. ka maanteeamet olla sellest tööst huvitatud, et saadud infot r/t ülesõitude rajamisel või renoveerimisel ära kasutada.
Et teie, lp liiklejad ikka rohkem rahul oleksite.
2. ka maanteeamet olla sellest tööst huvitatud, et saadud infot r/t ülesõitude rajamisel või renoveerimisel ära kasutada.
Et teie, lp liiklejad ikka rohkem rahul oleksite.
Re: Liikluskäitumise alane uuring
Minul on täidetud
Re: Liikluskäitumise alane uuring
+1nuki kirjutas:Minul on täidetud
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Re: Liikluskäitumise alane uuring
+1
Täitsin ainult respektist sinu kirjaseadmiseoskuse pärast... jätka samas vaimus!
Kui kaarti õpiksid lugema, siis võiks ju veel kord Suvesõitu minna:)
Täitsin ainult respektist sinu kirjaseadmiseoskuse pärast... jätka samas vaimus!
Kui kaarti õpiksid lugema, siis võiks ju veel kord Suvesõitu minna:)
Re: Liikluskäitumise alane uuring
Tehtud, võta heaks.
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
Re: Liikluskäitumise alane uuring
Sai ka täidetud.
Üle pika aja üks reaalselt asjalik küsimustik. Oleks vaid selliseid rohkem.
Üle pika aja üks reaalselt asjalik küsimustik. Oleks vaid selliseid rohkem.
Re: Liikluskäitumise alane uuring
Mul ka tehtud.
Paar tähelepanekut.
Küsimus oli esitatud eitavas käändes aga vastused ajasid ming paaril korral seetõttu lukku, et mida ma nüüd vastama pean, kas alati (täpselt nagu mina) või mitte kunagi (ei käi minu kohta). Seetõttu ei olnud ma kindel, kas see vastus oli ikka see, mida ma õigeks pidasin.
Edu!
Paar tähelepanekut.
Küsimus oli esitatud eitavas käändes aga vastused ajasid ming paaril korral seetõttu lukku, et mida ma nüüd vastama pean, kas alati (täpselt nagu mina) või mitte kunagi (ei käi minu kohta). Seetõttu ei olnud ma kindel, kas see vastus oli ikka see, mida ma õigeks pidasin.
Edu!
CanAm 1000XXC´21, Polaris Sportsman 1000 XP S`20,
Eestis-ATV võistkond KOHALIKUD, Soomes-ATV Team Estonia
Eestis-ATV võistkond KOHALIKUD, Soomes-ATV Team Estonia
Re: Liikluskäitumise alane uuring
Kui väga aus olla, siis mul oli ka juba jupike aega tagasi seda ankeeti täites paar korda sama mõte.no fear kirjutas: Paar tähelepanekut.
Küsimus oli esitatud eitavas käändes aga vastused ajasid ming paaril korral seetõttu lukku, et mida ma nüüd vastama pean, kas alati (täpselt nagu mina) või mitte kunagi (ei käi minu kohta). Seetõttu ei olnud ma kindel, kas see vastus oli ikka see, mida ma õigeks pidasin.
Edu!
Ja kui ma küsimustiku koostajale seda mainisin, siis arvestades asjaoluga, mis kooli õppuriga on tegemist, ei saa ju niskestega vaielda ka .
Või noh vaielda võid, aga võitjaks ei jää.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Liikluskäitumise alane uuring
Täidetud ja veel levitatud
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Re: Liikluskäitumise alane uuring
Aga räägi nüüd õppurile, et Sa pole ainus kes nii arvab, ehk teeb järeldusiKjen kirjutas:Kui väga aus olla, siis mul oli ka juba jupike aega tagasi seda ankeeti täites paar korda sama mõte.no fear kirjutas: Paar tähelepanekut.
Küsimus oli esitatud eitavas käändes aga vastused ajasid ming paaril korral seetõttu lukku, et mida ma nüüd vastama pean, kas alati (täpselt nagu mina) või mitte kunagi (ei käi minu kohta). Seetõttu ei olnud ma kindel, kas see vastus oli ikka see, mida ma õigeks pidasin.
Edu!
Ja kui ma küsimustiku koostajale seda mainisin, siis arvestades asjaoluga, mis kooli õppuriga on tegemist, ei saa ju niskestega vaielda ka .
Või noh vaielda võid, aga võitjaks ei jää.
XC 70
- metsapoolne
- Mudder
- Postitusi: 99
- Liitunud: E Aug 22, 2016 11:05 pm
- Asukoht: Lõuna-Eesti
Re: Liikluskäitumise alane uuring
Enamik küsimusi oli küsitud eitavas vormis. Mõningal määral pani küsimusi üle lugema, raske oli esimese korraga mõista mida täpselt soovitakse.
Küsimustik oli põhjalik küll, see on positiivne. Loodetavasti vastustest ka mingit abi on ja tulevikus midagi muutub. Väga palju on varjatud nähtavusega ülesõite, kus takistuseks on puud ja põõsad. 70 ala küll, kuid selleks et veenduda ülesõidu ohutuses, pead ikka peatuma. Foore väga ei usalda.
Küsimustik oli põhjalik küll, see on positiivne. Loodetavasti vastustest ka mingit abi on ja tulevikus midagi muutub. Väga palju on varjatud nähtavusega ülesõite, kus takistuseks on puud ja põõsad. 70 ala küll, kuid selleks et veenduda ülesõidu ohutuses, pead ikka peatuma. Foore väga ei usalda.
´Sina otsustad suuri asju ja mina väikeseid asju...ning seda kas asjad on suured või väikesed!´
Chevy Tahoe 5.3L Vortec V8
Chevy Tahoe 5.3L Vortec V8
Re: Liikluskäitumise alane uuring
Edastan oma abikaasa tänusõnad, vastuseid laekus küllaldases koguses ja need lähevad magistritöös täpsemale analüüsimisele.
Mis puutub küsimuste esitamise sõnastust jms loogikat, siis selle taga on omakorda terve ports inimpsühholoogia alast teadust, mille mõte on selgelt eristada need vastused, mille andja pole viitsinud mõttega küsimustele vastata, vaid lihtsalt kõigile küsimustele mingi nr vastuseks kirjutanud. Nagu mina aru sain, siis neid küsimusi hakati koostama juba kevadel ja kõikvõimalikud asjast huvitatud ja konsulteerivad SKA õppejõud ning ametnikud kaalutlesid nende kallal lausa hilissügiseni välja.
Mis puutub küsimuste esitamise sõnastust jms loogikat, siis selle taga on omakorda terve ports inimpsühholoogia alast teadust, mille mõte on selgelt eristada need vastused, mille andja pole viitsinud mõttega küsimustele vastata, vaid lihtsalt kõigile küsimustele mingi nr vastuseks kirjutanud. Nagu mina aru sain, siis neid küsimusi hakati koostama juba kevadel ja kõikvõimalikud asjast huvitatud ja konsulteerivad SKA õppejõud ning ametnikud kaalutlesid nende kallal lausa hilissügiseni välja.
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1289
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Liikluskäitumise alane uuring
jajaa, olen ka mina nendel psühholoogia loengutel-seminaridel imestanud, ikka on minu loogika olnud testide koostajate omast erinev. Selle küsimustiku eitavad küsimused a la "pole teinud" panid ikka pikalt mõtlema, ikka võid vastata: "jah", pole teinud = "ei", olen teinud või "ei", pole teinud = "jah", olen teinud, mõte hoopis erinev ...Kjen kirjutas:..
Mis puutub küsimuste esitamise sõnastust jms loogikat, siis selle taga on omakorda terve ports inimpsühholoogia alast teadust, mille mõte on selgelt eristada need vastused, mille andja pole viitsinud mõttega küsimustele vastata, vaid lihtsalt kõigile küsimustele mingi nr vastuseks kirjutanud. ...
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"