Ei kellegi pihta isiklikult ja pole plaanis kuldsõrmede nimesid avaldada.
Tungiv soov paigutada autahvlile aardeid meil ehitatud pillide lahingvalmidusest ja kokkuklopsitud ületüra lahendustest. Palun seda mitte garaazis järele teha, neil kes veel praktikas ise osavad näpud pole.
Pealtnäha korralik sillatuulutus Korralik lahendus siis. (sukas piduri toru nippel, hydroscandi kõrre kiirliide oleks sama keermega ja veekindel). Vintsi freespool lülitub juba vabalt 4 bar surve juures vöi pika heebliga.( Esi raud on nii täpselt tehtud, et rellakaga paar kolm mm rohkem lõigates, käiks vabalt käega ka kui vaja). Siin mõne teise vaba pilli kinnikeevitatud amortidest ei osanud kohe telefoniga kõike üles pildistada. Paljud vead on filmitud kliendile tõestuseks, et sellisena mina edasi rallit sõita ei julgeks. Tuleb garaazi ainult sumpsi lappima ja esisillas pole ühtegi lõtkuta detaili ja laagrit.
Kindlasti oskate ka omalt poolt näiteid lisada. Lihtsalt hea teada mille eest inimesed on nõus maksma ja kuidas teenuse kvaliteediga kuskil lood on.