Kas GAZ-69 on maastikul tegija/väike käpard?
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Kas GAZ-69 on maastikul tegija/väike käpard?
Ei jaga sellest autost midagi, seega asjatundjad-omanikud rääkige, kuidas
on tema vastupidavus, läbitavus, jõud, varuosade hind-kättesaadavus võrreldes UAZ-469-ga. Tänud ette.
on tema vastupidavus, läbitavus, jõud, varuosade hind-kättesaadavus võrreldes UAZ-469-ga. Tänud ette.
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 30
- Liitunud: E Aug 18, 2003 3:30 pm
- Asukoht: Harjumaa, Pikaveski
Re: Kas GAZ-69 on maastikul tegija/väike käpard?
olin Klapperjahil kohtunikuks ja vahtisin suu ammuli kuda GAZ 69 originaal mootori ja originaal ratastega seda rämedalt plögast rada ring-ringilt "teiste" masinate kõrval, mida oli ihu ja hingega maasturiralliks ehitatud, lihtsalt läbi sõitis. Omal nii 69 kui ka 469, aga kumb parem raske öelda, eks mõlemil oma head ja vead.
Martiini: kui sa seda http://www.kambja.ee/gallery/jaht04/p9250030 massinat mõtled, siis vähemalt mootor sel originaal ei olnud (mootorikatte alt paistis rippklappide ja küljel asetsevate küünaldega jõuallikas, mitte külgklappidega "flathead" originaal) 
69 ja 469 vastupidavusest: umbes ühte auku, elementaarautod on mõlemad, praktiliselt puuduvad peenemad vidinad mis saaks katki minna, raudosa (sillad, kastid jm) on minuarust kaunis "pommikindel". 469 mootor talub väntsutamist tunduvalt paremini ja peab kauem vastu kui 69 oma. 69 esisild (selle "munakad") olevat nõrgem-õrnem kui 469'l.
läbivus: kliirens (eeldades, et räägime "kolhoosisildadega" 469'st), lähenemis-kaugenemis-ülesõidunurgad ja muud tehnilised näitajad on autodel suhtelisel sarnased, 69 on kriipsuvõrra kergem ja kompaktsem, 469 1cm võrra suurema kliirensiga ja paari kraadi võrra suuremate lähenemis-kaugenemisnurkadega. 469 tehasekummid on laiemad kui 69'i (8,40x15 vs 6,50x16). Tänu paendlikumale-võimsamale mootorile liigub 469 raskemal maastikul kiiremini-muretumalt kui 69. 69'l napib jõudu kiiresti järskude tõusude võtmiseks, vaja läheb aeglustit ja esimest käiku.
varuosade hind-kättesaadavus: 469'l PALJU parem. 69'le leiab lihtsalt ainult vidinaid, mis 469'ga vahetatavad on, autospetsiifilise varuosadega on kohati paras peavalu.

69 ja 469 vastupidavusest: umbes ühte auku, elementaarautod on mõlemad, praktiliselt puuduvad peenemad vidinad mis saaks katki minna, raudosa (sillad, kastid jm) on minuarust kaunis "pommikindel". 469 mootor talub väntsutamist tunduvalt paremini ja peab kauem vastu kui 69 oma. 69 esisild (selle "munakad") olevat nõrgem-õrnem kui 469'l.
läbivus: kliirens (eeldades, et räägime "kolhoosisildadega" 469'st), lähenemis-kaugenemis-ülesõidunurgad ja muud tehnilised näitajad on autodel suhtelisel sarnased, 69 on kriipsuvõrra kergem ja kompaktsem, 469 1cm võrra suurema kliirensiga ja paari kraadi võrra suuremate lähenemis-kaugenemisnurkadega. 469 tehasekummid on laiemad kui 69'i (8,40x15 vs 6,50x16). Tänu paendlikumale-võimsamale mootorile liigub 469 raskemal maastikul kiiremini-muretumalt kui 69. 69'l napib jõudu kiiresti järskude tõusude võtmiseks, vaja läheb aeglustit ja esimest käiku.
varuosade hind-kättesaadavus: 469'l PALJU parem. 69'le leiab lihtsalt ainult vidinaid, mis 469'ga vahetatavad on, autospetsiifilise varuosadega on kohati paras peavalu.
-
- Rookie
- Postitusi: 15
- Liitunud: P Jaan 02, 2005 7:18 pm
Legendaarne kolhoosimaastur GAZ-69 oli mõeldud agronoomidele/lüpsjatele/põllubrigaadile lautade-põldude vahelisi sittu auklike kruusateid sõitma(palju tol ajal N-liidus korralikku asfaldit oli?)metsamasinaks polnd ta mõeldud(lahja pobi mootor,kitsad rehvid,roolivõimu pole)Kolhoosisõidud sai temaga ära küll teha 

kõik 4x4 masinad olid ikka esmalt militaarse otstarbega, hiljem anti nn. rahvamajandusse ka kasutada. oli aeg, kus eraisik ei saanud villist isegi läbi komisjoni poe (oli kunagi selline asutus) endale soetada, sest nad olid eranditult sõjakomissariaadis arvel kuni mahakandmiseni.69huviline kirjutas:Legendaarne kolhoosimaastur GAZ-69 oli mõeldud agronoomidele/lüpsjatele/põllubrigaadile lautade-põldude vahelisi sittu auklike kruusateid sõitma(palju tol ajal N-liidus korralikku asfaldit oli?)metsamasinaks polnd ta mõeldud(lahja pobi mootor,kitsad rehvid,roolivõimu pole)Kolhoosisõidud sai temaga ära küll teha
(isegi suurtraktorid K-700 ja T-150 olid raketivedajateks loodud).