Nuh, vaatame kuhu see ehitus siis viib. Tegelikult on ka nö uued tehnilised lahendused ikka ja jälle kellegi poolt juba ammu leiutatud, lihtsalt oma projektiga sobitamine on huvitav. Motivatsiooni uue auto ehitamiseks andis tegelikult viimased võistlused Horvaatias. Lai auto, kitsaste puude vahel, on nagu see karu ja mesitaru värk, kus ainult suur jõud aitab. Kaalu teema on ka popp viimasel ajal. Pealegi on ju parim vahend pasamasenduse ja hämara udu peletamiseks, keevitamise soe valgus ja hõõguvad treilaastud. Kui pereasjad esimesele kohale sättida ja teiseks prioriteediks gaaraz valida, peaks kevadeks üht-teist valmis saama, ennem kui päike kõrgelt käima hakkab ja muud tegemised garaazist välja meelitavad.
Konseptist üldiselt:
Fordi Ecoboost 2.0 mootor
BMW diisli käigukast
Volvo omavalmistatud korpusega vahekast
Tagasild, volvo , nelilink hoobadega
Esisild, volvo differ, sõltumatu esivedrustus A hoobadega
Ori matsud
BTR vints
Kõik muu nii minimalistlik kui võimalik
https://photos.app.goo.gl/ymusY7aeZqu0TcPn2
Mootor pole küll kõige kergem maailmas, aga on ilma rauas mingeid muutusi tegemata minu jaoks piisavalt võimas ja omab oma väiksest litraazist hoolimata väga mõnusat momenti madalatel pööretel. Kuna moodne mootor omab lisaks turbole otsepritset, siis selle käima panemine Custom ajuga, pole hetkel veel Eesti auto tuunijatele jõukohane. Selleks oleme pöördunud siis Ecoboostile spetsialiseerunud Briti ajumeeste poole, neil pidavat see käkidegu olema ja sobilk toode riiuli kaup. Eks näeb siis, kui asi aktuaalne.
https://www.scs-delta.co.uk/ford-ecoboost-ecu
Eks see esisild on see kõige suurem leiutis. Lihtne on panna mingid hoovad üles-alla käima, hoopis teine teema on teha seda nii, et rattajooks oleks bump`is ja droop`is õige. ja Ratta kalded oleks kiiret sõitu soosivad, mitte vastupidi jne jne. Eks joonestame ja siis keevitame, kuidas välja kukub, saab näha.
https://photos.app.goo.gl/fWoIqxtSmXuTIhTI2