VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Samrul unimogi raam, teljevahe originaal, kaalu peal pole käinud, ei oska öelda palju võiks olla ~ 3000 või nati allapoole. Kerge kaal pole ka alati eelis, Antsumäel sügavas lombis liikusid raskemad paremini edasi.
Väljanägemise koha pealt - kukkus lihtasalt välja selline, seda tänu kättesaadavatele juppidele.
Väljanägemise koha pealt - kukkus lihtasalt välja selline, seda tänu kättesaadavatele juppidele.
SAMRU
5026744
5026744
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2865
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
No aga siduge kaal rehvi laiusega, kui raskeveok kaalub 650 kg on max. rehvi laius 195 jne. Kui suhe paigas, võiksid kõik rahule jääda?
Tehtud, mõeldud.
Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Selleks, et suunata läbi tehniliste reeglite harrastajaid suuremate ja raskemate veoautode ehitamisele piisab ka sellest, kui pannakse kirja, et minimaalne kaal 3,5 tonni hakkab kehtima näiteks aastast 2020.heints kirjutas:Ilus ei ole ta nagunii(auto ju ikkagi mitte naisterahvas). Aga need kaks autot mille ma välja tõin sarnanevad visuaalselt kõige vähem veoutoga pigem meenutavad et2.MahviaDeTyrk kirjutas:Mille poolest Samru ei ole veoka nägu ? - et kabiinile ette tehtud nina ei ole ilus ?heints kirjutas:Antsumäel oli 2 veokat mis ei olnud veoka nägu, Samru ja Rooste kas need on need autod kelle pärast peaks ka kõik teised endale rauda külge kleepima hakkama?
Kuidas siis see välja hakkab nägema,et olemasolevad autod jäävad vabakaalu aga uued peavad üle 3,5t olema??Kas keegi hakkab neid iga võistlus kaaluma? Minu pill kaalus miski 6t ja ka pärast kaalujälgimist jääb ta raskeks.
.
Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Siit siis saame teha järelduse, et eelistatakse raskemaid autosid.
Järgmisel 4x4 komitee koosolekul saame siis teha vajalikke muudatusi tehnilistes tingimustes, arvestades rahva arvamusega.
Järgmisel 4x4 komitee koosolekul saame siis teha vajalikke muudatusi tehnilistes tingimustes, arvestades rahva arvamusega.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Küsitlusest võiks vaadata ka nende vastajate eelistust, kes on konkreetselt asjaga seotud, mitte üldist foorumlaste arvamust. Aga edu otsustajatele, mida rutem uued reeglid ilmutate, seda rohkem jääb aega mõelda, kuhu rauda juurde riputada.
SAMRU
5026744
5026744
- Poissmehed
- Rookie
- Postitusi: 4
- Liitunud: T Okt 17, 2017 7:12 am
- Asukoht: Mõigu
Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Oleme Samruga nõus või siis sama meelt et veokate võistkondade arvamust võiks arvestada mitte üldisi foorumlaste mõtteid.......!
Ja kuidas või milliste kaalude peal hakatakse veokaid kaaluma enne starti???
Ja kuidas või milliste kaalude peal hakatakse veokaid kaaluma enne starti???
Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
1.Olen seda juba kirjutanud,et miks teil seda kaalu üldse vaja on???????
2.Alla 3 t pilli on tänast tehnikat vaadates teil suht ebareaalne toota jne.
3.Kui kehtestate mingi häguse piiripealse numbri,kes neid pille kaaluma hakkab ja kuidas ??????
Edasi mõelge ise,pange ennem oma pillid käima ja vintsid ette mis reaalselt töötavad jne.
Vaadake tulemusi,kui jõhkralt on võitnud eriti rõvedaks saetud väiksed veokad jne.Eriti nagu pole ju?
See,et Ridala on oma pilliga vaeva näinud ja sinna vähe kvaliteetsema karpa peale aretanud,et see pill töötaks pole nagu eriline argument,et"tra muidu oleks võitnud,aga tal oli liiga kerge pill"kuigi enda sahver kooles esimese ringi esimesel kolmandikul jne
Olles seda nalja aastaid kõrvalt näinud ja ise autosi ehitades ,tean suht täpselt mida räägin.
Vaadates mõningate pillide tehnilisi lahendusi,siis ei teagi kas naerda,või nutta,igaljuhul inseneerid jääks sõnatuks mõningate lahendustega selle klassi pärlitega
2.Alla 3 t pilli on tänast tehnikat vaadates teil suht ebareaalne toota jne.
3.Kui kehtestate mingi häguse piiripealse numbri,kes neid pille kaaluma hakkab ja kuidas ??????
Edasi mõelge ise,pange ennem oma pillid käima ja vintsid ette mis reaalselt töötavad jne.
Vaadake tulemusi,kui jõhkralt on võitnud eriti rõvedaks saetud väiksed veokad jne.Eriti nagu pole ju?
See,et Ridala on oma pilliga vaeva näinud ja sinna vähe kvaliteetsema karpa peale aretanud,et see pill töötaks pole nagu eriline argument,et"tra muidu oleks võitnud,aga tal oli liiga kerge pill"kuigi enda sahver kooles esimese ringi esimesel kolmandikul jne
Olles seda nalja aastaid kõrvalt näinud ja ise autosi ehitades ,tean suht täpselt mida räägin.
Vaadates mõningate pillide tehnilisi lahendusi,siis ei teagi kas naerda,või nutta,igaljuhul inseneerid jääks sõnatuks mõningate lahendustega selle klassi pärlitega
Proto
53951597
53951597
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2865
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Pole sel klassil häda midagi, paistab ka täitsa progressiivseid mõtteid ja kui sealt ebafunktsionaalne raud ära saagida, võiks tubli konkurentsieelise saada. Tegelikult ei ole nii, et ainult nii on ÕIGE, kuidas MINA teen. Valdav osa kodumaisest offroadist toimetab jäljendamise peal ja parema auto saab see, kes suudab parimaid jäljendada ja nende puudustest mööda hiilida. Veokates paistab rohkem loomingulisust, kusjuures mõistliku hinnaga. Tublid, kui suudate kallist võidurelvastumist ennetada (see on väga palju lihtsam kui tagajärgi siluda) ja miinimumkaal on selleks lihtsaim vahend ja küll need autod ka kuidagi kaalutud saavad, kui mitte enne, siis läbi ametlike protestide.Praks1 kirjutas:1.Olen seda juba kirjutanud,et miks teil seda kaalu üldse vaja on???????
2.Alla 3 t pilli on tänast tehnikat vaadates teil suht ebareaalne toota jne.
3.Kui kehtestate mingi häguse piiripealse numbri,kes neid pille kaaluma hakkab ja kuidas ??????
Edasi mõelge ise,pange ennem oma pillid käima ja vintsid ette mis reaalselt töötavad jne.
Vaadake tulemusi,kui jõhkralt on võitnud eriti rõvedaks saetud väiksed veokad jne.Eriti nagu pole ju?
See,et Ridala on oma pilliga vaeva näinud ja sinna vähe kvaliteetsema karpa peale aretanud,et see pill töötaks pole nagu eriline argument,et"tra muidu oleks võitnud,aga tal oli liiga kerge pill"kuigi enda sahver kooles esimese ringi esimesel kolmandikul jne
Olles seda nalja aastaid kõrvalt näinud ja ise autosi ehitades ,tean suht täpselt mida räägin.
Vaadates mõningate pillide tehnilisi lahendusi,siis ei teagi kas naerda,või nutta,igaljuhul inseneerid jääks sõnatuks mõningate lahendustega selle klassi pärlitega
Tehtud, mõeldud.
Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Kas on keegi kaalunud palju sellises vormis 66 kaalub. +-100kg
Netist vaadates on tehase andmed kõik kuidagi rasked, samas seal pole ju suurt midagi mis nii väga kaaluks.
Netist vaadates on tehase andmed kõik kuidagi rasked, samas seal pole ju suurt midagi mis nii väga kaaluks.
5I65692
Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Pakun silmajärgi umbes 2600-3200 kg ,sinna vahele peaks jääma sellisel kujul.
Sellest palju asjad tegelikult kaaluvad ja mida enamus arvab,et umbes 50 kg jne saad aru kui koos kaaluga autot ehitad,siis ei tundugi see asi nii lihtne enam.
Sellest palju asjad tegelikult kaaluvad ja mida enamus arvab,et umbes 50 kg jne saad aru kui koos kaaluga autot ehitad,siis ei tundugi see asi nii lihtne enam.
Proto
53951597
53951597
Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Eelmisel nädalal panin selle Urali(kaal 7,5t+pealisehitis) käima, millega sai kunagi 2012 aastal Klaperjahil käidud. Ei teinud Ural teist nägugi, kui 5 tonnise ZIL-i rondi treileri peale lükkas. 4-4,5 tonnine Nunnu tundub selle Urali kõrval üsna sõiduauto moodi aparaat.
Kui vaadata tehniliste reeglite alguses VEOK klassi kirjeldust:
• VEOK
3.2. VEOK
3.2.1. Üldist.
3.2.1.1. Sellesse klassi kuuluvad tehniliselt korras täisveolised veoautod, veovalemiga 4×4; 6×6; 8×8
Ja selle kirjelduse kõrvale asetada kaal 2000kg(Patrol Y61 tühikaal on 2300 kg), siis saate vist isegi aru, kui "mõistlik" on tulla rajale 6x6 või 8x8 veoautoga. Korra või kaks võib ju rajale tulla aga kaua Sa ikka oma raha eest lihtsalt teistele nalja teha viitsid.
Kuidas ja mida arvavad võistlejad veoautode kaalust ja suurusest on muidugi üks teema. Samas on väga oluline roll ka publikul, kelle arvamust ei maksaks alahinnata. Võime ju kuskil võsavahel lihtsalt niisama sõita ja pärast rääkida, kui kõvad mehed olime aga vaevalt, et selline võistlemine sõitjatele pikemas perspektiivis pinget pakuks.
Mulle tegelikult kohutavalt meeldib see, mida SIIL Truck Offroad Team oma fb lehel on kirjutanud: "Ainus, mis meid aitab on fännid, turbo ja konkurentide kaastunne". Selle viimase peale ei maksaks küll alati lootma jääda aga fännid ja turbo on kindlasti üliolulised
Kui vaadata tehniliste reeglite alguses VEOK klassi kirjeldust:
• VEOK
3.2. VEOK
3.2.1. Üldist.
3.2.1.1. Sellesse klassi kuuluvad tehniliselt korras täisveolised veoautod, veovalemiga 4×4; 6×6; 8×8
Ja selle kirjelduse kõrvale asetada kaal 2000kg(Patrol Y61 tühikaal on 2300 kg), siis saate vist isegi aru, kui "mõistlik" on tulla rajale 6x6 või 8x8 veoautoga. Korra või kaks võib ju rajale tulla aga kaua Sa ikka oma raha eest lihtsalt teistele nalja teha viitsid.
Kuidas ja mida arvavad võistlejad veoautode kaalust ja suurusest on muidugi üks teema. Samas on väga oluline roll ka publikul, kelle arvamust ei maksaks alahinnata. Võime ju kuskil võsavahel lihtsalt niisama sõita ja pärast rääkida, kui kõvad mehed olime aga vaevalt, et selline võistlemine sõitjatele pikemas perspektiivis pinget pakuks.
Mulle tegelikult kohutavalt meeldib see, mida SIIL Truck Offroad Team oma fb lehel on kirjutanud: "Ainus, mis meid aitab on fännid, turbo ja konkurentide kaastunne". Selle viimase peale ei maksaks küll alati lootma jääda aga fännid ja turbo on kindlasti üliolulised
Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Ei noh, andke meile ka pisut aega õppida ja katsetada Nunnu ja Võsakunn on siiski põhimõtteliselt telgi või lageda taeva all sündinud projektid.Praks1 kirjutas: See,et Ridala on oma pilliga vaeva näinud ja sinna vähe kvaliteetsema karpa peale aretanud,et see pill töötaks pole nagu eriline argument,et"tra muidu oleks võitnud,aga tal oli liiga kerge pill"kuigi enda sahver kooles esimese ringi esimesel kolmandikul jne
Olles seda nalja aastaid kõrvalt näinud ja ise autosi ehitades ,tean suht täpselt mida räägin.
Kui nüüd asjast rääkida, siis 2,5 tonni kaaluv veoauto saab sõita ju ET2 klassis, kus on lubatud kaal kuni 3,5 tonni. Aga millegipärast ei taha ta sinna minna. Seal tunneks ta ennast võrreldes teiste ET2 autodega täpselt nagu elevant portselanipoes. Kui 5 tonnine IFA või sama raske ZIL VEOK-i klassis ennast sedasi tundma peavad, siis nendel pole enam kuhugi minna ja seega jäävad nad pigem koju.
Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Ära nüüd üldista et Ifaga ei julgeta ,et2 sõitta. Kui ma õieti mäletan siis Praksiga mõtlesime vist ridalas Ifaga kunagi et2 peale minna.Jäi see projekt pigem õhtuse alkoholismi taha kui tahtejõu või hirmu taha et teised kerged ja kiired.Ural 6x6 kirjutas:Ei noh, andke meile ka pisut aega õppida ja katsetada Nunnu ja Võsakunn on siiski põhimõtteliselt telgi või lageda taeva all sündinud projektid.Praks1 kirjutas: See,et Ridala on oma pilliga vaeva näinud ja sinna vähe kvaliteetsema karpa peale aretanud,et see pill töötaks pole nagu eriline argument,et"tra muidu oleks võitnud,aga tal oli liiga kerge pill"kuigi enda sahver kooles esimese ringi esimesel kolmandikul jne
Olles seda nalja aastaid kõrvalt näinud ja ise autosi ehitades ,tean suht täpselt mida räägin.
Kui nüüd asjast rääkida, siis 2,5 tonni kaaluv veoauto saab sõita ju ET2 klassis, kus on lubatud kaal kuni 3,5 tonni. Aga millegipärast ei taha ta sinna minna. Seal tunneks ta ennast võrreldes teiste ET2 autodega täpselt nagu elevant portselanipoes. Kui 5 tonnine IFA või sama raske ZIL VEOK-i klassis ennast sedasi tundma peavad, siis nendel pole enam kuhugi minna ja seega jäävad nad pigem koju.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Kui mees sööb, siis mees on tugev ja kui mees joob, siis mees on julge Ega seda spordi tegemist ei tohikski üleliia tõsiselt võtta. Selles osas jagan täiesti Sinu arvamust, et nalja peab ka saama ja kui keegi teine seda ei tee, siis tuleb see töö ka ise ära teha.heints kirjutas:Ära nüüd üldista et Ifaga ei julgeta ,et2 sõitta. Kui ma õieti mäletan siis Praksiga mõtlesime vist ridalas Ifaga kunagi et2 peale minna.Jäi see projekt pigem õhtuse alkoholismi taha kui tahtejõu või hirmu taha et teised kerged ja kiired.Ural 6x6 kirjutas:Ei noh, andke meile ka pisut aega õppida ja katsetada Nunnu ja Võsakunn on siiski põhimõtteliselt telgi või lageda taeva all sündinud projektid.Praks1 kirjutas: See,et Ridala on oma pilliga vaeva näinud ja sinna vähe kvaliteetsema karpa peale aretanud,et see pill töötaks pole nagu eriline argument,et"tra muidu oleks võitnud,aga tal oli liiga kerge pill"kuigi enda sahver kooles esimese ringi esimesel kolmandikul jne
Olles seda nalja aastaid kõrvalt näinud ja ise autosi ehitades ,tean suht täpselt mida räägin.
Kui nüüd asjast rääkida, siis 2,5 tonni kaaluv veoauto saab sõita ju ET2 klassis, kus on lubatud kaal kuni 3,5 tonni. Aga millegipärast ei taha ta sinna minna. Seal tunneks ta ennast võrreldes teiste ET2 autodega täpselt nagu elevant portselanipoes. Kui 5 tonnine IFA või sama raske ZIL VEOK-i klassis ennast sedasi tundma peavad, siis nendel pole enam kuhugi minna ja seega jäävad nad pigem koju.
Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Miks sa võtad ühest klassist miinimumkaalu ja teisest maximumi? Kui palju on ET -2 sinna maximumi poole kalduvaid isendeid täna, mis ka radadel liiguvad ja midagi saavutavad? OK see 2T on tõesti veidike liiga vähe, aga et asi edasi areneks, nagu teistes klassides, siis liiga suur miinimum võtab igasuguse tahtmise ka midagi teistmoodi teha ära. Väga lihtne on võtta mingi vana ja raske jupp ja autole külge kruvida/keevitada, aga ongi vaja uusi ja huvitavaid lahendusi, et asi edasi areneks. Ei ole Nunnu & co ainukesed, kes presendi all autosid ehitavad.
SAMRU
5026744
5026744