Kõikidesse klassidesse puutuvalt peaks lähtuma enamuste huvist. Ei saa teha klassi, või rada paarile autole.
Nüüd siis ongi see peeglisse vaatamise koht, et kas ikka päriselt tahaks võidu sõita, või tahaks hoopis kuidagi endale tehnilist eelist saada?
Kui vints ei luba TR1`te, siis on variant minna vabasse. Kui ratta poolest vabasse ei mahu, võib minna TR3`e. Tr3 klassi üritatakse teatavasti MudEst võistlusel jagada kaheks, üle ja alla 1800 kg. Rada on teatavasti Sirgalas kerge olnud. Miks mitte siis suure rattaga vaba masinaga kolme rajal ja arvestuses sõita? Kui nüüd argumendiks tuua, et masin pole konkurentsivõimeline, siis pole ju mõtet kodustki välja tulla... või on kohe võidumõtted peas? Ähh, minge sõitma, proovige enda ja masina võimed võrreldes klassi tippudega ja kõik peaks võidus olema. Küll see autogi siis kunagi konkurentsivõimeliseks saab, kui meeskond seda väga tahab.
Kui aga kunagi huvilisi rohkem tekib siis pole ju probleem nö. TR2 Või vaba+ uuesti ellu kutsuda. Tehniliselt aga oli või on TR2 ja Vaba+ kõige ebaõnnestunum klass üldse, kuna tehnika lihtsalt ei kestnud ja ega ta ka nüüd kestma hakka.
