KRAZ-il kaalub ainult nimi juba 3,5 tonniPoissmehed kirjutas:Äkki siis KRAZ-id soetama......tarime nad kohale,sõidame maa alla kinni ja lähme koju.....
VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Rajad saab lihtsa vaevaga vastavalt olukorrale ja autodele ümber tõsta. See, et tõelised veokad nüüd maa alla hakkavad jääma, seda ei soovi keegi.
t:52 08 203
Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Ural 6x6 kirjutas:Miks nii mürgiselt? Mis need valimised siia puutuvad? Ütleks, et peale valimisi saab tööd olema rohkem kui enne. Tehke mida tahate, kolhoos on ennast positsioneerinud raskema raua austajate sekka ja kui kogu tsunft liigub sinna ET2 klassi poole, siis meie huvi VEOK klassi osas saab olema üsna tagasihoidlik. Nii ET1 kui ET 2 klassis on kaalupiirang kuni 3,5 tonni ja ET2 klassis on lisaks ka ratta suurus piiramata - ei näe nagu erilist põhjust, miks peaks olema veel üks klass alla 3,5 tonnistele autodele. On üsna suur vahe, kas panna liikuma 2 või 4 tonni rauda. Kui otsustatakse, et veok peaks ka edaspidi kaaluma 2 tonni, siis las ta olla. Võistlustel osalemine on siiani olnud ja loodetavasti on ka edaspidi vabatahtlik.samur kirjutas:Huvitav huvitav, kas järgmisel aastal kõige suurema osavõtjate arvuga klass tekkimas - või on peale valimiste lõppu agitaatoritel vaba aega küllaga.
Sorry, kui kedagi teie tiimist solvasin, lihtsalt tekkis selline mõte.
Arutelu all on MIN kaal, aga alati võib raskema teha, MAX kaalu ju keegi ei pane. Ka teistes klassides on autode kaaluvahed ligi kahekordsed.
SAMRU
5026744
5026744
Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Lihtne küsimus,kui palju kaalub täna kõige kergem veok,mis rajal ? Ja kas ta on mingi tulemuse kah saavutanud ?
Ma arvan,et stiilis vastused ei huvita ,reaalne kaal
Ma arvan,et stiilis vastused ei huvita ,reaalne kaal
Proto
53951597
53951597
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Loen ja loen neid teemasid, aga refentsarvudena võiks keegi kirja panna, millised on enim levinud "doonorautode" tehase andmetes kirjas olevad tühimassid.
Näiteks vintsiga ported:
GAZ66
GAZ63
UNIMOG 404
UNIMOG 406
IFA L60
jne
Kergkaallaste alla lähevad ilmselt suuremad USA kastikad, 4x4 GAZ väikeveokid, hüpoteteiline 4x4 Multicar, jne.
Näiteks vintsiga ported:
GAZ66
GAZ63
UNIMOG 404
UNIMOG 406
IFA L60
jne
Kergkaallaste alla lähevad ilmselt suuremad USA kastikad, 4x4 GAZ väikeveokid, hüpoteteiline 4x4 Multicar, jne.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Need tehase kaalud ei ole olulised kuna võistlusauto kaal on midagi muud.. Olulised on autod mis reaalsed sõidavad ja suudavad lõpetada mitte ei sure esimesse lompi. Vaatasin viimast sõitu Antsumäel ja küsiks niiöelda kolhoosimeestelt kas see et teie autod poodiumile ei jõudnud oli tingitud sellest ,et esikolmikul oli kaalueelis või võis põhjus mujal olla? Hetkel on olemas nii mõnigi väga viisakas veok mis suudab võistluse lõpetada ja näeb normaalne välja,milleks sinna rauda juurde riputama hakata?
Antsumäel oli 2 veokat mis ei olnud veoka nägu, Samru ja Rooste kas need on need autod kelle pärast peaks ka kõik teised endale rauda külge kleepima hakkama? Kas näiteks Ridala ja Poissmeeste autod ei ole hetkel Täisväärtuslikud võistlus veokad kui nei kaalu nats vähem kui 3,5t? Mõistlik oleks teha mingi 3 t min kaal ja kui tahetakse piirata putukate rajaletulekut võiks veokale teha auto min pikkuse millest lühem ei tohi olla.
Antsumäel oli 2 veokat mis ei olnud veoka nägu, Samru ja Rooste kas need on need autod kelle pärast peaks ka kõik teised endale rauda külge kleepima hakkama? Kas näiteks Ridala ja Poissmeeste autod ei ole hetkel Täisväärtuslikud võistlus veokad kui nei kaalu nats vähem kui 3,5t? Mõistlik oleks teha mingi 3 t min kaal ja kui tahetakse piirata putukate rajaletulekut võiks veokale teha auto min pikkuse millest lühem ei tohi olla.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Kui mootor lõpetab töölepingu on üsna raske edasi sõita. Aga otsustage, kuidas tahate. Millegi pärast on mul tunne, et meile aitab juba sellest jamast. Kui meil on mingid seisukohad ja julgeme neid ka välja öelda, siis peetakse meid pahadeks. Edu teile.heints kirjutas:Need tehase kaalud ei ole olulised kuna võistlusauto kaal on midagi muud.. Olulised on autod mis reaalsed sõidavad ja suudavad lõpetada mitte ei sure esimesse lompi. Vaatasin viimast sõitu Antsumäel ja küsiks niiöelda kolhoosimeestelt kas see et teie autod poodiumile ei jõudnud oli tingitud sellest ,et esikolmikul oli kaalueelis või võis põhjus mujal olla? Hetkel on olemas nii mõnigi väga viisakas veok mis suudab võistluse lõpetada ja näeb normaalne välja,milleks sinna rauda juurde riputama hakata?
Antsumäel oli 2 veokat mis ei olnud veoka nägu, Samru ja Rooste kas need on need autod kelle pärast peaks ka kõik teised endale rauda külge kleepima hakkama? Kas näiteks Ridala ja Poissmeeste autod ei ole hetkel Täisväärtuslikud võistlus veokad kui nei kaalu nats vähem kui 3,5t? Mõistlik oleks teha mingi 3 t min kaal ja kui tahetakse piirata putukate rajaletulekut võiks veokale teha auto min pikkuse millest lühem ei tohi olla.
Tervitades
Mati
Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Selleni tahtsingi jõuda ,et need pajad oleks ka siis laiali läinud kui kellegi teise auto oleks pool tonni raskem olnud.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Eelmises teemas jõudis jutt võistlusel sõitvate autode kaaludeni ning paar masinat sai ka ära kaalutud.
Rohkem konkreetseid kaalunumbreid ei olnud keegi valmis avaldama.
Rohkem konkreetseid kaalunumbreid ei olnud keegi valmis avaldama.
-
- Rookie
- Postitusi: 4
- Liitunud: N Mär 09, 2017 7:10 pm
Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Antsumäel oli 2 veokat mis ei olnud veoka nägu, Samru ja Rooste kas need on need autod kelle pärast peaks ka kõik teised endale rauda külge kleepima hakkama? Kas näiteks Ridala ja Poissmeeste autod ei ole hetkel Täisväärtuslikud võistlus veokad kui nei kaalu nats vähem kui 3,5t? Mõistlik oleks teha mingi 3 t min kaal ja kui tahetakse piirata putukate rajaletulekut võiks veokale teha auto min pikkuse millest lühem ei tohi olla.[/quote]
Rooste putukas kais kaalul ja oli 3060 kg. Olen teadlik et Poissmehed ja Ridala kaaluvad vähem. Minimaalne telje vahe 2300mm hakkab kehtima alates 2019, Roostel on teljevahe 2450mm. Lühemaks sai tehtud sellepärast, et kurvid on tehtud atv-dele mitte veokatele.
Rooste putukas kais kaalul ja oli 3060 kg. Olen teadlik et Poissmehed ja Ridala kaaluvad vähem. Minimaalne telje vahe 2300mm hakkab kehtima alates 2019, Roostel on teljevahe 2450mm. Lühemaks sai tehtud sellepärast, et kurvid on tehtud atv-dele mitte veokatele.
-
- Rookie
- Postitusi: 4
- Liitunud: N Mär 09, 2017 7:10 pm
Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Kui sa just pead teadma siis Ummer kaalub 4080kgvõsakunn kirjutas:Eelmises teemas jõudis jutt võistlusel sõitvate autode kaaludeni ning paar masinat sai ka ära kaalutud.
Rohkem konkreetseid kaalunumbreid ei olnud keegi valmis avaldama.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4477
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Mille poolest Samru ei ole veoka nägu ? - et kabiinile ette tehtud nina ei ole ilus ?heints kirjutas:Antsumäel oli 2 veokat mis ei olnud veoka nägu, Samru ja Rooste kas need on need autod kelle pärast peaks ka kõik teised endale rauda külge kleepima hakkama?
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Kolhoosi liikmete arvamus on olnud ja on ka edaspidi, et täna rajal olevad masinad jäägu nagu on. Meie eesmärk pole olnud kedagi ära keelata. Küsimus on, milline saab olema järgmine veok, mille ehitame. Kui reeglid lubavad ka edaspidi põhimõtteliselt ET2 autoga veoki klassis sõita, siis sellise auto ehitamise vastu puudub huvi. Oleme veendumusel, et veoautode klassis ei peaks hakkama raame auklikuks puurima ja sillatalasid õhemaks käiama.
Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Siil, Hummer, Rooste kirjutas:Kui sa just pead teadma siis Ummer kaalub 4080kgvõsakunn kirjutas:Eelmises teemas jõudis jutt võistlusel sõitvate autode kaaludeni ning paar masinat sai ka ära kaalutud.
Rohkem konkreetseid kaalunumbreid ei olnud keegi valmis avaldama.
Korralik aparaat ikka
Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi
Ilus ei ole ta nagunii(auto ju ikkagi mitte naisterahvas). Aga need kaks autot mille ma välja tõin sarnanevad visuaalselt kõige vähem veoutoga pigem meenutavad et2.MahviaDeTyrk kirjutas:Mille poolest Samru ei ole veoka nägu ? - et kabiinile ette tehtud nina ei ole ilus ?heints kirjutas:Antsumäel oli 2 veokat mis ei olnud veoka nägu, Samru ja Rooste kas need on need autod kelle pärast peaks ka kõik teised endale rauda külge kleepima hakkama?
Kuidas siis see välja hakkab nägema,et olemasolevad autod jäävad vabakaalu aga uued peavad üle 3,5t olema??Kas keegi hakkab neid iga võistlus kaaluma? Minu pill kaalus miski 6t ja ka pärast kaalujälgimist jääb ta raskeks.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944