Nifa21 - Niva ehitus
Moderaatorid: Landy, Moderators
Re: Nifa21 - Niva ehitus
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Re: Nifa21 - Niva ehitus
Tagumise stange ehitus. Sai pandud poltidega läbi pagassi põranda, pealtpoolt raudplaadid vastu. Kui väljatõmbamise aasad tulevad toru külge, siis peab kogu süsteemi veel omakorda kinnitama ristiraami külge, mis tagasilla peal kere küljes. Häda selles, et kõiki asju ei suuda ühekorraga välja mõelda, töökäigus tuleb palju esialgsed mõtteid tihtipeale ümber teha...
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Nifa21 - Niva ehitus
Ma ei saa hästi nede kerest kitsamate stangede mõttetst aru? Ei jää enam ühtegi asja, mis metsa tiibade nurki kaitseks.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Nifa21 - Niva ehitus
Arvatavasti teengi nad kunagi ümber. Need nagu katsetamise/proovimise/vaatamise tööd. Nagu ütlesin eelmises postis, siis kõike ei oska ettenäha, tahaksin panna originaale tagasi mingil hetkel, aga nii, et mulle endale ka meeldiks. Originaalseades originaalid ei meeldi mulle.
Kui alguses selle auto ette võtsin, siis oli suur tahtmine kiiresti asi valmis saada, et sõita. Peale seda, kui vend endale Niva ostis, enam kiiret kokku ladumisega ei ole, praeguse sõidujanu saab tema omaga rahuldatud.
Olen avastanud, et ehitamine pakub head ajaviidet, kus igapäeva sodielu ununeb... seega kiiret pole ja saangi ehitada ja ümberehitada ja proovida jne.
Natuke tegelt tahaks juba sõita ka, aga tähtaeg kukub järgmine september, siis saab vanem poiss load kätte
Kui alguses selle auto ette võtsin, siis oli suur tahtmine kiiresti asi valmis saada, et sõita. Peale seda, kui vend endale Niva ostis, enam kiiret kokku ladumisega ei ole, praeguse sõidujanu saab tema omaga rahuldatud.
Olen avastanud, et ehitamine pakub head ajaviidet, kus igapäeva sodielu ununeb... seega kiiret pole ja saangi ehitada ja ümberehitada ja proovida jne.
Natuke tegelt tahaks juba sõita ka, aga tähtaeg kukub järgmine september, siis saab vanem poiss load kätte
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Nifa21 - Niva ehitus
Originaalstange ei kaitse eriti.
http://www.landy.ee/niva/galerii/2005/200905/index.htm
Kohtumine käsivarre jämeduse kasega metsatee veeres.
http://www.landy.ee/niva/galerii/2005/200905/index.htm
Kohtumine käsivarre jämeduse kasega metsatee veeres.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Nifa21 - Niva ehitus
Kui teepealse kiirusega 30-40km/h puusse panna, siis ei aita põrkeraual istuv vanajumal ise ka. Niva põrkeraud kindlasti üks tugev tükk.
Kui nüüd mõelda, et tahan panna sama pika toru, kui orig.põrkeraud, esimesi tiiva nurkasi kaitsma, siis peab ta ikka väga tummisest materjalist olema või siis peab toru välimine ots olema toetatud kuskile raamile, sest orig.kinnitused suht auto keskel ja jõuõlg toru välimistes otstes suht suur... Minu maamehe matemaatika!
Kui nüüd mõelda, et tahan panna sama pika toru, kui orig.põrkeraud, esimesi tiiva nurkasi kaitsma, siis peab ta ikka väga tummisest materjalist olema või siis peab toru välimine ots olema toetatud kuskile raamile, sest orig.kinnitused suht auto keskel ja jõuõlg toru välimistes otstes suht suur... Minu maamehe matemaatika!
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: Nifa21 - Niva ehitus
Kui materjali valid, siis lähtu natuke materjali endast ka. Muidugi kui kõik "riiuli" peal olemas, siis teine asi. Mina väga tummist asja ei paneks, sest tummine asi kaalub Muidu hea ettevõtmine, edu ja jõudu
Terv. Villu
Terv. Villu
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Nifa21 - Niva ehitus
Konkreetsel juhul vikas mudset rööpast välja aglustiga "paarutades". Kiirust ei tea.Nifa21 kirjutas:Kui teepealse kiirusega 30-40km/h puusse panna, siis ei aita põrkeraual istuv vanajumal ise ka. Niva põrkeraud kindlasti üks tugev tükk.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Nifa21 - Niva ehitus
Saabusid venest asjad.
Esisilla "rakendus". Nüüd vist uutel Nivadel tehasest selline asi küljes. Ei old kallis ka, kruti külge ja ilus. Endal tuleb teha ainult kõrvad esisilla tala külge ja kinni keevitada.
Logarid. Tunduvad kvaliteetsed, kerged, hästi painutatavad.
Klapifreesi komplekt.
Vahetasin kaanel klapi juhtpuksid ära. Nüüd klapid enam pesas täpselt ei istu, vaja klapipesad üle freesida. Eelmised õlinäpud olid kõva porri kokku keeranud. üks klapipuks oli ise treitud vasest ja mõõdust väljas.
Kas keegi jagaks näpunäiteid freesimise asjus? Müüdi VAZ komplektina, aga freese kuidagi palju, miks nii?
Esisilla "rakendus". Nüüd vist uutel Nivadel tehasest selline asi küljes. Ei old kallis ka, kruti külge ja ilus. Endal tuleb teha ainult kõrvad esisilla tala külge ja kinni keevitada.
Logarid. Tunduvad kvaliteetsed, kerged, hästi painutatavad.
Klapifreesi komplekt.
Vahetasin kaanel klapi juhtpuksid ära. Nüüd klapid enam pesas täpselt ei istu, vaja klapipesad üle freesida. Eelmised õlinäpud olid kõva porri kokku keeranud. üks klapipuks oli ise treitud vasest ja mõõdust väljas.
Kas keegi jagaks näpunäiteid freesimise asjus? Müüdi VAZ komplektina, aga freese kuidagi palju, miks nii?
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: Nifa21 - Niva ehitus
Klapi pesal pole ainult üks tööpind, vaid 3 siis ilmselt. Täpsemalt ei viitsi valetada, ei ole ise väga kokku puutunud.
Terv. Villu
Terv. Villu
Re: Nifa21 - Niva ehitus
Nifa21 kirjutas:Saabusid venest asjad.
Esisilla "rakendus". Nüüd vist uutel Nivadel tehasest selline asi küljes. Ei old kallis ka, kruti külge ja ilus. Endal tuleb teha ainult kõrvad esisilla tala külge ja kinni keevitada.
Logarid. Tunduvad kvaliteetsed, kerged, hästi painutatavad.
Klapifreesi komplekt.
Vahetasin kaanel klapi juhtpuksid ära. Nüüd klapid enam pesas täpselt ei istu, vaja klapipesad üle freesida. Eelmised õlinäpud olid kõva porri kokku keeranud. üks klapipuks oli ise treitud vasest ja mõõdust väljas.
Kas keegi jagaks näpunäiteid freesimise asjus? Müüdi VAZ komplektina, aga freese kuidagi palju, miks nii?
Kui saladus ei ole kust kohast tellisid mul oleks ka vaja üht kmpl esisilla reduktori kinnitusi.
Re: Nifa21 - Niva ehitus
Terv
Vend tõi venest. Peaks jaanuaris uuesti minema. kui tahad midagi, anna teada, võib-olla saab kompunnida. Selle asjanduse saaks umbes 60-eur eest. Miks umbes?, sest hinnad võivad natuke kõikuda.
Esisilda on ka metallikorpusega saada, kus kõik need jupid juba küljes, selle hinda kahjuks ei tea, aga võib uurida.
MetsaVikatile tänud pildi eest, seda oligi vaja.
Vend tõi venest. Peaks jaanuaris uuesti minema. kui tahad midagi, anna teada, võib-olla saab kompunnida. Selle asjanduse saaks umbes 60-eur eest. Miks umbes?, sest hinnad võivad natuke kõikuda.
Esisilda on ka metallikorpusega saada, kus kõik need jupid juba küljes, selle hinda kahjuks ei tea, aga võib uurida.
MetsaVikatile tänud pildi eest, seda oligi vaja.
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Lihtsalt silmailuks
Lisan lihtsalt silmailuks paar pilti nivast mille leidsin ühelt euroopa väikesaarelt.
]
]
- Manused
-
- niva1.jpg (331.8 KiB) Vaadatud 9319 korda
Silmailuks
Leidsin sellise niva ühelt EU väikesaarelt. Lihtsalt silmailuks
Re: Nifa21 - Niva ehitus
Seda nimetatakse netikiusamiseks
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis