Uus punane Samurai :)

Moderaatorid: Stupiduser, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Uus punane Samurai :)

Postitus Postitas rommi »

Niisiis sai jälle oma autoparki veidi uuendatud ja hoovi vuras üks ilus punane Samurai :)

Pilt[/img]

http://www.4x4matk.ee/samurai/

Suzuki Samurai SJ.
Väljalaskeaasta: 1998
Mootor: 1.3 monopritsung, 51kw bens.
Sillad: Keerdvedrudel.
Lisavarustus: ABS, istmesoendused, rummulukud :)

Mootor on tip-top aga üht-teist nokitsemist leidub:
*vahekastist ei lähe aeglusti sisse. Kiire nelivedu lülitub ja toimib. (enamuse ajast kuulus see ühele omanikule ja talle oli suureks üllatuseks, et seal miski aeglusti ka veel on. Ühesõnaga, seda tuleb nüüd uurima hakata, kang liigub ka kahtlaselt raskelt.)
*sidur libiseb (sõita saab aga ilmselt mitte enam kaua)
*kojamehed ei liigu (mootor läbi)
*üks küljeklaas ei liigu (kukkus alla ja kinnitati statsionaarselt üles)
*tagaluugi lukk on p**se keeratud
*kõrvalistuja iste ei liigu

Rohkem esimese õhtuga probleeme ei täheldanud. Raam ja põhi paistsid väga korralikud, arvestades seda, et Eestist ostetud Samurai. Salongis kangide juures olev meelespea on ka lausa eesti keeles :)
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17434
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Sa nüüd Veiko ja Vaikoga samas "klubis" kelle spiraalidel samuraid. Neid olevat Eestis üldse vaid 10-kond tükki müüdud.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
runn
Rock Crawler
Postitusi: 622
Liitunud: R Aug 18, 2006 8:48 pm
Asukoht: Maakera
Kontakt:

Postitus Postitas runn »

Aeglusti ei lähe sise põhjus lihtne rooste : kangst läbi minev võll on sinna kinni jäänud ja ei lase seda paremale liikuda.
(Veiko autol oli sama ja meie omal ka) Remont lihtne .
Keerad aeglusti kangi nuppu maha ja ronid auto alla käes 4mm torn ja haamer. Vahekastist väljuva lülitus võlli seest tuleb välja lüüa toru tihvt (mis on risti võlliga) . :rpg ja käes ta ongi. Siis kruustangide vahele.

Tihvti on 5 korda lihtsam välja lüüa kui vahekast on maas.
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

runn kirjutas:Aeglusti ei lähe sise põhjus lihtne rooste : kangst läbi minev võll on sinna kinni jäänud ja ei lase seda paremale liikuda.
danke... proovin varsti järele.

vahepeal tegin korda sellised pisiasjad nagu küljeklaas (oli pesast välja tulnud), soojapuhuri kangi oli keegi sisse ära murdnud (keevitasin kinni), kõrvalistuja iste (oli kinni roostetanud).

Veel teha siis sidur, kasti võll, ukselukud, kojamehed. Mingeid normaalsemaid jalavarje oleks ka vaja... mis te sinna alla ajanud olete muidu? (ilma tõstmata)
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17434
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Palju häid ideid, ka rehvide osas:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=6075
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Madis »

rommi kirjutas: Mingeid normaalsemaid jalavarje oleks ka vaja... mis te sinna alla ajanud olete muidu? (ilma tõstmata)
Minu eelmisel võistlusautol Sukil TR1- es olid all 235/75/15 Insa Turbo. Liikus hästi ja sillajupid pidasid ka enamus ajast vastu. Ja alla läks nohinal. Ilmselt saab ka suuremat panna, aga vaevalt et sa tahad hakata pidevalt pulki vahetama.
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

Mats kirjutas:
rommi kirjutas: Mingeid normaalsemaid jalavarje oleks ka vaja... mis te sinna alla ajanud olete muidu? (ilma tõstmata)
Minu eelmisel võistlusautol Sukil TR1- es olid all 235/75/15 Insa Turbo. Liikus hästi ja sillajupid pidasid ka enamus ajast vastu. Ja alla läks nohinal. Ilmselt saab ka suuremat panna, aga vaevalt et sa tahad hakata pidevalt pulki vahetama.
Oluline et ei peaks masinat hetkel väga tõstma... jätan esialgu selliseks "igapäevaliikuriks" kuna ehitusse läheb preagu teine samurai. Olemasolevate slikkidega on ka aga veidi imelik ringi sõita.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Mul on küll vähe tõstetud kui isegi ilma tõstmata lähevad 235/75R15 sinna alla ilusti.Kasutan BFG AT.Neid sellepärast,et palju sõitu on kõval pinnasel ja asi natukenegi vaiksem oleks.

Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Madis »

rommi kirjutas:
Mats kirjutas:
rommi kirjutas: Mingeid normaalsemaid jalavarje oleks ka vaja... mis te sinna alla ajanud olete muidu? (ilma tõstmata)
Minu eelmisel võistlusautol Sukil TR1- es olid all 235/75/15 Insa Turbo. Liikus hästi ja sillajupid pidasid ka enamus ajast vastu. Ja alla läks nohinal. Ilmselt saab ka suuremat panna, aga vaevalt et sa tahad hakata pidevalt pulki vahetama.
Oluline et ei peaks masinat hetkel väga tõstma... jätan esialgu selliseks "igapäevaliikuriks" kuna ehitusse läheb preagu teine samurai. Olemasolevate slikkidega on ka aga veidi imelik ringi sõita.
Seda minagi et ilma tõstmata, sest TR1 teadupärast tõsta ju ei või. Seega tõstmata sobib 235/75/15 nagu tädile :D
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

niisiis auto saanud vahpeal "metsakõlbulikumaks" -

1) uued 29"x9.5"x15 M/T rehvid (Insa Dakar)
Pilt
Sai veidi uuritud ja asfaldile Sahara/Traction ikkagi väga ei sobi.
2) vahetatud sidur (peebu vana esialgu aga peab kenasti ja maksis 0.-)
3) remonditud esimene parempoolne freehub (vedru oli sees lahti tulnud)
4) tööle hakkas kas aeglusti, peale mõningast roostetõrjet. Iseenesest roostet seal niiväga polnudki aga auto oli 8a inimese käes, kes polnud kordagi aeglustit sisse lülitanud :)
5) uued amordid (Kyb-gaas), uued pidurikettad ja klotsid

Veel oleks vaja uut kojameestemootorit, kui kellelgi peaks üle olema, siis olen huvitatud.
Viimati muutis rommi, K Juun 13, 2007 11:48 pm, muudetud 1 kord kokku.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17434
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

rommi kirjutas:niisiis auto saanud vahpeal "metsakõrulikumaks" -

1) uued 29"x9.5"x15 M/T rehvid (Insa Dakar)Sai veidi uuritud ja asfaldile Sahara/Traction ikkagi väga ei sobi.
Kust selline teadmine?
Olen mõlema mustriga asfaldil sõinud ja ei ütleks, et vahet on.

Mudas on sahara küll etem. Sed võin kinnitada.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

Landy kirjutas: Kust selline teadmine? Olen mõlema mustriga asfaldil sõinud ja ei ütleks, et vahet on. Mudas on sahara küll etem. Sed võin kinnitada.
No juba selle järgi, et tootja reklaamib dakari kui 20% asfalt ja 80% offroad. Nii sahara kui traction on paremad mudas. Ma kipun siiski sama arvama, et dakar on nendest kõige rohkem selline "linnarehv" :)
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Vasta

Mine “Suzuki / Geo”