Kui aeglusti ka ei päästa, siis kuidas üldse buss peab hakkama saama - üle kändude?
Ainus buss mis minu arust siis sobib, pole aeglustiga ega kändudega probleeme, milles istekohti 14 ja load capacity on 5100lbs, on 412EP firmalt Bell. Lubadele tuleb muidugi mõni täht juurde teha aga asi see ära ole. Hinnaga on ainult natuke sedapsi.
http://www.bellhelicopter.com/commercial/bell-412ep
Olen natuke ronima pidanud mööda märksa hullemat pinda kui see droonipiltidel paistmas on. Kännud tuleb üle lõigata kui trajektoor ei võimalda mööda saada, kraavidesse tuleb midagi vähemalt põhja panna jne. Isegi kui tehnika suudaks ära ronida, siis tasub siiski teed kergendada sest kasvõi käru ja/või rehvid ei pruugi terveks jääda koorma tõttu. Aeglustiga tagurdamine on ka kiirem reeglina kui edaspidi minek, tuleb suuta rada nii leida/seada et saaks edaspidi kohale ja käru ära manööverdada, muidugi see pole lihtne - a kes ütles et peab olema. Alternatiivi ju ei ole (peale Bell'i).
Mul on lihtsalt kahju kui keegi üritaks volksuga (või muu praktiliselt mahtuniversaaliga) seda saavutada.
On selline ütlus - kui asi kõlbab kõige tegemiseks, siis ei kõlba ta mitte millekski.