Rida 5 mootorist on need. Vagil olid nukkvõllid ja tõukurid mingi aeg eriti pehmed.vreps kirjutas:Lihtsalt huvi pärast küsiks, et mis see nüüd teemasse puutub. Selliseid p...ses hüdrotõukureid on tõenäoliselt näinud igaüks kes vähegi mootorisse vaadanud on. Ja mitte ainult volkarilahto42 kirjutas:Mingi volkari tõukurid
B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
Moderaator: Moderators
Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
Kulla inimene, nukkvõlli ja nookurite probleem on selle kuulsa 2,5tdi V6 mootori teema ja võiks selle mõttetu vaidluse ära lõpetada, igal margil on omad fännid ja vaenlased ja mina ei kuulu kummagi hulka. Ma tean niigi, et peale 97-ndat aastat toodetud autod ongi loodud peale garantii lõppemist laiali kukkuma.ahto42 kirjutas:Rida 5 mootorist on need. Vagil olid nukkvõllid ja tõukurid mingi aeg eriti pehmed.vreps kirjutas:Lihtsalt huvi pärast küsiks, et mis see nüüd teemasse puutub. Selliseid p...ses hüdrotõukureid on tõenäoliselt näinud igaüks kes vähegi mootorisse vaadanud on. Ja mitte ainult volkarilahto42 kirjutas:Mingi volkari tõukurid
numerus stultorum, infinitus est
Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
Mis üldist arutelu ikka tekkida saab, kui lähtuda etteantud soovidest, mis on nüüd ju üsna konkreetsed. Ütleme et enamik B-kat "busse" ei vasta soovitud tingimustele, mis oleks pealt 2T lubatud haagisega, manuaal (!), 8+1 kohta. Ilmselt GAZ. Sprinter võibolla ka, ja võibolla Iveco. No ja L400, mitte L300. Hy H1 AWD on kuni 8 kohta (2+3+3) ja massi arvestades ta ei saaks vist olla 2T haagisele. Hinnakategooriat pole üldse mõtet puudutada enne kui valiku osas on selgus olemas.ardi kirjutas: Teemat tehes eeldasin, et tuleb üldisem arutelu 4x4 B-kat busside teemal.
Mul on üks suvenaaber, kellel T4 volkar, tõsi 1wheeldrive. See seisab enamuse suvest ühe koha peal, kui tegelane peab Talnasse tööle minema, läheb ta liinibussiga. Kui see volkpeletis tööle läheb siis esmased helid on ikka hämmastavad, stabiliseerub nii kuskil 3minuti jooksul ja hakkab meenutama mootoriheli (seda suvel, diisel, paneb ca kahe nädala takka käima). Ma pole GAZi elusana näinud hulk aega, aga ei usu et sel niisugune moto võiks peal olla. Aga ometi on tegelasel arvamine et pidada kõige paremas korras olema, kuigi tema varasem T3 roostetas küll sõidu pealt ära aga mootor oli nagu mootor.
9 kohalist volksu aga pole nagu näinud, max 2+3+3 on justkui olnud. Kui just Transporteri esirea 2+1 pole peale tõstetud...
Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
Nuka kulumine ei ole midagi uut ka 2,5 rida mootoritel, mida paigaldati Caravelledele ja Toaregidele, samuti teistele PD vanematel mootoritel.
H.
H.
Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
Oma point selles on, aga ilmselt on see regiooniti erinev. Usa kraam vist väga otseselt selle alla ei käi?vreps kirjutas: peale 97-ndat aastat toodetud autod ongi loodud peale garantii lõppemist laiali kukkuma.
Näiteks (jäädes "busside" juurde) CHRi Voyagerid olid kuulsad oma ATM kastide nõrkuse pärast (miks, on omaette teema), CHR aga alates 2003 muutis kasti ehitust nii et see oleks tugevam. Ma ostaks heal meelel 3,3 või 3,8 motoga AWD Voyageri alates 2003... kui neil poleks nii armetut kliirensit (isegi II põlve Voya suutis keret ja karpe säästa, kuigi sillad on samasugused). Ja lühikest Voyat pole nagu sealtmaalt AWD'na näinud...
Enivei, see "kuulus" kast on reinkarneeritud, kannab nime 41RFE ja leidub muuhulgas Jeep GC peal aastatel 2006-2008, mil enam AWD Voyasid ei tehtud, Pacifica oli samuti lõpetatud (2005?, nende 4x4 oli identne Voyaga). Nähtavasti liigub neid rahulikult peale garantiiaja lõppu veel küllaga.
Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
Ot veel vag mootorite kohta. Mul vennas autoremondis, käib igast raipeid sealt läbi, aga nuka probleemid on miskipärast Vag mootoritel enamasti. Ameerikas ka turbobensukalel nukk nõrk. PD mootoritel ka. Kashuks elab 2.5 TDI pärand neis edasi. Ei ole ka vaenlane, aga lihtsalt kui ühel margil on pidevalt sarnased mured, siis teeb ettevaatlikuks.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
usamosse kirjutas:Oma point selles on, aga ilmselt on see regiooniti erinev. Usa kraam vist väga otseselt selle alla ei käi?vreps kirjutas: peale 97-ndat aastat toodetud autod ongi loodud peale garantii lõppemist laiali kukkuma.
Näiteks (jäädes "busside" juurde) CHRi Voyagerid olid kuulsad oma ATM kastide nõrkuse pärast (miks, on omaette teema), CHR aga alates 2003 muutis kasti ehitust nii et see oleks tugevam. Ma ostaks heal meelel 3,3 või 3,8 motoga AWD Voyageri alates 2003... kui neil poleks nii armetut kliirensit (isegi II põlve Voya suutis keret ja karpe säästa, kuigi sillad on samasugused). Ja lühikest Voyat pole nagu sealtmaalt AWD'na näinud...
Enivei, see "kuulus" kast on reinkarneeritud, kannab nime 41RFE ja leidub muuhulgas Jeep GC peal aastatel 2006-2008, mil enam AWD Voyasid ei tehtud, Pacifica oli samuti lõpetatud (2005?, nende 4x4 oli identne Voyaga). Nähtavasti liigub neid rahulikult peale garantiiaja lõppu veel küllaga.
Selle kasti nimi kas mitte ei ole 45RFE?
H.
Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
Ja siis lõpuks selgub, et veerand sajandit vanade T4-dega tehakse raske töö ära, antakse hirmsalt tuld ja siis tuuakse remonti. Olulisemalt uuematega käiakse linnas, poes või kirikus. Ja need siis lagunevad vähem.
Ise sõidan aegajalt raskemaid vedusid 1991.a. T4-ga. Kestab kenasti kui hooldada korralikult. Väga rahul.
Ise sõidan aegajalt raskemaid vedusid 1991.a. T4-ga. Kestab kenasti kui hooldada korralikult. Väga rahul.
LR Defender 110 - 1997
Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
Jah krt, näe kirjutasin 41 sest mõte käis ümber 41TE/A604. Muidugi 45RFE.holari kirjutas: Selle kasti nimi kas mitte ei ole 45RFE?
H.
Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
Nagu ma aru sain, on uuema malli nelivedu, püsiv nelivedu ja veojõu kontroll piduritega? See ju paneb sidurile suure koorma.
On mõni neist ka vanakooli lahendusega, lülitatav esivedu või lukustatav keskdiffer?
On mõni neist ka vanakooli lahendusega, lülitatav esivedu või lukustatav keskdiffer?
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
Selline Sprinter mul oli mõnda aega, sellel oli lülitatav esivedu ja taga lukk. samad nupud paistavad ka sellel kuulutuse bussil olema.ardi kirjutas:Ma vaatasin just sedaLandy kirjutas:Indikatsiooniks kuni 12.00EUR 4WD busside valik Mobile portaalis:
https://mobile.carweb.eu/et/list?search ... kdlA170714
https://mobile.carweb.eu/et/list?search ... CfEA170714
Sekka on pritsindu ka mõned sõiduatod ja 7-kohalised mahtuniversaalid
https://mobile.carweb.eu/et/car?id=243762899&bc=2
Ei saa aru, kas on lülitatav esi(taga)vedi või on püsiv nelivedu ja keskdifrilukk?
Volkarite kohta ei oska ma seisukohta võtta.
Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
Transit teeb ka awd busse, iseasi kuidas see vedu on. Kohtade ja käru vedamisega peaks sobima.
5I65692
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2442
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
Aga viisakas on väita, et 4wedune pornstarter kulutab sõiduautoklassist, elik praegu nii kuus liitrit sajale? Mingi reaalsustaju võiks ikka säilida. 'vreps kirjutas: ...
Lambist lahmida ja kedagi jama ajamises süüdistada pole lihtsalt viisakas.
Mis vastupidavust puudutab, siis peale üksikute anomaaliate olen nõus küll: muresid on vähe ja need on laialt teada. Lisaks suudab iga sepp klonksvaagenit juhtmega lugeda, erinevalt merseedesest
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2442
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
Miks peaks libalukud panema suurema koormuse sidurile, kui tavapärane jäik 3-rattavedu?ardi kirjutas:Nagu ma aru sain, on uuema malli nelivedu, püsiv nelivedu ja veojõu kontroll piduritega? See ju paneb sidurile suure koorma.
On mõni neist ka vanakooli lahendusega, lülitatav esivedu või lukustatav keskdiffer?
ETS toimimist näeb hästi siin, 11 minuti kandis:
https://www.youtube.com/watch?v=0bUXgSTAaQ8
Ma pean häbiga tunnistama auku tsiviliseerituses, et Sprinteril oli valikus lülitatav nelivedu.
Ühe kodaniku mõtteid sel teemal:
http://sprintervanusa.com/2016/08/25/fo ... -sprinter/
Eesti oludes tuleb lisada, et Silber on naljakoht ning Lesvenil tööd niigi kuhjas. Õnneks Ardi ei ela kuigi kaugel Keilast, kus Keila autokeskus oskab ja tahab MB nelikutega tegelda. Siinkohal on oluline mitte segi ajada Keila Pakiautokeskusega, mille kohta häid sõnu harvadel jagub...
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
T4, 2,5tdi, reaalne kütusekulu 8+/100le, (lühikesed sõidud, haagis, linn jms). Kui haagiseta, pikemad sõidud ja paremat jalga kontrollid, siis paagitäiega (70+l) pea 1000km sõita pole probleem.v6sa kirjutas:Aga viisakas on väita, et 4wedune pornstarter kulutab sõiduautoklassist, elik praegu nii kuus liitrit sajale? Mingi reaalsustaju võiks ikka säilida. 'vreps kirjutas: ...
Lambist lahmida ja kedagi jama ajamises süüdistada pole lihtsalt viisakas.
Mis vastupidavust puudutab, siis peale üksikute anomaaliate olen nõus küll: muresid on vähe ja need on laialt teada. Lisaks suudab iga sepp klonksvaagenit juhtmega lugeda, erinevalt merseedesest
Lagunemise protsent on siiski natuke ... mitte hiacelik. Pidevat tähelepanu ja hoolt vajav isend 350tkm), roolilatt, pooltelje tugilaager, poolteljeots, pumba häälestus 1x aastas, lekkivad voolikud, genekas, vändaotsa leevendus puksid jpm paari viimase aastaga (30tkm).
ps. Lugeda oskavad paljud, tõeseid järeldusi teha vähemad.