Vaja kontrollida veermik ja ülekande osad

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

KRANTS
Mudder
Postitusi: 69
Liitunud: K Nov 30, 2016 4:56 am
Asukoht: Tallinn

Re: Vaja kontrollida veermik ja ülekande osad

Postitus Postitas KRANTS »

kalle211 kirjutas:viska külili auto alla ja vaata mis vigurid seal on. Kui huvi võid sõita Märjamaale ja ma vaatan ise üle . :)
:D Hea pakkumine :D
Pean varianti kaaluma ja mõtlema, kas sinnakanti või pärnu poole on lähiajal asja :D
Kasutaja avatar
metsapoolne
Mudder
Postitusi: 99
Liitunud: E Aug 22, 2016 11:05 pm
Asukoht: Lõuna-Eesti

Re: Vaja kontrollida veermik ja ülekande osad

Postitus Postitas metsapoolne »

Kalill kirjutas:Kokkujooks, külg -ja pikikalle on autodata järgi regullitavad. Ekstsentriliste seibidega poldid teevad reguleerimist natuke mugavamaks ainult.. Paaril korral oleme puksid tühjaks puurinud ja tavalised poldid pannud. Sorentot veel pukis käinud ei ole. Mingi valik reg. polte ka riiulist võtta..

Homme, kui aega ja meeles on võin stendi programmist ka vaadata mida sättida saab (programm ka autodata andmebaasiga)

Kalev
@Abja Autokeskus

Kas te teete seal sillastendi ka? Mul üks masin käis eelmine aasta Viljandi Unistaris...väga *tark* koht on. Suutsid stendis kokkujooksu veel hullemaks regullida kui ta enne oli, peale mida on kõik allolevad rehvid üht või teistpidi söödud..
Kui teil asjalik koht ja mees selle töö tegemiseks olemas, hoiaks üle 400km kütteraha kokku...
´Sina otsustad suuri asju ja mina väikeseid asju...ning seda kas asjad on suured või väikesed!´
Chevy Tahoe 5.3L Vortec V8
Kasutaja avatar
Kalill
Rock Crawler
Postitusi: 542
Liitunud: P Jaan 09, 2011 9:04 pm

Re: Vaja kontrollida veermik ja ülekande osad

Postitus Postitas Kalill »

Värske 3D pink olemas jah. Hetkel nädala jagu järjekorda. Täpsem jutt PS.
KRANTS
Mudder
Postitusi: 69
Liitunud: K Nov 30, 2016 4:56 am
Asukoht: Tallinn

Re: Vaja kontrollida veermik ja ülekande osad

Postitus Postitas KRANTS »

Lõpuks ometi siis auto all käidud. Jah, alumises õõtsas on vastav polt olemas.
Pilt
Paraku pole seda isegi üritatud keerata ega puudutada.. Ei tea, millega need mehed mõtlevad...

Lasin uusesti ka pidurid üle vaadata... Pidurisadulad avanevad korralikult, pidurid peal pole... Ei tea, millest vibratsioon peal on...
Samas oli vahepeal kässar ära väsinud ja enam ei hoidnud kallaku peal üldse. Seda lasin regullida. Nüüd hoiab kallaku peal, aga vibra on veel jõhkram. Vasak tagumine velg on kuum. Kuigi remondimees ütles, et seda poolt keeras just vähem peale...
On kellelgi näpunäiteid, kuidas seda regullida nii, et kässar peaks, aga sõidu ajal kinni ei hoiaks? Või on siin Tallinnas või lähkümbruses kedagi, kes selle mingi tasu eest korrektseks reguleeriks?


Ka selgus autoaluses vaatluses, et vahekasti korpuse vahelt lekib õli. Kas see võib ka vibratsiooni põhbustada, kui esimese kardaani ots kuival on? Kuidas see sisu lahendatud on? Kas ln võimalik, et on mingid vaheseinad ja esimene kardaan jääb enne kuivale, kui tagumine või peaks nad koos kuivale jääma?
Õli välja laskmise punn on näha, aga kuskohast seda õli juurde lisatakse?
Kasutaja avatar
RistoRR
Rock Crawler
Postitusi: 890
Liitunud: N Mai 23, 2013 10:07 pm
Asukoht: Viru-Jaagupi/Rakvere
Kontakt:

Re: Vaja kontrollida veermik ja ülekande osad

Postitus Postitas RistoRR »

Suure tõenäosusega need regullpoldid seal enam ei liigu ka.
Kässarist on meil varesemalt siin kuskil juba juttu olnud, regull on mõtetu kui asjad ei liigu, vasak jooksebki peale. Ja oskab ketta suurepäraselt pe**e ka keerata.
Vahekastis ei ole mingeid seinu ega sektsioone ja kardaan ise kui selline ei saa mingit õlitust, vaid ülekande tarbeks on õli :D
Õli saad lisada kui eemaldad vahekasti küljest vibra summuti, ehk siis selle nelja poldiga kinnituva raudkolaka. Seal all on samasugune punn nagu väljalaskmisekski.
Patrol Y60 35'' Silverstone
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
KRANTS
Mudder
Postitusi: 69
Liitunud: K Nov 30, 2016 4:56 am
Asukoht: Tallinn

Re: Vaja kontrollida veermik ja ülekande osad

Postitus Postitas KRANTS »

Kui see juba tüüpviga, et vasak peale jookseb, siis on kindlasti selle ka mingi lahendus? Midsgi vaja välja vahetada?
Kasutaja avatar
RistoRR
Rock Crawler
Postitusi: 890
Liitunud: N Mai 23, 2013 10:07 pm
Asukoht: Viru-Jaagupi/Rakvere
Kontakt:

Re: Vaja kontrollida veermik ja ülekande osad

Postitus Postitas RistoRR »

Silla küljes pendelhoob vajab modimist.
Patrol Y60 35'' Silverstone
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
KRANTS
Mudder
Postitusi: 69
Liitunud: K Nov 30, 2016 4:56 am
Asukoht: Tallinn

Re: Vaja kontrollida veermik ja ülekande osad

Postitus Postitas KRANTS »

RistoRR kirjutas:Silla küljes pendelhoob vajab modimist.
Lihtsalt näppida või välja vahetada?
Kasutaja avatar
RistoRR
Rock Crawler
Postitusi: 890
Liitunud: N Mai 23, 2013 10:07 pm
Asukoht: Viru-Jaagupi/Rakvere
Kontakt:

Re: Vaja kontrollida veermik ja ülekande osad

Postitus Postitas RistoRR »

Lihtsalt näppida.
Patrol Y60 35'' Silverstone
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
KRANTS
Mudder
Postitusi: 69
Liitunud: K Nov 30, 2016 4:56 am
Asukoht: Tallinn

Re: Vaja kontrollida veermik ja ülekande osad

Postitus Postitas KRANTS »

Ok.
Aga keegi ehk annab mingit täpsemat seletust? :roll:
KRANTS
Mudder
Postitusi: 69
Liitunud: K Nov 30, 2016 4:56 am
Asukoht: Tallinn

Re: Vaja kontrollida veermik ja ülekande osad

Postitus Postitas KRANTS »

Nüüd tükk aega pole kässarit kasutanud, sest kui kasutada, siis on tükk aega jälle kinni. Käisin siis väikesel testsõidul Laagrist Valingule ja tagasi. Endiselt on stabiilne vibratsioon sees. Tagasiteel Maximarketi juures hakkas ikka koledasti vibreerima ja väristama ja sai teeäärde võetud. Korraks seisma ja edasi, olukord jälle rahulik.
Valingul maha keerates, aga tundus, et rool on raskem, kui muidu normaalne oleks. Kas sellel on kiirusetundlik rool? Ja aeglustades ei saa sellest kiire sõidu reziimist välja? Teine variant on see, et mingil hetkel hakkaks nagu nelivedu ise toimetama, kui aeglustada? Samasugune raske tundus rool ühel 05 automaat sorentol, millel 4HI reziim ja sellega sõites oli samuti rool sarnaselt raske.

Ei teagi, kuskohast viga otsida, kas piduritest, veermikust, ülekandest või hoopis millestki muust...
KRANTS
Mudder
Postitusi: 69
Liitunud: K Nov 30, 2016 4:56 am
Asukoht: Tallinn

Re: Vaja kontrollida veermik ja ülekande osad

Postitus Postitas KRANTS »

Täna pandi siis vibratsioonile diagnoos. Lisaks vibrale hakkas kiirendades masin ka kakkuma. Arvatavasti on viga vahekastis.

Kas keegi on lasknud vahekasti remontida? Mis sellise kasti nn kapitaalremont maksta võiks?
Kasutaja avatar
RistoRR
Rock Crawler
Postitusi: 890
Liitunud: N Mai 23, 2013 10:07 pm
Asukoht: Viru-Jaagupi/Rakvere
Kontakt:

Re: Vaja kontrollida veermik ja ülekande osad

Postitus Postitas RistoRR »

Ligi 1k euri kui ise ei tee.
Patrol Y60 35'' Silverstone
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
KRANTS
Mudder
Postitusi: 69
Liitunud: K Nov 30, 2016 4:56 am
Asukoht: Tallinn

Re: Vaja kontrollida veermik ja ülekande osad

Postitus Postitas KRANTS »

KRANTS kirjutas:Täna pandi siis vibratsioonile diagnoos. Lisaks vibrale hakkas kiirendades masin ka kakkuma. Arvatavasti on viga vahekastis.

Kas keegi on lasknud vahekasti remontida? Mis sellise kasti nn kapitaalremont maksta võiks?
Täna siis tuli uus teooria selle jõnksutamise kohta.
Kuna sidur ka jupsib ja vajab vahetust (pole teinud, sest targem on teha koos vahekasti vahetusega, KUI see on vigane), siis põhjus võib olla ka siduris? Ja järgmine põhjus võib olla ka hoorattas (kahemassiline?).

KAS on keegi pädev inimene, kes suudab masina üle vaadata ja mulle anda täpsema diagnoosi, mis ja kus? Kui ma ükshaaval terve auto uueks vahetan, siis vast saan jaole, hetke erinevate hinnangutega, ma võingi jääda neid juppe ükshaaval vahetama....
KRANTS
Mudder
Postitusi: 69
Liitunud: K Nov 30, 2016 4:56 am
Asukoht: Tallinn

Re: Vaja kontrollida veermik ja ülekande osad

Postitus Postitas KRANTS »

Eile vahetasin siduri, -korvi ja sruvelaagri. Samuti vahekastis oleva õli. Sees oli seda vist veidi vähem, kui oleks pidanud olema. Aga oli üsna vesine, seega pikalt vahetamata ja määrdeomadused kadunud.
Peale masina kokkupanekut, on ikkagi jõnksutamine alles, kui jõudu rakendada. Stabiilsel sõidul, kui ei kiirenda, siis ei jõnksu. Enam ei tea, milles asi on. Kas tõesti vahekast? Või hoopis hooratas? Kas viiking motors, näuteks, suudab vea leida, ilma et peaks masina jälle juppideks kiskuma?
Sidurikorvil ja hoorattal on ka miskised laigud peal, justkui oleks mingil põhjusel siduriketas seal sees laperdanud. Ka oli survelaager omadega täiesti küpse..
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”